اگر محصول درون برنامه ای (مانند سکه یا الماس درون بازی) را که خریداری کرده اید اما درون برنامه یا بازی این محصول خریداری شده برای شما فعال نشده است، از بخش برنامههای من/تراکنشها، رسید خرید موفق خود را پیدا کرده و گزینهٔ گزارش خطا را انتخاب کنید تا مشکل برای سازنده ارسال شود. پاسخ سازنده را میتوانید از بخش پیامها در منوی مایکت ببینید.
در صورتی که توسعه دهنده طی ۷۲ ساعت به مشکل شما پاسخ ندهد، مایکت بدون شرط مبلغ خرید را به حساب کاربری شما واریز میکند.
در صورت رفع نشدن مشکل، برای ارسال پیام به پشتیبانی مایکت، اینجا را لمس کنید.