اگر محصول درون برنامه ای (مانند سکه یا الماس درون بازی) را که خریداری کرده اید اما درون برنامه یا بازی این محصول خریداری شده برای شما فعال نشده است، از بخش مارکت من/ کیف پول و پرداخت و سپس از قسمت تراکنشها ،سه نقطه سمت چپ تراکنش موفق (کنار تاریخ و زمان تراکنش)، را انتخاب نمایید و گزینهٔ تماس با پشتیبانی را انتخاب کنید تا مشکل برای سازنده ارسال شود. پاسخ سازنده را میتوانید از بخش پیامها در منوی مایکت ببینید.
در صورتی که توسعه دهنده طی ۷۲ ساعت به مشکل شما پاسخ ندهد، مایکت بدون شرط مبلغ خرید را به حساب کاربری شما واریز میکند.
در صورت رفع نشدن مشکل، برای ارسال پیام به پشتیبانی مایکت، اینجا را لمس کنید.