چگونه مخاطبین خود را از گوشی به سیم کارت انتقال دهیم؟

اگر شما هم یکی از کاربرانی هستید که به هر دلیلی قصد دارد مخاطبان گوشی را به سیم کارت خود انتقال دهد، حتما این مقاله را تا آخر بخوانید و با مایکت همراه باشید.

تلفن همراه مثل یک جعبه ی خالی است که محتوای داخلش به آن هویت می بخشد. در یک موبایل این محتوا همان اطلاعات، داده ها و نرم افزارهاست. بخشی از این اطلاعات مثل تصاویر، فیلم ها، فایل های pdf، نرم افزار ها و غیره در دو قسمت حافظه ی داخلی و حافظه ی خارجی می توانند ذخیره شوند، اما بخشی دیگر از این اطلاعات از جمله تصویر پس زمینه و مخاطبین علاوه بر حافظه ی داخلی می توانند روی سیم کارت هم ذخیره شوند. انتخاب اینکه کدام فضا برای ذخیره ی کدامیک از اطلاعات شما مناسب تر است، به عهده ی خودتان است. اما به هر حال هیچ کدام کامل و بی نقص نیستند و نسبت به یکدیگر برتری هایی دارند. مثلا با قرار دادن مخاطبین روی سیم کارت، در صورت سوختن تلفن یا ریست فکتوری و غیره، به راحتی سیم کارت را در گوشی دیگر می گذاریم و به افراد دسترسی پیدا می کنید.

با این کار دیگر در هنگام تعویض موبایل یا ریست فکتوری، نیازی نیست تک تک مخاطب های خود را با شماره تلفن هایشان در یک دفترچه بنویسید! در این مقاله قصد داریم به درخواست کاربران، روش انتقال تمامی مخاطبین از حافظه ی تلفن به سیم کارت را آموزش دهیم.

فهرست این مقاله (با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

آموزش انتقال مخاطبین به سیم کارت به صورت مرحله ای

قبل از هر چیز باید دو کار را انجام دهید، ابتدا حذف مخاطبین اضافه و دوم بکاپ گیری از مخاطبین. حذف مخاطبین اضافه به این منظور ضروری است که باعث می شود پس از انتقال به سیم کارت، مخاطب اضافه منتقل نشود و تمام افراد مورد نیاز شما باشند. و بکاپ گیری همان پشتیبانی است که به این علت ضروری است که در صورت عدم موفقیت، افراد حذف نمی شوند.

نکته: ممکن است برخی از گزینه ها در برندهای مختلف، با معادل های دیگر قرار گرفته باشند که به راحتی قابل یافتن هستند.

انتقال مخاطبین

اگر قصد دارین شماره ها را از سیم کارت به حافظه ی داخلی منتقل کنید، باید همین مراحل را طی کنید و تنها در برخی از قسمت ها از جمله قسمتی که تلفن را به عنوان حافظه انتخاب کردیم، و برخی بخش های دیگر جابه جایی انجام دهید. در واقع باید به جای مقصد، مبدا را سیم کارت و مقصد را تلفن انتخاب نمایید کاری که در این مقاله به صورت برعکس انجام شد.

اکنون نوبت شماست!

در این مقاله به شما آموزش دادیم که چگونه مخاطبین خود را از موبایل به سیم کارت منتقل کنید، امیدواریم که مفید واقع شده باشد. اکنون نوبت شماست که نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما ارسال کرده و پاسخ سوالات خود را از ما جویا شوید.


خروج از نسخه موبایل