رفع مشکل پرداخت درون‌ برنامه‌ای در برخی گوشی‌ها

شما اینجا هستید:

در صورتی که در پرداخت درون‌برنامه‌ای با مشکل مواجه شدید، می‌توانید با انجام این دو مرحله مشکل را حل کنید:

۱. وارد صفحه تنظیمات برنامه ها در دستگاه خود شوید:

صفحه تنظیمات مایکت در زبان انگلیسی
صفحه تنظیمات مایکت در زبان فارسی

۲. برنامه مایکت را پیدا کنید، سپس روی «سایر مجوزها» یا «Other permissions» کلیک کنید:

در صفحه Other permissions،‌ گزینه «نمایش پنجره‌های بازشو هنگام اجرا در پس‌زمینه» یا «display pop-up window while running in the background» را در حالت فعال قرار دهید (تیک سبز رنگ).

صفحه Other permissions در زبان انگلیسی
صفحه سایر مجوزها در زبان فارسی

حالا می‌توانید در برنامه مورد نظر خرید درون‌برنامه‌ای خود را انجام دهید. در صورتی که هنوز با خرید کردن در مایکت مشکل دارید، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

Was this article helpful?
Dislike 0