خانه برنامه کسب و کار
ایرانسل من سازمانی

ایرانسل من سازمانی

نسخه۱.۰.۰
آخرین بروزرسانی۹۷/۰۳/۲۲
تعداد دانلود۲۱ هزار
امتیاز۲.۱۸
تعداد نظرات۲۸
حجم۱۴ مگابایت
نوع برنامه اندرویدی
دسته‌بندی کسب و کار
سازنده خدمات ارتباطی ايرانسل
‏‏ایرانسل من سازمانی
‏ابزار جامع مدیریت سیم کارت های شرکتی که در دو نسخه وب و اپلیکیشن موبایل در اختیار سازمان ها و شرکت ها قرار داده شده است.
‏معرفی
‏ایرانسل من سازمانی با هدف سهولت استفاده و مدیریت تمامی سیم کارت های شرکتی، و با در نظر گرفتن نیازهای سازمان ها و شرکت ها در اختیار آنان قرار داده می شود و به مدیران پرونده و مدیران حساب این امکان را می دهد تا نسبت به کنترل میزان مصرف سیم کارت های خود، جزئیات صورتحساب ها، پرداخت، خرید بسته افزایشی و دریافت صورتحساب خرید اقدام نمایند.
‏همچنین از طریق این برنامه مدیریت خدمات و محصولات ویژه ارائه شده به سازمان ها و شرکت ها از قبیل حساب چندکاربره، سرویس APN و پرداخت پیشرفته صورتحساب به سادگی امکانپذیر خواهد بود.
‏امکانات برنامه
‏مدیریت پرونده
‏• نمایش سلسله مراتب مشترکین حقوقی
‏• نمایش اطلاعات حساب عمومی مشترکین حقوقی (CGA)
‏• نمایش اطلاعات حساب تجاری
‏• نمایش اطلاعات هر حساب شامل:
‏• تعداد کل سیم کارت ها، سیم کارت های فعال، مسدود و آماده فعال سازی
‏• اطلاعات سپرده (در صورتی که نوع حساب دائمی باشد)
‏• اطلاعات آخرین قبض صادر شده (در صورتی که نوع حساب دائمی باشد)
‏• جزئیات صورتحساب 6 دوره آخر (در صورتی که نوع حساب دائمی باشد)
‏• نمایش اطلاعات هر سیم کارت شامل:
‏• وضعیت سیم کارت
‏• باقیمانده حد اعتبار، موجودی، بدهی، کارکرد، مبلغ قابل پرداخت
‏• میزان باقیمانده از بسته های خریداری شده
‏• اطلاعات اعتبار سیم کارت
‏• نمایش کد قفل گشای شخصی (PUK)
‏• جزئیات 15 کارکرد آخر
‏مدیریت محصولات سازمانی
‏• پرداخت پیشرفته صورتحساب
‏• خرید بسته اینترنتی گروهی
‏• تعریف گروه‌های مختلف و تعیین اشخاص در نقش مدیر گروه برای مدیریت پرداخت‌ها
‏• امکان اصلاح یا حذف گروه های ایجاد شده
‏• امکان مشاهده شماره های اضافه شدن به هر گروه و اضافه نمودن شماره جدید
‏• مدیریت APN
‏• مشاهده APN های فعال شده برای هر سیم کارت
‏• مشاهده جزئیات APN به تفکیک سیم کارت
‏• حساب چند کاربره
‏• مشاهده لیست تمامی سرشاخه های موجود در پرونده
‏• اعمال تنظیمات مربوط به حساب چندکاربره به ازای هر یک از سرشاخه ها
‏• امکان خرید بسته‌های اشتراکی به ازای هر سرشاخه
‏• امکان دریافت صورتحساب خرید بسته های اشتراکی
‏• مشاهده جزئیات بسته های اشتراکی خریداری شده
‏• تعیین سقف مصرف برای تک‌تک زیرشاخه‌ها و یا تمامی زیرشاخه ها
‏• به اشتراک‌گذاری حساب ریالی
‏• امکان اضافه کردن زیرشاخه
‏• دانلود جزییات زیرشاخه با فرمت CSV
‏خرید و صورتحساب
‏• خرید بسته‌های اینترنتی برای سیم کارت های موجود در پرونده
‏• امکان دریافت صورتحساب/ رسید خرید بسته اینترنتی
‏• دانلود صورتحساب/ رسید خرید بسته اینترنتی
‏• مشاهده تاریخچه خرید بسته های اینترنتی
‏راهنمایی و پشتیبانی
‏• ارجاع و پیگیری درخواست‌ها و بازبینی آنها
‏• دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی واحد کسب و کار سازمانی
‏پرسش های متداول
‏• چه افرادی مجاز به استفاده از برنامه ایرانسل من سازمانی هستند؟
‏به دلیل وجود دسترسی های در سطح پرونده و اعمال تغییرات بر روی کل سیم کارت ها، تنها مدیر پرونده و مدیر حساب قادر به ورود به برنامه می باشند.
‏• از چه طریق می توان برنامه کاربردی ایرانسل من سازمانی را نصب کرد؟
‏می توان از طریق SibApp، Google Play، Bazar و Myket کلمه My Business Irancell را جستجو کرده و نسبت به دانلود آن اقدام نمایید.
‏• چگونه می‌توان وارد برنامه ایرانسل ‌من سازمانی شد؟
‏برای ورود به ایرانسل ‌من سازمانی، نیاز به شماره مدیر پرونده / مدیر حساب و رمز ورود دارید.
‏• از چه طریق می توان از رمز ورود به برنامه ایرانسل من سازمانی مطلع شد؟
‏از 3 روش زیر قادر به دریافت رمز ورود می باشید:
‏• تعیین رمز کنترل حساب اینترنتی. اگر تا به حال این رمز را دریافت نکرده اید، به اپلیکشن ایرانسل من سازمانی بخش ثبت نام مراجعه کنید. همچنین می‌توانید یک پیامک بدون متن به 130 بفرستید.
‏• ارسال رمز یکبار مصرف به شماره موبایل وارد شده (که تنها می تواند شماره مدیر گروه و یا شماره مدیر حساب باشد)
‏• ارسال رمز یکبار مصرف به آدرس ایمیل ثبت شده در پروفایل
‏• آیا مدیر حساب به اطلاعات تمامی سیم کارت ها دسترسی دارد؟
‏خیر. مدیر حساب تنها قادر به مشاهده و مدیریت سیم کارت های زیرمجموعه خود می باشد.
‏• آیا قادر به دریافت صورتحساب خرید بسته اینترنتی از طریق ایرانسل من سازمانی هستیم؟
‏بله. در صورت خرید بسته افزایشی و یا بسته اینترنتی اشتراکی، صورتحساب/ رسید خرید برای شخصی که بسته را خریداری کرده (مدیر پرونده و یا مدیر حساب) ایمیل می شود.
‏• از چه طریق می توان به صورتحساب های خرید بسته اینترنتی دسترسی داشت؟
‏صورتحساب ها به آدرس ایمیل شخص خریدار (مدیر پرونده/ مدیر حساب) ارسال می شود و تا 30 دقیقه بعد از آن در تاریخچه خرید بسته افزایشی نیز قابل مشاهده خواهد بود. در منوی تاریخچه، قادر به مشاهده خریدهای 15 روز گذشته می باشید.
‏• آیا می توان صورتحساب خرید بسته را برای شخصی غیر از مدیر پرونده و یا مدیر حساب ارسال نمود؟
‏بله. می توان زمان خرید بسته اینترنتی آدرس ایمیل فرد مورد نظر را وارد نمود.
بخشی از حجم دانلود فایل این برنامه متعلق به فایل دیتای آن است که به صورت اتوماتیک دانلود و نصب خواهد شد. این برنامه جهت اجرا به این فایل‌های دیتا نیاز دارد که مایکت به صورت اتوماتیک فرآیند نصب آنها را انجام خواهد داد.
نصب

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

×

مایکت را بر روی دستگاه خود ندارید؟