گرفتن دعوت نامه در کلاب هاوس (رایگان)

اگر شما هم یکی از کاربرانی هستید که به دنبال دعوت نامه برای ورود به کلاب هاوس می گردد تا بتواند وارد آن شود، این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید و با مایکت همراه باشید. 

کلاب هاوس چیست؟

کلاب هاوس یک شبکه ی اجتماعی است که تقریبا یک سال پیش و در سال 2020 ساخته و منتشر شد. البته پلتفرم انتخابی سازندگان در آن زمان ios بود و نسخه ی اندروید این برنامه مدتی بعد تولید شد. اما برخلاف سن کم، این اپلیکیشن بسیار سریع به رقبای خود رسید و توانست هم سطح آنها برای رقابت قرار گیرد. علت این رشد سریع و روزافزون، تدابیر امنیتی بسیار دقیق و برانگیختن حس کنجکاوی کاربران است.

 زمانی که شما می خواهید در دیگر برنامه های پیام رسان یا شبکه ی اجتماعی وارد شوید، کافی است شماره تلفن خود را وارد کرده و یک نام کاربری انتخاب کنید. اما اپلیکیشن کلاب از مهمان ناخوانده خوشش نمی آید! پس شما حتما باید از قبل به این اپ دعوت شوید، در غیر این صورت clubhouse شما را نمی پذیرد.

این برنامه به سبک چت روم های قدیمی ساخته شده است و دارای اتاق های جداگانه است که در هر کدام بحثی داغ است، بنابراین با انتخاب جهت فکری خود می توانید از صحبت های هم فکران خود استفاده نمایید. در واقع زمانی که افرادی با استعداد ها، علایق و فکر تقریبا یکسان با یکدیگر هم صحبت شوند، به سادگی می توانند تعامل برقرار کنند. 

استفاده از صدا و قرار دادن برنامه بر پایه ی آن، یکی دیگر از سیاست های استفاده شده در این نرم افزار است. صدا علاوه بر سهولت، دارای حس بسیار زیادی است و شما به راحتی می توانید احساس خستگی، شادی، ذوق، غم و غیره را در گوینده تشخیص دهید و با او همراهی نمایید. 

شاید بگویید بقیه پیام رسان ها نیز دارای این قابلیت هستند و این یک برتری به حساب نمی آید، اما هیچ کدام از شبکه های اجتماعی محوریت اصلی خود را صدا قرار نداده اند. 

حجم این برنامه 64 مگابایت است و شما قبل از نصب آن باید این فضا را در گوشی خود خالی کرده و در اختیار اپ قرار دهید تا عملکرد خوبی از آن دریافت کنید. البته در کنار حجم، به یک اینترنت پر سرعت نیز نیاز دارید تا بتوانید فعالیت خوبی داشته باشید. 

چگونه میتوان در کلاب هاوس دعوت نامه دریافت کرد؟ 

دریافت دعوت نامه از کلاب هاوس کمی دشوار است و صبوری می طلبد. اما بهتر است به بعد خوب ماجرا نگاه کنید. از آنجایی که ورود به این برنامه کمی سخت است، کاربران قوانین را به هیچ عنوان زیر پا نمی گذارند زیرا نمی خواهند اخراج شده و به دردسر بیفتند. برای دریافت دعوت نامه دو راه دارید، راه اول از یکی از اعضا کمک گرفته و راه دوم، از نرم افزار دعوت نامه بگیرید. 

هر کاربری که عضو این برنامه می شود، می تواند به دو نفر از دوستان خود دعوت ارسال کند و از آنها بخواهد عضو این اپ شوند. زمانی که این دعوت ارسال می شود، کاربر دعوت شده کافی است روی آن ضربه بزند و سپس شماره تلفن خود را وارد کرده، کد تایید را دو بار وارد نماید و یک نام برای خود انتخاب کند. در ادامه نیز عکس نمایه و فالووینگ های خود را انتخاب می کند و عضوی از این مجموعه می شود. 

اما اگر دوستانتان برای شما دعوتی ارسال نکرده باشد، کار کمی سخت می شود. این بار باید برنامه را نصب و وارد آن شوید. سپس شماره تلفن خود را مانند قبل وارد کرده و کد تایید را نیز دوبار وارد کنید. یک نام کاربری وارد کرده و منتظر بمانید تا درخواست شما برای ورود مورد پذیرش قرار گیرد. این درخواست ممکن است چند ساعت تا چند هفته طول بکشد و بستکی به این دارد که چه زمانی یک نفر درخواست شما را می پذیرد و دعوت نامه ی خود را به شما هدیه می دهد. 

چگونه یک نفر را به کلاب هاوس دعوت کنیم؟ 

همانطور که گفته شد، ابتدا باید عضوی از این اپلیکیشن باشید تا بتوانید بقیه را به این مجموعه دعوت نمایید. پس ابتدا از طریق یکی از راه های بالا وارد این برنامه شوید. سپس مطابق تصویر زیر روی نامه ی بالای صفحه ضربه بزنید. 

پس از این کار، می توانید لیست مخاطبین خود را مشاهده کنید. دقت کنید در صورتی می توانید یک نفر را دعوت کنید که از قبل جزء کلاب نباشد. از بین مخاطبین، فرد مورد نظر را یافته و گزینه ی invite را بزنید. 

پس از آن وارد صفحه ی پیامک می شوید و باید لینک آماده را به صورت پیامک برای آن شخص ارسال کنید. در ادامه شخص گیرنده با ضربه روی لینک و طی کردن مراحل به راحتی عضو می شود.

اگر در هریک از مراحل دچار مشکل شدید، دلسرد نشوید و با استفاده از مقاله ارور های کلاب هاوس، مشکل خود را حل نمایید. این ارور یا ناشی از اینترنت ضعیف یا به علت به روز نبودن برنامه است که در این مقاله مفصل به این موضوع پرداخته شده است.  

اکنون نوبت شماست!

در این مقاله ضمن آشنا کردن شما با کلاب هاوس، طریقه ی دریافت دعوت نامه را نیز با شما به اشتراک گذاشتیم، امیدواریم که این نوشته مفید واقع شده باشد. اکنون نوبت شماست که نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما ارسال کرده و پاسخ سوالات خود را از ما جویا شوید. با تشکر از همراهی شما.  

 

خروج از نسخه موبایل