نگران نباشید؛ در صورتی که در روند خرید خود از مایکت با مشکل مواجه شدید و نیاز به دریافت راهنمایی دارید، میتوانید از روش زیر برای برقراری ارتباط با پشتیبانی کاربران مایکت انتخاب کنید:
مراجعه به بخش تراکنشها در حساب کاربری مایکت
از قسمت «مارکت من» گزینه «تراکنشهای پرداخت» را انتخاب کنید.
در اینجا شما فهرستی از تمام تراکنشهای انجام شده خود در مایکت را مشاهده میکنید. طبق تصویر زیر:
۱. ابتدا گزینه «نیاز به پشتیبانی این تراکنش دارید؟» را انتخاب کنید.
۲. سپس در این صفحه مشکل خود را مطرح کنید و در نهایت گزینه “ارسال” را لمس کنید.