En
حجم:۲۳.۷ مگابایت
نسخه: ۱(۱۳۹۵/۰۴/۰۹)
حداقل سازگاری:   Android 1.6 (Donut)
تندرستی و تناسب اندام
0
0
۱۰۰
دانلود
۲ روز
لاغری در 15 روز #1
لاغری در 15 روز #2
لاغری در 15 روز #3
لاغری در 15 روز #4
لاغری در 15 روز #5
لاغری در 15 روز #6

   توضیحات

‏به نام خداوند مهربان

‏دوستان عزیز سلام

‏ما در این برنامه سعی کرده ایم تا راه ها و روش های ممکن برای کاهش وزن بدن ، کاهش چربی ، افزایش استقامت و مقاومت بدن برای داشتن یک زندگی ایده آل و سالم به دور از هر گونه بیماری را (انشالله) برای شما گردآوری کنیم . امید است با بکار بستن این مطالب در زندگی و کار خود در چرخه موفقیت قرار بگیرید .

‏دوستان عزیز امروزه با پیشرفت چشمگیر علم و تکنولوژی راه های جدید و نوینی برای لاغری و چربی سوزی به وجود اومده ، اما دقت کنید که بسیاری از این راهها ممکن است موفقیت آمیز باشند اما بعدها عوارضی را بدنبال دارند که فعالا ناشناخته است .

‏این را بدانید که از زمان انسان های اولیه تا به امروز تنها راه ممکن برای سلامتی انسان کار و فعالیت و ورزش  است . یکجا نشینی و عدم فعالیت موجب افسردگی و سستی بدن می شود . بیشتر امراض و بیماریها ارتباط مستقیمی با عدم فعالیت دارند . ما در این برنامه تمام این موارد را مورد بررسی قرار داده ایم و بیماریهایی که از فعالیت نکردن گریبان ما انسانها را می گیرد معرفی کرده ایم . امید است با مطالعه و دوری کردن از این موارد همیشه سالم و سر زنده باشید .

‏بایدها  و نبایدهای خورد و خوراک را توضیح داده ایم ( یعنی چه چیزی بخوریم بهتر است و چه چیزی را باید از سفره تغذیه خود حذف کنیم )

‏چگونه ورزش کنیم ، برای رسیدن به هدفی خاص چه حرکتی را و چه مقدار و چه زمانی باید انجام دهیم .

‏این را بدانید که جهت کسب تناسب اندام و تثبیت آن ورزش باید منظم و روزانه انجام شود . حداقل سه بار در هفته باید در برنامه روزانه امان برایش جا باز کنیم . در هفته یک بار ورزش کردن هم بهتر از عدم انجام ورزش است و آثار مثبت فراوانی را در پی دارد .

‏هیچگاه و تو هیچ شرایطی نگذارید احساسات منفی بر شما چیره شود و شما را از برنامه موفقیت اتان دور سازد . این را بدانید که مغز ما هیچوقت همه حقایق برای گرفتن تصمیم 'ایده آل' را در خود ندارد.

‏دوستان عزیز دقت کنید که ورزش کردن فقط برای کاهش وزن و سوزاندن چربی نیست ، بلکه ورزش کردن برای داشتن عضلات قوی و جلوگیری از بیماریهای قلبی عروقی و پوکی استخوان و ضعف سستی وووو ... برای همه آدمیان لازم و اجباری است .

‏ورزش کنید تا همیشه پر انرژی و سرحال باشید و کارایی بیشتری در زندگی داشته باشید . فکر نکنید اگر ورزش کنید خسته می شوید و نمی توانید کار خود را بخوبی انجام دهید بلکه برعکس . ورزش چنان سرحالتان می کند که هیچگونه دردی در بدن از کار روزانه احساس نمی کنید . ورزش تمام دردها و بیماریها را از شما دور می کند . (البته بعد از انجام دو ماه بطور منظم به این هدف خواهید رسید . اگر ورزشکار نباشید در چند هفته اول احساس درد و کوفتگی خواهید داشت و بعد هر چقدر پیش روید احساس سرحالی و چابکی و نشاط خواهید داشت و از ورزش کردن بطور واقعی لذت خواهید برد.)

‏اگر صبح پس از بیداری از خواب احساس کوفتگی و سستی و درد می کنید ورزش برای شما واجب است !

‏اگر شب ها نمی توانید براحتی بخوابید و در رختخواب تا ساعتها بیخوابی می کشید  . ورزش بر شما واجب است !

‏اگر احساس خشکی مفصل صبحگاهی و زانو درد و گردن درد و کمر درد دارید باید با ورزش خود را تقویت کنید!

‏سیستم بدن ما انسانها طوری طراحی شده است که باید از تمام جهات مورد تقویت و فعالیت قرار گیرید به همین منظور ما در این برنامه در بخش تمرینات چربی سوزی انواع و اقسام تمرینات کششی ، انعطاف پذیری ، مقاومتی ، قلبی و عروقی ، استقامتی را گنجانده ایم تا شما عزیزان فیزیک بدنی ایده آل و آماده و خوش فرم را کسب کنید .

‏با آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه شما عزیزان

‏مهدی دست افشان

‏کارشناس ارشد فیزیولوژی و تغذیه ورزشی

‏منابع و ماخذی که در تهیه این برنامه مورد استفاده قرار گرفته است .

‏کتابها :

‏فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی – دیوید کاسیل و همکاران – ترجمه دکتر حمید آقا علی نژاد و همکاران – جلد اول - ویرایش چهارم – 2008

‏تمرین های قدرتی و بدنسازی – تئودور بومپا – ترجمه دکتر نعیما خواجوی و همکاران

‏بدنسازی و تمرین های کششی – باب اندرسن – مترجم تهمینه میر هاشمیان – 1392

‏تغذیه کامل ورزشی – فردریک هتفیلد – مترجم روبن شاهوردیان - 1386

‏سایتها :

https://www.fitnessblender.com

http://www.elmevarzesh.com

http://www.ghatreh.com

http://shafaf.ir

http://www.hoshyar4.com

http://ino.ir

http://popsugar.com

http://jamejamonline.ir

http://rastineh.ir

http://isna.ir

http://lifeskillspsychology.com





   دسترسی های نرم افزار

  • تغییر تصویر پس‌زمینه