استور اندرویدی مایکت : مرجع دانلود ایرانیان
نصب
نسخه۴.۱۳.۸
آخرین بروزرسانی۱۴۰۱/۰۲/۱۹
تعداد دانلود۱۸ هزار
امتیاز۴
تعداد نظرات۲۶۷
حجم۳۴ مگابایت
نوع برنامه اندرویدی
دسته‌بندی ابزارهای کاربردی
سازنده سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران
از زمان فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند، نرم افزارهای بسیاری در حوزه های متعدد جهت تسهیل انجام امور کاربران طراحی و توسعه داده شده اند. امروزه دیگر اکثر امور ضروری و روزمره ما با استفاده از موبایل و اپلیکیشن های مختلف انجام می شوند و روش های سنتی تقریبا از میان رفته اند. 
بسیاری از مراکز و ارگان های دولتی و خصوصی اقدام به ساخت اپلیکیشن های اختصاصی خود کرده اند تا از طریق آنها بتوانند برخی خدمات خود را به صورت غیر حضوری ارائه دهند و یا برخی امور داخلی مانند حضور و غیاب کارکنان را به صورت هوشمند انجام دهند. 
برنامه «امکان» نرم افزار اختصاصی شهرداری تهران است که در واقع نوعی میز کار الکترونیکی محسوب می شود که با هدف تسهیل و تسریع انجام برخی امور روزانه مانند محاسبه حقوق و دستمزد کارمندان، حضور و غیاب، ثبت پرونده پرسنلی، سوابق آموزشی و غیره طراحی شده است که نوعی پروفایل کاربری برای هر کارمند بوده و جایگزین بسیار خوبی پرونده های فیزیکی است. 
سازمان امور مالیاتی کشور نیز به منظور سهولت کار شهروندان نرم افزار مالیات من را طراحی و عرضه کرده است تا با استفاده از آن بتوانید اظهارنامه مالیاتی تان را دریافت کرده و بدهی های خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید. 
در این میان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح نیز جهت رفاه حال کارکنان و بازنشستگان خود از برنامه ساتا رونمایی کرده است که از طریق آن می توانید کلیه امور مربوط به بیمه خود را به صورت آنلاین انجام دهید و از مراجعه حضوری بی نیاز شوید. 
شما می توانید برنامه کاربردی امکان را برای گوشی اندروید خود به صورت مستقیم و رایگان از مایکت دانلود و نصب نمایید و برای کارمندان خود پرونده های الکترونیکی ایجاد کنید. 
 

معرفی برنامه امکان 

اپلیکیشن امکان نوعی میز الکترونیکی کارکنان شهرداری تهران است که تمامی اطلاعات مربوط به عملکرد و سوابق آنها در یک حساب کاربری مخصوص با نام کارمند ثبت می کند. یعنی دیگر نیازی به پوشه های فیزیکی ندارید و می توانید به راحتی از این برنامه برای ایجاد پرونده پرسنلی کارمندان استفاده کنید. 
امکان حضور و غیاب هوشمند با استفاده از اثر انگشت، مشاهده زمان تردد کارکنان، ثبت کارت، تایید درخواست مرخصی، ثبت فیش های حقوقی به همراه جزئیات از جمله مهم ترین قابلیت های این سامانه هستند که پیگیری امور و امکان مشاهده عملکرد کارمندان شهرداری را بسیار ساده و آسان ساخته اند. 
امکان ثبت سوابق آموزشی کارمندان نیز از طریق همین اپلیکیشن امکان پذیر است؛ یعنی می توانید اطلاعات مربوط به دوره های آموزشی برگزار شده برای کارکنان اعم از شروع و پایان دوره، تعداد جلسات، نمره، وضعیت قبولی و سایر اطلاعات و جزئیات آن را در بخش «سوابق آموزشی» پرسنل ثبت کنید. 
 

امکان ثبت فیش حقوقی

امکان ثبت فیش حقوقی کارمندان به همراه جزئیات پرداخت آنها نیز یکی دیگر از قابلیت های کاربردی این برنامه است که به شما امکان می دهد کلیه فیش های حقوقی پرسنل را به صورت الکترونیکی در اپلیکیشن امکان ثبت و بایگانی کنید و در زمان نیاز به کلیه آنها دسترسی داشته باشید. این قابلیت در واقع نوعی رسید الکترونیکی از واریز حقوق های ماهیانه کارمندها است. 
بنابراین اگر می خواهید برای رسیدگی به امور کارکنان شهرداری تهران یک میز الکترونیکی در اختیار داشته باشید حتما برنامه امکان را از مایکت دانلود و نصب نمایید.
‏‏بهبود عملکرد نرم افزار

نظرات و امتیاز ها

۲۶۷ نظر ۴ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱
عکس کاربر Rezak2sulduz
٢ اسفند ١٤٠٢

‏✗ هرکاری میکنم مینوسه ارتباط بادیتا بیس قطع می باشد

میپسندم۱ نمیپسندم۰
عکس کاربر خخخ
١٨ بهمن ١٤٠٢

‏✓ نداره زیاد ‏✗ خیلی ضعیفه

میپسندم۰ نمیپسندم۰
عکس کاربر 336530
٥ تیر ١٤٠٢

‏✗ احکام برای من باز نمیشه

میپسندم۰ نمیپسندم۰

برنامه‌های مرتبط

بقیهٔ برنامه‌های این سازنده