آیا میتونید بازاریابی شبکهای رو بدون اشاره به درآمدهای مادیش و بدون اشاره به موضوع حذف واسطهها و رسوندن مستقیم محصول به دست مصرفکننده هست، تعریف کنید؟
آیا با بزرگ شدن مجموعتون، ریزشش زیاد میشه؟ آیا از لحظه به لحظه بازاریابی شبکهای لذت میبرید یا آیا ناراضی هستین و آیا در مجموعتون نارضایتی و موج منفی وجود داره؟
ابرنتورکر کیست؟
ابرنتورکر همه دانش و تواناییهای لازم رو برای بازاریابی، فروش، ساختن شبکه فروش و رهبری تیمش داره و اصول لازم و واجب رو برای آموزش نحوهی ساختن یک سازمان جهانی فروش، میدونه. بنابراین با تبحر و تجربهای که داره همیشه میتونه، محصولاتش رو بفروشه، یک تیم قوی و بزرگ فروش بسازه و اون رو جهانی کنه. بلده چطوری با یک استراتژی مناسب، بدون پرداخت هیچ هزینهی مادی، از قبیل گرفتن دفتر یا اجرای سمینارهای رایگان و مهمونیهای کوچیک و بزرگ، فروش خودش رو گسترش بده. به دلیل طرز بینش و نگرشش، زیر مجموعههای اون، هیچ وقت متضرر نمیشن، هرگز به دلیل موفق نشدن، کار نتورک رو کنار نمیذارن و همیشه از کارشون راضی هستند و لذت میبرند. ابرنتورکر میتونه بدون اشاره به درآمدهای مالی بازاریابی شبکهای، ساعتها راجع به این صنعت و مزایاش، حرف بزنه و بتونه طبق اصول نوین اقتصاد، منطق حاکم بر نظام تولید ثروت این صنعت رو توضیح بده! همینطور بدون نیاز به برگزاری جلسات انگیزشی، بلده چطور انرژی درونی تیمش رو بالا ببره. همینطور هم میتونه با پدر و مادرش و یا با هر قشری از جامعه، وارد بحث بشه و به صورت منطقی از منظر و دیدگاه و دانش اونها، نتورک رو تعریف کنه. به اقتصاددان، توضیح بده چرا تولید دانشبنیان، بدون فروش دانشبنیان فایدهای نداره و چرا نتورک، فروش دانش محور هست. با روانشناس، بحث روانشناسی رو انجام بده، با جامعه شناس، راجع به منافع نتورک برای جامعه صحبت کنه. به مهندس IT توضیح بده نتورک چطور میتونه استفاده از تکنولوژی اطلاعات رو متحول کنه و به تولیدکننده آموزش میده تا با محصولات خارجی رقابت کنه، تولیدش رو بالا ببره و به صادرات فکر کنه.
با همه این تفاصیل به نظر شما ابرنتورکر هیچ مشکلی برای کسب درآمد و موفقیت داره؟
منابع استفاده شده:
- کتاب جایگاه بازاریابی شبکهای در عصر الکترونیک، نویسنده مهراب صدوقیانزاده، نشر نسل نو اندیش، چاپ اول، ۱۳۹۶
- کتاب موج سوم، نویسنده الوین تافلر، ترجمه شهیندخت خوارزمی، نشر علم، چاپ چهاردهم، ۱۳۸۰
- کتاب جابهجایی در قدرت، نویسنده الوین تافلر، ترجمه شهیندخت خوارزمی، نشر علم، چاپ هشتم، ۱۳۷۹
- کتاب شوک آینده، نویسنده الوین تافلر، ترجمه حشمتالله، نشر سیمرغ، چاپ چهاردهم، ۱۳۷۶
- کتاب جنگ و ضد جنگ، نویسنده الوین تافلر، ترجمه شهیندخت خوارزمی، نشر سیمرغ، چاپ سوم، ۱۳۷۷
- کتاب به سوی تمدن جدید، نویسنده الوین و هایدی تافلر، ترجمه محمدرضا جعفری، نشر علم، چاپ چهارم، ۱۳۸۰
- کتاب بازاریابی شبکهای یک دقیقهای، نویسنده مایکل جی.کوئین، ترجمه بهرنگ شیخ زنور، نشر فکر بکر، چاپ دوم، شهریور ۱۳۸۴
- کتاب بهترین نتورکر دنیا، نویسنده جان میلتون فاگ، نشر فکر بکر، چاپ اول، تابستان ۱۳۸۴
- کتاب مدیریت کسب و کار دیجیتالی، نویسنده بیل گیتس، ترجمه دکتر محمدعلی حقشناس، نشر دستان، چاپ دوم، ۱۳۹۰
- کتاب نقشه ذهن مشتری، نویسنده مارک ایی. پری، ترجمه پرویز درگی و محمد سالاری، نشر بازاریابی، چاپ دوم، ۱۳۹۳
- کتاب بازاریابی بیمههای عمر، نویسنده سیامک ملک مطیعی، نشر پوششگستر، چاپ چهارم، ۱۳۹۱
- کتاب هفت عادت مردمان موثر، نویسنده استفان کاوی، ترجمه گیتی خوشدل، نشر پیگان، چاپ یازدهم، ۱۳۸۲