دانلود بازی های موتوری – بهترین بازی های موتوری گوشی اندروید [دانلود کنید]

چه طرفدار ماشین باشید، چه طرفدار موتورسیکلت، هیجان سرعت و مسابقه دادن با هرکدام می‌تواند لذت بسیاری داشته باشد. اما امکان تجربه هر کدام در واقعیت برای همه وجود ندارد و تنها عده کمی در دنیا می‌توانند در مسابقات ماشین‌رانی و موتور اندروید شرکت کنند و شوماخر و مارکز و روسی شوند. به همین خاطر به دنبال دانلود بازی موتور سواری برای اندروید هستند.

بازی‌های ویدویی اما می‌توانند به هر کسی که به سراغشان برود، دنیاهای جدید و تجربه‌های جدیدی را نشان دهند. در این نوشته قصد داریم چند تا از بهترین بازی موتوری اندروید را به شما معرفی کنیم که با آنها بتوانید در دنیای مجازی بازی‌ها، در مسابقات موتورسواری شرکت کنید و قهرمان شوید.

۱) بازی Racing Fever: Moto

Racing Fever: Moto یک ی از بازی های موتوری با گرافیک قابل قبول و درگیر کننده است. در این بازی با موتور مسابقه‌ای که در اختیارتان قرار می‌گیرد، در ۴ منطقه مختلف با ۴ رهبر گروه جدی و سرسخت در ده‌ها مرحله مختلف مسابقه می‌دهید. در ابتدای شروع بازی یک موتور مسابقه‌ای ضعیف به شما داده می‌شود که با به دست آوردن سکه در طول بازی، می‌توانید آن را ارتقا دهید و از بین ۱۶ مدل موتورسیکلت مختلف که با جزییات بسیار نزدیک به واقعیت مدل‌سازی شده‌اند، موتور مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

زاویه دوربین در Racing Fever: Moto از ۴ جهت محتلف است که به هر چه واقعی‌تر شدن و هیجان بیشتر بازی کمک می‌کنند. بعلاوه کنترل‌های بازی در ۴ مدل مختلف ارائه شده‌اند که می‌توانید مورد دلخواه‌تان را از بین آنها انتخاب کنید و کنترل موتورتان را راحت‌تر در دست بگیرید. این بازی در گوشی موبایل به صورت افقی اجرا می‌شود و کنترل آن را با دو دست انجام می‌دهید.

ویژگی دیگری که این بازی را بیش از پیش جذاب می‌کند این است که در حالت فرار آن هیچ سقف سرعتی برای شما وجود ندارد و موقعی که یک پلیس در تعقیب شماست، فقط شما هستید و موتور پرقدرتان که باید از پلیس‌ها فرار کنید. این بازی دارای حالت‌های دیگر مانند بازی چند نفره، ماموریت‌های روزانه، مسابقات روزانه و موتور سواری آزاد هم هست.

Racing Fever: Moto را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی Racing Fever: Moto

Racing Fever: Moto

حجم:۹۷.۹ مگابایت

دانلود بازی

۲) بازی Traffic Rider

اگر به راندن در اتوبان‌های پرترافیک و شلوغ و سبقت‌های دقیق و حتی راندن خلاف جهت اتوبان علاقه دارید Traffic Rider بازی شماست. در این بازی شما یک موتورسیلکت سوار هستید که باید در هر مرحله در مدت زمان مشخصی مسافتی را طی کنید و به خطر پایان برسید. در این بازی می‌توانید از بین ۲۶ مدل موتور مختلف، وسیله مورد علاقه‌تان را انتحاب کنید؛ البته که خرید موتورهای قوی‌تر و ارتقای آنها، با سکه و پول‌هایی انجام می‌شود که با برنده شدن در مراحل مختلف به دست می‌آورید.

این بازی به صورت افقی در گوشی مویایل اجرا می‌شود و علاوه بر مدلی که در بالا گفته شد داری سه مدل بازی دیگر هم هست: مدل Endless که در آن به مدت نامحدود می‌توانید موتورسواری کنید تا جایی که به مانعی برخورد کنید و تصادف کنید. مدل Time Terial که در آن باید یک مسیر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی کنید و رکورد بزنید. و مدل Free Ride که تجربه یک موتور سواری دلخواه و آرامش‌بخش را شما می‌دهد.

Traffic Rider را از مایکت دانلود کنید و سعی کنید در جدول رده‌بندی به جایگاه اول برسید:

آیکون بازی Traffic Rider

Traffic Rider

حجم:۱۱۴ مگابایت

دانلود بازی

۳) بازی Rider

Rider یک بازی موتوری برای اندروید از استودیو بازی سازی معتبر Ketchapp است. این بازی موتورسواری در سبک آرکید ساخته شده است و با هر بازی موتوری که قبلا دیده‌اید تفاوت دارد؛ چه از نظر گرافیک و چه از نظر گیم‌پلی. در این بازی یک موتورسیکلت دارید که با نگه داشتن انگشت‌تان روی صفحه به حرکت می‌افتد و مسیرهای پر و پرچ و خمی را طی می‌کند. در این مسیرها، پیچ‌های عمودی و پستی و بلندی‌هایی هستند که باعث می‌شوند موتور شما در هوا به پرواز در بیاید و با چند معلق فرو بیاید. شما باید حواس‌تان باشد که موقع فرود، موتور با چرخ‌هایش به زمین برسد و منحرف نشود.

در طول مسیر هر مرحله، جایزه‌هایی قرار دارند که با جمع کردن آنها می‌توانید از بین 40 موتور مختلف، موتور پرقدرت مورد علاقه‌تان را به دست بی‌آورید. Rider دارای ۱۰۰ چالش و ۳۲ مرحله و ده مدل فضای مختلف است. جدول رده‌بندی و جوایز روزانه هم برای کسانی که هر روز به این بازی سر می‌زنند، وجود دارد.

Rider را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی Rider

Rider

حجم:۸۶.۱ مگابایت

دانلود بازی

۴) بازی Real Bike Racing

Real Bike Racing یک بازی موتوری برای اندروید به تمام معناست. در این بازی با موتورهای مسابقه‌ای که از روی نمونه‌های واقعی مدل‌سازی شده‌اند، در پیست‌های مسابقات حرفه‌ای، با حریفانی از سراسر دنیا مسابقه می‌دهید.

این بازی با گرافیک 3D هیجان یک مسابقه موتور سواری واقعی را به شما می‌چشاند. با پیشرفت در این بازی و کسب امتیاز می‌توانید از بین بیش از ۱۰ مدل موتور مسابقه‌ای، موتور مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و در پیست‌هایی در سراسر جهان مسابقه بدهید و برنده لیگ‌های جهانی شوید.

این بازی مجهز به ویژگی VR نیز هست و به صورت افقی در گوشی موبایل اجرا می‌شود.

Real Bike Racing را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی Real Bike Racing

Real Bike Racing

حجم:۲۰.۳ مگابایت

دانلود بازی

۵) بازی Racing Moto

Racing Moto

Racing Moto یک بازی موتوری برای اندروید است که حجم کم، گیم پلی ساده اما جذاب و درگیرکننده دارد. این بازی به صورت عمودی در گوشی موبایل اجرا می‌شود و وظیفه شما به عنوان گیمر این است که با استفاده از حرکت گوشی به چپ و راست و نگه داشتن انگشت برای سرعت گرفتن موتور در جاده‌های شلوغ، موتورسواری کنید و از دیگر ماشین‌ها سبقت بگیرید و امتیاز جمع کنید. فقط باید حواس‌تان به تغییر جهت‌های ناگهانی ماشین‌ها باشد تا به آنها برخورد نکنید.

با بیشتر شدن امتیازهایتان می‌توانید از بین موتورهای خاص با طراحی‌های عجیب و غریب فروشگاه، موتوری قدرتمند بخرید و با آن مسابقه بدهید.

Racing Moto را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی Racing Moto

Racing Moto

حجم:۸.۱ مگابایت

دانلود بازی

۶) بازی Bike Racing 3D

مسیری پر از مانع و سکوهای پرش و حلقه های آتش برای شما در بازی Bike Racing 3D طراحی شده است. این بازی گرافیک سه بعدی دارد و در آن خبری از سرعت‌های دیوانه وار در جاده‌های شلوغ پر از ماشین و کامیون نیست. به جای آن باید مانند یک موتورسوار حرفه‌ای که کنترل همه جانبه‌ای روی موتورش دارد، از مسیرهای خطرناک و متنوعی گذر کنید و مراحل را به پایان برسانید.

این بازی 60 مرحله آسان تا سخت دارد. با گذراندن هر مرحله امتیاز و سکه دریافت می‌کنید که می‌توانید به قسمت گاراژ بروید و آنها را صرف خرید موتورسیکلتی قوی‌تر کنید. کنترل‌های بازی به دو صورت دکمه‌های مجازی روی صفحه بازی و حرکت گوشی موبایل طراحی شده‌اند که با انتخاب یکی از آنها، کنترل راحت‌تری روی موتور داشته باشید.

Bike Racing 3D را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی Bike Racing 3D

Bike Racing 3D

حجم:۱۹.۵ مگابایت

دانلود بازی

در مایکت ده‌ها بازی مسابقه‌ای و رانندگی دیگر هم وجود دارند. برای دیدن آنها بر دکمه زیر کلیک کنید:

بازی رانندگی

 

مطالب مرتبط

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×