آموزش رفع ریپورت روبیکا ، برداشتن محدودیت

اگر شما هم یکی از کاربرانی هستید که در اپلیکیشن روبیکا ریپورت شده است و به دنبال راه حلی برای این مشکل می گردد، این مقاله را از دست ندهید. زیرا قرار است مشکل شما کاملا حل شود.

یکی از نرم افزار های جذاب که در فاصله زمانی بسیار کوتاه توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند، برنامه روبیکا اندروید است. این برنامه نیمی از شهرت خود را مدیون تبلیغات گسترده ی تلویزیونی است. تبلیغاتی که باعث شدند این اپلیکیشن دیده و شناخته شود. اما پس از دیده شدن، این امکانات خود Rubika بود که کاربرانش را دائمی ساخت.

محبوبیت این نرم افزار برای کاربران چندین دلیل دارد، که به چند مورد آن اشاره می کنیم. اول موجود صدها فیلم و موسیقی مختلف که می تواند ساعت ها آن ها را مشغول سازد، دوم اینترنت رایگان آن که باعث می شود حجم  اینترنتی کاربران از دست نرود، سوم وجود صفحه ای به نام روبینو که کاملا شبیه اینستاگرام است و دارای پست های فوق العاده می باشد، چهارم وجود قابلیت های پرداختی از جمله پرداخت قبوض و خریدن بسته اینترنتی و شارژ و غیره. 

درکنار امکانات گفته شده، وجود یک پیام رسان شبیه واتس اپ در این اپ، جذابیت آن را چندین برابر کرده است. از آنجایی که گپ زدن و ارسال فایل نیز در این برنامه رایگان است، با استفاده از این بخش علاوه بر برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان، از هزینه های سرسام آور ارتباطی نیز دور خواهید ماند. 

هیچ اپلیکیشنی بی نقص نیست! متاسفانه این موضوع راجع به Robika نیز صدق می کند. یکی از این مشکلات قطع شدن های ناگهانی بود که در مقاله چرا روبیکا نصب نمی شود؟ به آن به صورت کامل پرداختیم. یکی دیگر از ایرادهای این نرم افزار ریپورت شدن بی دلیل از آن است که در ادامه آن را بررسی کرده و راه هایی برای حل این مشکل ارائه می دهیم.

دلیل ریپورت شدن در روبیکا چیست؟

معنی لغوی ریپورت گزارش یا گزارش دادن است. اما در پیام رسان های مختلف زمانی از این واژه استفاده می شود که حساب کاربری شخص مسدود شده باشد و او نتواند از حساب خود استفاده نماید.

از آنجایی که پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی مختلف مکانی برای گپ زدن هستند، مسلما اطلاعاتی در آنها داریم که برای ما بسیار ارزشمند میباشند. بنابراین مسدود شدن صفحه شخصی در هر پیام رسانی بشدت آزار دهنده است اما اگر شما در اپلیکیشن robika دارای یک کانال یا گروه باشید، چون یک منبع درآمد به حساب می آید، بسیار از ریپورت شدن ناراحت می شوید. این اتفاق دو دلیل می تواند داشته باشد که به بررسی آن دو می پردازیم.

نقص قوانین Robika

زمانی که برای اولین بار وارد این نرم افزار می شوید، برای عضویت باید یک تیک را بزنید که نشان می دهد شما قوانین این اپ را خوانده و آنها را قبول دارید. در پایان نیز نوشته شده است که اگر به هریک از بندها، پایبند نباشید، این برنامه شما را مسدود می نماید. بنابراین اصلی ترین دلیل مسدود شدن صفحه ی شما نقص قوانین است.

از جمله بند های قرارداد این است که شما باید تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشید و به هیچ عنوان محتوایی مخالف آن منتشر نکنید، فایل های غیراخلاقی و نامناسب را انتشار ندهید، از سایتی که غیرقانونی است یا پست های غیر اخلاقی دارد، حمایت نکرده و به آن لینک ندهید، اقدام به فروش کالاهای قاچاق و یا ممنوعه نفرمایید. همچنین ذکر شده است از شماره تلفن معتبر برای وارد شدن به نرم افزار استفاده نمایید.

ممکن است شما یکی از کارهای بالا را کرده باشید و برنامه پس از بررسی صفحه ی شما را بسته باشد. اما اگر از انجام ندادن کارهای بالا مطمئن هستید، علت بلاک شدن پیج شما، دلیل زیر می باشد.

اتفاقی و موقتی

شاید کمی عجیب باشد اما طبق نظرات کاربران مایکت، ممکن است شما بدون هیچ دلیلی در این نرم افزار ریپورت شوید. اما اصلا نگران نباشید چون این مشکل بسیار سریع حل می شود و شما دوباره می توانید از حساب خود استفاده نمایید.

با اینکه در هر دو مورد شما مجددا پس از مدتی قادر هستید از صفحه ی خود استفاده کنید، اما این موضوع در مورد دوم سریع تر اتفاق می افتد چون شما بی تقصیر بوده و قوانین را نقص نکرده اید.

چگونه صفحه ی خود را رفع ریپورت کنیم؟

اکنون نوبت شماست!

در این نوشته سعی کردیم مشکل ریپورت شدن در روبیکا را بررسی کرده و راه حل هایی برای آن ارائه دهیم. امیدواریم که این آموزش به شما کمک کند باز صفحه ی خود را به دست آورید. اکنون نوبت شماست که نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید. همچنین اگر سوالی تحت عنوان مقاله دارید، پاسخ آن را از ما جویا شوید. با تشکر از شما همراهان همیشگی.

مفید برای شما:

خروج از نسخه موبایل