چگونه باتری گوشی خود را تقویت کنیم؟

اگر شما هم از افرادی هستید که می خواهید باطری گوشی موبایلتان قوی شود،حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و با مایکت همراه باشید.

همه ی ما گاهی اوقات در شرایطی ضروری، باتری گوشی مان به سرعت خالی میشود، در صورتی که به آن نیاز داریم و در موقعیتی نیستیم که آن را شارژ نماییم و به برق و شارژر دسترسی نداریم. حال باید چه کرد؟ آیا  راهی وجود دارد که باتری گوشی خود را قوی کنیم تا در مدت زمان بیشتری شارژ آن تخلیه نشود؟ آیا راهی وجود دارد که عمر باتری گوشی خود را افزایش دهیم؟ پاسخ تمامی این سوالات بله است. در این مقاله، ضمن آموزش چند روش برای جلوگیری از تخریب باتری گوشی موبایل و افزایش عمر آن شما را به صورت کامل با تقویت باتری آشنا می کنیم. 

همیشه پیشگیری بهتر از درمان  است. ابتدا راه های جلوگیری از خراب شدن و تخلیه ی سریع باطری گوشی را بررسی میکنیم، سپس به راه های افزایش عمر باتری گوشی موبایل می پردازیم.

راه های پیشگیری از خراب شدن باتری موبایل

همانطور که گفته شد، بهتر است ابتدا راهی برای سلامت ماندن باتری پیدا کنید و پس از آن به دنبال تعمیر یا تصحیح‌ روند آن باشید. برای این کار توصیه های زیادی وجود دارد که ما به چند مورد از اصلی ترین های آنها را به شما معرفی می کنیم.

چگونه طول عمر گوشی خود را افزایش دهیم؟ 

حال که راه های جلوگیری از تخریب و تضعیف باتری گوشی موبایل را شرح دادیم، به توضیح راهکارهایی برای افزایش عمر باتری تلفن همراه می پردازیم .

اکنون که با افزایش طول عمر و پیشگیری از خراب شدن باتری به صورت کامل آشنا شدید، وقت آن رسیده که توضیحی نیز درباره ی تقویت باتری بدهیم.

تقویت کردن باتری گوشی

با اینکه روش هایی برای جلوگیری از تخریب و افزایش عمر باتری گوشی موبایل ارایه کردیم. اما در واقعیت راهکار خاصی برای تقویت باتری گوشی موبایل وجود ندارد. راهکارهای ارائه شده تنها به شما این امکان را می دهد که بتوانید زمان بیشتری از باتری موبایل خود استفاده کنید. در صورتی که این روش ها جواب نداد، بهتر است باتری خود را تعویض کنید. 

لازم به ذکر است شما با استفاده از برنامه accubattery می توانید کاملا از وضعیت باتری خود آگاه شوید و بدانید طول عمر، نقاط ضعف، سرعت تخلیه و غیره چقدر است. مسلما داشتن چنین اطلاعاتی به شما کمک می کند باتری سالم تری داشته باشید. 

حتی شما با نصب برنامه ی battery doctor می توانید با برنامه  و توضیحات کامل در مصرف باتری صرفه جویی کنید و بتوانید طول عمر آن را افزایش دهید. در واقع شما می توانید مدت زمان تخلیه و غیره را تخمین زده و نگذارید انرژی گوشی شما به صفر برسد. 

اکنون نوبت شماست!

در این مقاله شما را با چگونگی تقویت باتری گوشی آشنا کردیم، امیدواریم که این نوشته مفید واقع شده باشد. اکنون نوبت شماست که نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما ارسال کرده و پاسخ سوالات خود را از ما جویا شوید. با تشکر از همراهی شما. 

خروج از نسخه موبایل