بازی کانتر و فیفا، محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتری برای اندروید

با همه‌گیرتر شدن بازی‌های موبایلی در سال‌های اخیر، نسخه‌ی اندروید بازی‌های کامپیوتری زیادی ساخته شده است؛ از GTA، فیفا، PES و… گرفته تا آثار قدیمی‌تری مثل بازی کانتر ، مکس پین و حتی همسایه جهنمی!

بازی‌ای مشابه بازی کانتر برای دستگاه‌های اندرویدی

با دانلود بازی محبوب Special Forces Group 2 می‌توانید کانتر را روی گوشی خود تجربه کنید. شخصیت‌ها و محیط این بازی از روی کانتر اصلی ساخته‌ شده‌اند ولی سازنده المان‌های جدیدی را هم اضافه کرده؛ مثل تعداد زیادی برچسب متنوع برای اسلحه یا فضاهای جدید برای مبارزه.

Special Forces Group 2 رقابت گروهی و تیمی هم داشته و از این بابت یک بازی آنلاین محسوب می‌شود.هم‌چنین می‌توانید با وصل شدن به هات‌ سپات یک گوشی مشترک به‌صورت چند نفره با دوستانتان بازی کنید. البته بخش‌های آفلاین هم در بازی وجود دارد؛ یکی از آیتم‌های آفلاین بازی زامبی و مبارزه با این موجودات است که آن را نسبت به کانتر اصلی جذاب‌تر می‌کند. 

آیکون بازی Special Forces Group 2

Special Forces Group 2

حجم:۳۱۸.۶ مگابایت (شامل ۲۸۰.۳ مگابایت دیتا)

دانلود بازی

گیم پلی و کنترل‌های Special Forces Group 2 شبیه به بازی‌های مشابه طراحی شده و روی صفحه یک جوی‌استیک برای حرکت کردن وجود دارد، برای چرخش دوربین باید انگشتتان را روی صفحه بکشید و پریدن، نشستن، شلیک‌کردن و عوض کردن خشاب با لمس‌کردن دکمه‌های روی صفحه انجام می‌شود.

برای ثبت نام، رقابت آنلاین و یا ذخیره‌کردن پیشرفتتان در بازی Special Forces Group 2 باید به اینترنت وصل باشید در حال حاضر می‌توانید بدون نیاز به فیلترشکن از آن لذت ببرید.

دانلود بازی کانتر برای اندروید

فیفا برای اندروید

نمونه‌ی دیگری از بازی‌های کامپیوتری که برای موبایل شبیه‌سازی شده، بازی فیفا است. این بازی که نسخه‌ی کنسول و پی‌سی آن هر ساله منتشر می‌شود، حالا تحت عنوان Fifa Soccer روی پلتفرم موبایل هم قابل نصب است.

بازی اندروید Fifa soccer که با اسم Fifa Mobile هم شناخته می‌شود حالت‌های بازی متنوعی دارد. اولین و اصلی‌ترین حالت آن VS است که شما را در یک مسابقه‌ی ۹۰ ثانیه‌ای در برابر یک رقیب آنلاین قرار می‌دهد. هر چقدر تیم‌تان قوی‌تر باشد و بازیکنان باکیفیت‌تری داشته باشید طبیعتاً شانس‌تان برای بردن مسابقه نیز بیشتر است.

Fifa soccer

بازی اندرویدی فیفا موبایل گیم‌پلی متفاوتی از نسخه‌ی کنسول ارائه می‌کند؛ شما مدیریت یک تیم باشگاهی را دارید که تعدادی بازیکن معمولی و ضعیف را در اختیار دارد و باید با شرکت در تورنمت‌ها و مسابقات مختلف بازیکنان جدیدتر جذب کرده و تیم‌تان را تقویت کنید. دقیقاً شبیه به چیزی که در بخش آلتیمیت فیفا دیده می‌شود.

رویدادها و لیگ‌ها هم از حالت‌های دیگر بازی هستند؛ در بخش رویداد باید ماموریت‌های کوچکی که بازی به شما می‌دهد (مثل زدن ۵ گل به‌صورت چیپ) را انجام دهید و در قبال آن جایزه می‌گیرید. در بخش لیگ هم در کنار بازیکنان دیگر قرار می‌گیرید و باید با همکاری یکدیگر به پیروزی برسید.

آیکون بازی EA SPORTS FC™ Mobile Soccer

EA SPORTS FC™ Mobile Soccer

حجم:۱۰۰.۲ مگابایت

دانلود بازی

فیفا موبایل با توجه به آپدیت‌هایی که در این سال‌ها دریافت کرده، گرافیک باکیفیت و گیم‌پلی روانی داشته و بسیاری از کنترل‌های آن (مثل پاس دادن، شوت کردن یا تکل زدن) با لمس کردن صفحه یا کشیدن انگشت روی آن انجام می‌شود و در تسلط بر بازی خیلی سخت نیست.

فیفا موبایل یک بازی آنلاین بوده و برای دانلود و اجرای آن نیاز به اتصال اینترنت دارید؛ چرا که بازی پیشرفت شما را لحظه به لحظه ذخیره کرده و بسیاری از رقابت‌های آن به‌صورت آنلاین انجام می‌شود.

خروج از نسخه موبایل