یک بازی خانوادگی و اجتماعی که شادی بخش محافل دوستانه و خانوادگی شماست.
در شروع بازی به تمامی بازیکنها کارتی مخصوص داده میشود. روی تمامی این کارتها به جز یکی از آنها، نام یک محل حک شده، آن کارت استثنا، جاسوس یا همان اسپای و هر شخصی که کارت مورد نظر به دستش برسد، نقش جاسوس را بر عهده میگیرد. هدف بازی این است که در مدت زمان مشخص شده که طبق قانون ۱۰ دقیقه تعیین شده، بازیکنها جاسوس را پیدا کنند یا جاسوس کشف کند باقی بازیکنها همگی در چه لوکیشن و محلی هستند.
به محض پخش شدن کارتها و راه انداختن تایمر، بازیکن پخش کننده باید به انتخاب خودش از بازیکنی دیگر سوال کند. سوالها میتوانند هر چیزی باشند و شخص پاسخ دهنده هم مجبور است حقیقت را بگوید اما خبری از سوالهای ادامهدار نیست و بازیکنها هم باید تلاش کنند تا سوالهایی مشخص و واضح تا حد امکان طرح نکنند. کسی که به سوال پاسخ میدهد، سوال بعدی را میپرسد و همین روند ادامه پیدا میکند. برای مثال فرض کنید لوکیشن مورد نظر «دانشگاه» باشد، در این صورت یکی از بازیکنها ممکن است از دیگری بپرسد: «جایی که هستی میشه درس خوند؟» این سوال کار جاسوس را بسیار راحت میکند. سوال بهتر شاید این باشد «جایی که هستی محدودیت سنی خاصی داره؟».