کارنما | KarNama
برنامه ای برای مدیریت و مشاهده ی اضافه کاری و مرخصی های سالانه ی کارمندان
کارمندان مراکز صنعتی و یا کارخانه ها برای ثبت اضافه کاری ماهانه ی خود معمولا مشکلاتی همچون نوشتن در دفتر یادداشت و یا قسمت یادداشت های موبایل خود دارند و اگر یک روز را فراموش کنند ثبت کنند ، در آخر ماه زمان جمع و محاسبه باید تک تک روزها را بررسی و با هم جمع کنند تا جمع اضافه کاری ماه را محاسبه کنند.
همچنین برای مدیریت مرخصی های روزانه و ساعتی همچون اضافه کاری های ساعتی باید مرخصی های ساعتی و روزانه را یادداشت کنند که این کار عملی طاقت فرسا بوده و گاها نیز بخاطر مشغله ی زیاد امکان فراموشی ثبت یک روز وجود دارد.
ما با ساخت این برنامه تلاش کردیم که این عمل را برای این قشر زحمت کش آسان و آسوده کنیم. اولین نسخه ی این برنامه برای کارمندان شرکت آلومینای ایران تهیه و تولید شده بود، اما با توجه به استقبال بالای دیگر کاربران در آپدیت جدید، امکانات جدیدی اضافه شد که کاربران و کارمندان بقیه ی ارگان های دولتی، آزاد و شخصی نیز امکان استفاده از برنامه نیز فراهم گردید.
این برنامه با راهنمایی ها و نظرات کاربران در حال توسعه می باشد و با پیشنهادات شما تلاش میکنیم به نسخه ای کامل آپدیت کنیم. امیدوارم با حمایت و پیشنهاد های خود ما را برای تکمیل هر چه بیشتر این برنامه همراهی کنید. این برنامه بصورت کاملا رایگان عرضه شده و برای هرچه بهتر شدن نیاز به همراهی شما کاربران عزیز را دارد.
★ ★ ★ ★ ★ ٢٠ آبان ١٤٠٣
✓ خیلی ساده و روان و کارامد بسیار عالی و کارامد
★ ★ ★ ★ ★ ١٨ مهر ١٤٠٣
دوست دارم جیگر ابزار
★ ★ ★ ★ ★ ١٥ مهر ١٤٠٣
✓ ساده و کاربردی ✗ ندارد اصلا فکرشم نمیکردم این برنامه ی ساده انقد کاربردی باشه و کارمو آسون کنه در عین سادگی بسیار کاربردی و کار راه اندازه به همه پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنن