میک، پلتفرم مدیریت یکپارچه کسب و کارهای فروشگاهی و خدماتی
میک یک دستیار تمام عیار برای کسب و کارهاست که میتواند حسابداری و انبارداری، مدیریت محصولات و فاکتوها و سفارشات و همچنین مدیریت مشتریان، بازاریابان، شرکا، تامین کنندگان را برای مدیران کسب و کارها و صاحبین مشاغل تسهیل نماید.
اطلاعرسانی در لحظه به مشتریان، لینک یکتای فاکتور برای مشاهده مشتری، پرداخت انلاین فاکتورها و سفارشات، از دیگر خدماتی است که میک برای کسب و کارها ارائه میکند.
با استفاده از میک شما میتوانید تمام امور مربوط به کسب و کار خود را مدیریت کنید.
از مدیریت مشتریان و بازاریابان تا مدیریت شرکا و تامینکنندگان.
مدیریت هزینهها و پرداخت ها تا مدیریت فروشها و سفارشها.
شما با میک میتوانید وضعیت سفارشات مشتریان را مدیریت کنید و مشتریان شما بواسطه سرویس اطلاعرسانی هوشمند توسط پیامک در هر لحظه در جریان وضعیت سفارش خود قرار خواهند گرفت.
همچنین مشتریان میتوانند هزینه سفارش خود را بصورت آنلاین توسط لینک آنلاین فاکتور پرداخت و وضعیت سفارش خود را مشاهده و رهگیری نمایند.
با میک تمام دغدغههای شما در کسب و کار فروشگاهی و یا خدماتی شما کمتر و بهرهوری شما افزایش خواهد یافت.
با مدیریت مشتریان افزایش فروش و مشتری وفادار را تجربه خواهید کرد و از کسب و کار خود بیشتر لذت میبرید.
با میک، یک لیوان چای آسوده بنوش...
★ ★ ★ ★ ★ ٢٣ اسفند ١٤٠٢
✓ ویژگی های زیاد ی اپ عالی برای کسب و کار ، هرچیزی ک فکر میکنین داخلش داره
★ ★ ★ ★ ★ ١٩ مهر ١٤٠٢
✓ برنامه حسابداری ساده برای کسب و کارتان که کارها را انجام میدهد