در صورتی که در پرداخت درونبرنامهای با مشکل مواجه شدید، میتوانید با انجام این دو مرحله مشکل را حل کنید:
۱. وارد صفحه تنظیمات برنامه ها در دستگاه خود شوید:


۲. برنامه مایکت را در بخش Apps یا برنامهها پیدا کنید، سپس روی «سایر مجوزها» یا «Other permissions» کلیک کنید:
در صفحه Other permissions، گزینه «نمایش پنجرههای بازشو هنگام اجرا در پسزمینه» یا «display pop-up window while running in the background» را در حالت فعال قرار دهید (تیک سبز رنگ).



حالا میتوانید در برنامه مورد نظر خرید درونبرنامهای خود را انجام دهید. در صورتی که هنوز با خرید کردن در مایکت مشکل دارید، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.