عدم نمایش استیکر در اینستاگرام 

اگر شما هم یکی از کاربرانی هستید که استیکر های اینستاگرام برایش بالا نمی آید، حتما این مقاله را تا آخر بخوانید و با مایکت همراه شوید. 

در فضایی که همیشه حالت چهره ی شما مشخص نیست و فقط باید با کلمات احساسات خود را بیان کنید، نمیتوان گفت حس‌ درونی شما کاملا برای مخاطبان قابل دریافت است. در این شرایط استیکرها و اموجی ها به کمک ما می آیند. کلمات به شما کمک می کنند به صورت ناقص احساس و عواطف خود را بیان کنید و بگویید، خوشحالم، ناراحتم، خسته ام و غیره. اما فرستادن یک شکلک شاد، غمگین یا خسته به مخاطب میفهماند که شما دقیقا چه حسی دارید و جمله ی شما کامل می شود. بنابراین در فضای مجازی استیکرها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. اینستاگرام نیز جزیی از این فضاست و گاهی اوقات کاربران تمایل دارند به جای استفاده از کلمات، از ایموجی ها بهره ببرند. 

اما متاسفانه برخی از کاربران بالا نیامدن صفحه استیکرها در اینستاگرام را گزارش داده اند. علت بروز این مشکل چیست؟ در ادامه به پاسخ این سوال و ارائه ی راه حل برای آن می پردازیم. 

فهرست این مقاله (با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

چرا استیکرها در اینستاگرام نشان داده نمی شوند؟ 

استیکرها و emoji ها در Instagram به دو بخش تقسیم می شوند. بخش اول شکلک ها، گیف (gif) هایی هستند که در دایرکت اینستاگرام  استفاده می شوند و آنها را برای دیگران می فرستید. بخش دوم شکلک هایی هستند که در استوری این برنامه به صورت های مختلف قلب، موزیک، رقص، نظرسنجی و غیره می گذارید. هر دو دسته ممکن است گاهی اوقات نشان داده نشوند. اما راهکارهای موجود برای هر دو یکسان است و هر دو وقتی نشان داده نشوند، مدلی از هنگ شدن اینستاگرام به حساب می آیند. این اختلال میتواند به دلیل یکی از موارد زیر باشد.

اکنون نوبت شماست!

در این مقاله به شما آموزش دادیم که چطور می توانید مشکل عدم نمایش استیکرها در اینستاگرام را حل کنید، امیدواریم که این نوشته مفید واقع شده باشد. اکنون نوبت شماست که نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما ارسال کرده و پاسخ سوالات خود را از ما جویا شوید. با تشکر از همراهی شما.

خروج از نسخه موبایل