واقعیت های بازاریابی شبکه ای
بازاریابی شبکه ای
نتورک مارکتینگ
بازاریابی شبکهای یا بازاریابی چند سطحی (MLM) کسبوکاری جوان در جهان اما کمی قدیمیتر نسبت به آنچه در ایران رواج یافته است، به شمار میرود. این نوع بازاریابی که از نظر بسیاری تحلیلگران همان راه و روش هرمی است، هنوز در دنیا بحثبرانگیز است. برخی آن را غیرقانونی میخوانند و حتی در بسیاری کشورها همچون چین فعالیت این شرکتها ممنوع است.
تحلیلگران هشدار میدهند که بسیاری از شرکتهای بازاریابی شبکهای در پوشش فروش کالا همان کاری را میکنند که شرکتهای هرمی انجام میدهند، یعنی فریب مشتریان و در نهایت رها کردن افرادی که در شاخههای پایین قرار دارند با ضرر هنگفت به نفع سرشاخههایی میشود که پول زیادی به جیب میزنند.
موضوعات برنامه :
- بازاریابی شبکه ای در ایران
- نظر کارشناسان در مورد بازاریابی شبکه ای
- نظر مراجع تقلید در مورد بازاریابی شبکه ای
- ناگفته های در مورد بازاریابی شبکه ای
- فیلم های روشنگرانه(آیت الله مکارم شیرازی - دکتر عباسی ...)