استور اندرویدی مایکت : مرجع دانلود ایرانیان
نصب
file explorer

file explorer

فایل منیجر ای‌ اس برای گوشی شما

نسخه۴.۴.۰.۲.۱
آخرین بروزرسانی۱۴۰۲/۱۰/۰۹
تعداد دانلود۲ میلیون
امتیاز۴.۸
تعداد نظرات۱۸,۱۳۹
حجم۵۳ مگابایت
نوع برنامه اندرویدی
دسته‌بندی ابزارهای کاربردی
سازنده ES Global
روی فایل های گوشی خود کاملا مدیریت داشته باشید! ES File Explorer ابزاری عالی برای مدیریت فایل ها و برنامه ها است که با آن به راحتی می توانید به تمام فایل های اصلی و دلخواهتان دسترسی داشته و تمام فایل های غیر اصلی را از گوشی خود حذف کنید.

ویدئو معرفی برنامه

شاید از خود بپرسید با وجود قسمت مدیریت فایل در همه ی گوشی ها چه نیازی به این نرم افزار می باشد؟
خب پاسخ ساده است، می توان گفت به همان علت که در همه ی گوشی ها گزینه ی بلوتوث وجود دارد ولی افراد برای ارسال فایل از برنامه شیریت استفاده می کنند، برای مدیریت فایل نیز بهترین راه استفاده از این اپلیکیشن می باشد.

این اپلیکیشن دارای چه قابلیت هایی است؟

این برنامه دارای بسیاری از ویژگی های کاربردی مانند ابزاری برای از بین بردن برنامه های در حال اجرا یا ذخیره سازی مستقیم در فضای ابری است. این اپلیکیشن به هر کاربر اندروید اجازه میدهد تا به راحتی همه اسناد خود را مدیریت کند. در صورتی که بخواهد می تواند به هر بخشی در موبایل خود دسترسی پیدا کند و یا آن را با دیگری به اشتراک بگذارد. 
بارگیری عکس، تماشای فیلم، مدیریت اتصال با این برنامه آسان تر است. هنگام کار با فایل های حجیم و غیر حجیم، گزینه های اصلی مانند کپی، جایگذاری، برش، ایجاد، حذف تغییر نام را کنار دست خود خواهید داشت و در صورت لزوم می توانید از آن‌ها استفاده کنید. 
لازم به ذکر است شما می توانید فایل های Zip یا RAR را از حالت فشرده خارج کنید، به انواع مختلف فایل های خود دسترسی پیدا کرده و حتی از طریق WiFi به کامپیوتر خود متصل شوید. 
این برنامه یکی از کاملترین و کارآمدترین مدیر پرونده هایی است که می توانید برای Android پیدا کنید.  نسخه های قبلی آن چندین ویژگی اضافی مانند گزینه استفاده به عنوان مرورگر، نمایشگر عکس، پخش کننده ویدیو و مدیر پرونده ابری را به همراه داشت. 
 در حال حاضر انتشار نسخه جدید باعث ایجاد محیط کاربری زیباتر و سازماندهی بیشتر نیز شده است تا آن را به یک اپلیکیشن ضروری تبدیل کند که به تنهایی ویژگی های حدوداً دوازده اپلیکیشن را ارائه می دهد.  
در مورد بسیاری از ویژگی ها خوب برنامه فقط به عنوان یک file manager صحبت کردیم، با ویژگی های جالب مانند امکان دسترسی از راه دور به پوشه ها و حتی کپی محتوای آنلاین از طریق اتصالات FTB و SMB یا یک شبکه محلی. اما این فقط نوک کوه یخ است. نسخه جدید دارای منوی کشش سمت چپ است و برنامه را با داشتن میانبرهای پیش فرض در بیشتر سرویس های اصلی Google و شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک از طریق یکپارچه کردن، به یک مرکز اصلی یا دفتر کار، برای فعالیت تبدیل می کند.
در واقع این اپلیکیشن در صفحه اصلی برنامه با مشاهده سریع محتوای محلی، میزان فضای ذخیره سازی داخلی موجود و دسترسی به ابزارهای اصلی مدیریتی، از آنچه در دستگاه شما معمولاً ارائه می شود، کاملتر است.

قابلیت های Es File Explorer به صورت موردی

تا حدودی امکانات این اپلیکیشن را بررسی کرده ایم، اکنون قابلیت های این نرم افزار را به صورت موردی بررسی می کنیم.
قابلیت کشف آنی فایل های جدید
دسته بندی فایل ها به ترتیب زمان ایجاد شده
امکان تغییر در تنظیمات صفحه نمایش
امکان تغییر در تنظیمات پاکسازی
امکان تغییر در تنظیمات دایرکتوری
دارا بودن موتور جستجو و امکان تنظیم آن
امکان تنظیم اعلان ها
قابلیت ایجاد یادآور جدید
قابلیت ایجاد رمز عبور
امکان ایجاد پوشه علاقه مندی ها، محلی، کتابخانه، شبکه، ابزار
قابلیت پشتیبانی گرفتن خودکار
حجم کم
رابط کاربری آسان
امنیت بالا
قابلیت خواندن انواع فایل ها
دارای سطل زباله
وقت را تلف نکنید، با دانلود این برنامه از مایکت و نصب آن، روی فایل های گوشی خود مدیریت بهتری داشته باشید.

نحوه دسترسی به حساب های ابری در Es File Explorer چگونه است؟

برای این کار منوی کشویی سمت چپ را باز کرده و گزینه Network (شبکه) را انتخاب کنید. در داخل ، گزینه Cloud (ابری) را انتخاب نمایید. همچنین برای افزودن یکی از حساب های آنلاین باید روی دکمه New (جدید) در پایین سمت چپ صفحه کلیک کنید.

آیا تمام قسمت های اپلیکیشن رایگان است؟

بله. در واقع تمام قسمت های اصلی و مورد نیاز شما رایگان هستند، اما اگر می خواهید به امکانات فراتر از حد طبیعی از جمله پشتیبان گیری بیشتر، ویرایش متن پیشرفته، بسته تم رایگان، نسخه بدون تبلیغات و غیره دسترسی داشته باشید باید اشتراک بگیرید که آن هم هزینه ی زیادی ندارد.

حجم اپلیکیشن چقدر است؟

برنامه نسبت به کارایی بالای خود، دارای حجم واقعا کمی است. حجم اشغالی توسط این اپ با احتساب عملکرد بهتر، تنها 15 مگابایت است.

برای شروع عملکرد خود نیاز به چه دسترسی هایی دارد؟

به منظور ارائه تصاویر، رسانه ها و دیگر خدمات این اپلیکیشن از شما برای مجوز ذخیره سازی و دسترسی به فایل ها مجوز درخواست خواهد کرد.

نظرات و امتیاز ها

۱۸,۱۳۹ نظر ۵ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱
عکس کاربر حاج
١٥ ساعت پیش

لطفا قفل باز بزارید. فایل های هیدن را نشون نمیده.

میپسندم۰ نمیپسندم۰
عکس کاربر Dariush Naghizadeh
دیروز

‏✓ همه چی عالی ‏✗ فقط در حالت تاریک اسم فایل و فولدر نمایش داده نمیشه فقط در حالت تاریک اسم فایل و فولدر نمایش داده نمیشه

میپسندم۱ نمیپسندم۱
عکس کاربر find me :saeed64620
پریروز

‏✓ موقع کپی یا انتقال فایل شبیه ويندوزه ‏✓ اجرای پی دی اف ‏✓ اجرای فایل های زیپ ‏✓ انتخاب پوشه های مورد علاقه ‏✓ سنجاق کردن پوشه ها با بالای صفحه ‏✗ امااین فایل چون مود شده نیست فایل های پنهان نشان نمیده!

میپسندم۱۱ نمیپسندم۰

دیگران نصب کرده‌اند