نحوه رفع مشکل خرید

شما اینجا هستید:

در صورتی که در روند خرید خود از مایکت با مشکل مواجه شدید و نیاز به دریافت راهنمایی دارید، می‌توانید یکی از دو روش زیر را برای برقراری ارتباط با پشتیبانی کاربران مایکت انتخاب کنید.

۱. مراجعه به بخش تراکنش‌ها در حساب کاربری مایکت

از قسمت «مارکت من»، وارد بخش «پرداخت و کیف پول» شوید. سپس گزینه «تراکنش‌ها» را انتخاب کنید.

در اینجا شما فهرستی از تمام تراکنش‌های انجام شده خود در مایکت را مشاهده می‌کنید. طبق تصویر زیر:

۱. ابتدا علامت «سه نقطه» موجود در کنار تراکنش مدنظر خود را انتخاب کنید. 

۲. سپس گزینه «تماس با پشتیبانی» را لمس کنید.

۲. استفاده از گفتگوی آنلاین واتساپ مایکت

شما می‌توانید هرگونه مشکل در روند خرید خود از مایکت را از طریق واتساپ با پشتیبانی کاربران مایکت در میان بگذارید. برای این کار بر روی لینک زیر کلیک کنید.

Was this article helpful?
Dislike 0