مدیران محترم کسب و کار املاک
شرکت فناور سیـــراف برای ایجاد یک تحول اساسی در کسب و کار شما کنارتان خواهد بود.
با ثبت دفتر املاک خود در اپلیکیشن سیـــراف، به آسانی و در ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس باشید و حتی از راه دور به مدیریت آن بپردازید. نگاهی کوتاه به بخش های متنوع اپلیکیشن سیـــراف:
۱. داشبورد:
در یک نگاه، آماری دقیق از فایل ها، درخواست مشتریان و مشاوران خود داشته باشید
۲. مدیریت پروفایل:
برای دفتر املاک خود پروفایل اختصاصی تنظیم نموده و آن را جهت معرفی، دریافت آنلاین فایل و درخواست مشتریان، توسط QR Code یا لینکِ پروفایل به اشتراک بگذارید.
۳. مدیریت فایل ها و درخواست های مشتریان:
فایل ها و درخواست های مشتریان خود را به صورت نامحدود و رایگان ثبت نموده تا مشاوران مد نظر شما با هر رِنج بندی به فعالیت روی آن ها بپردازند و استفاده از امکانات ویژه مثل ویدیو، تور مجازی، گفتگوی آنلاین، تطبیق هوشمند فایل ها و درخواست های مشتریان با یکدیگر و همچنین اشتراک گذاری فایل ها می تواند باعث افزایش سرعت و بهره وری و در نتیجه درآمد بیشتر گردد.
۳. مدیریت مشاوران:
با ثبت نامحدود و رایگان مشاور و تنظیم پروفایل آن ها، جهت مدیریت فعالیت مشاوران با هر رِنج بندی، اقدام به اختصاص فایل یا درخواست مشتریان به آن ها نمایید. همچنین مشاوران نیز می توانند فایل ها و صفحه پروفایل خود را از طریق QR Code یا لینک اختصاصی با دیگران به اشتراک گذاشته و از راه دور نیز به فعالیت بپردازند.
۴. تقویم اختصاصی:
با تقویم اختصاصی آنلاین خود قرارها و برنامه های خود را فراموش نکنید.
۵. ویترین:
پس از عضویت حداقلی دفاتر املاک شهر شما در اپلیکیشن سیراف، تبلیغات گسترده ای جهت معرفی آن دفاتر املاک در شهر مربوطه انجام می گردد که در این صورت فایل ها و درخواست های مشتریان برای بهره برداری شما در ویترین سیراف درج خواهد شد
۶.آموزش:
سیراف جهت حرفه ای تر شدن مدیران و مشاوران املاک، همچنین رونق بیشتر کسب و کار آن ها تلاش می نماید. از همین رو همواره در حال تولید و انتشار رایگان آموزش های متنوع برای شما می باشد.
۷. استعلامات ثبتی:
از طریق این بخش می توانید استعلامات ثبتی لازم را دریافت نموده و از بروز هر گونه خسارت مادی و معنوی احتمالی در معاملات جلوگیری نمایید.
۸. محاسبه حق کمیسیون:
به صورت آنلاین و در کوتاه ترین زمان ممکن، حق کمیسیون مصوب مشاورین املاک هر شهر را محاسبه نمایید.
۷. پشتیبان گیری:
نگران از بین رفتن فایل ها، درخواست های مشتریان و تراکنش های موجود خود نباشید. ضمن اینکه سیراف در حفظ اطلاعات شما تلاش می نماید، شما نیز می توانید در هر زمانی از آن ها فایل پشتیبان تهیه نمایید.
۸. پشتیبانی آنلاین:
سیراف در کسب و کار شما همراهتان خواهد بود و می توانید به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین با تیم پشتیبان سیراف در تماس باشید.
۹. بروز رسانی:
همواره در تلاشیم با ارائه بهترین عملکرد و امکانات، خدمتگزار خوبی باشیم؛ لذا همیشه اپلیکیشن خود را بروز نگه دارید تا از آخرین تغییرات و امکانات بهره مند گردید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام دفتر املاک در پِلتفرمِ سیراف عدد ۸ را به شماره ۱۰۰۰۸۴۴۷ ارسال نموده یا از طریق شماره ۰۹۰۲۱۱۸۱۹۲۹ با ما در تماس باشید.