پول از حسابم کم شد، اما برنامه را دریافت نکردم

شما اینجا هستید:

در صورت بروز خطا در انجام تراکنش پرداخت مایکت، درون اپلیکیشن مایکت، به قسمت مارکت من/ تراکنش‌های پرداخت بروید.

۱.اگر خرید شما موفق ثبت شده، از قسمت مارکت من وارد بخش تراکنش‌های پرداخت شوید و اسم برنامه‌ی خریداری شده را لمس کنید تا وارد صفحه‌ی برنامه ‌شده و بتوانید برنامه را دانلود کنید.

۲. اگر محصول درون برنامه ای (مانند سکه یا الماس درون بازی) را که خریداری کرده اید اما درون برنامه یا بازی این محصول خریداری شده برای شما فعال نشده است، از بخش مارکت من قسمت تراکنش‌های پرداخت ،گزینه “نیاز به پشتیبانی این تراکنش دارید؟” ، را انتخاب نمایید و مشکل خود را مطرح کنید و گزینه ارسال را بزنید تا مشکل برای سازنده ارسال شود. پاسخ سازنده را می‌توانید از بخش پیام‌ها در منوی مایکت ببینید.

برای مشاهده پیام‌ها وارد قسمت مارکت من شوید و حساب کاربری خود را انتخاب نمایید.

با انتخاب گزینه حساب کاربری آیکون پیام‌ها به شما نمایش داده می‌شود.

در صورتی که توسعه دهنده طی ۲۴ ساعت به مشکل شما پاسخ ندهد، مایکت بدون شرط مبلغ خرید را به حساب کاربری شما واریز می‌کند.

۳. اگر خرید شما ناموفق ثبت شده، سیستم بانکی حداکثر پس از ۷۲ ساعت مبلغ را به حساب شما باز می‌گرداند.

در هر حال در صورت بروز خطا در انجام تراکنش پرداخت مایکت، اصلا نگران نباشید، تمام اطلاعات تراکنش در سیستم ما ثبت است و به هیچ عنوان مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

در صورت وجود هرگونه مشکل پس از گذشت ۷۲ ساعت از انجام تراکنش، برای ارسال پیام به پشتیبانی مایکت، اینجا را لمس کنید.
Was this article helpful?
Dislike 0