حساب‌کاربری

چرا حساب‌کاربری مایکت بسازم؟


با حساب‌کاربری می‌توانید:
  • بعد از خرید، برنامه را در دستگاه‌های دیگر خود نصب کنید.
  • رسید خرید دریافت کنید.
  • با اعتبار حساب کاربری خود راحت‌تر خرید کنید.
  • در هنگام بروز مشکل، پشتیبانی مایکت به شما کمک خواهد کرد.
  • برنامه‌های مورد علاقهٔ خود را نشان کنید.
  • در مورد برنامه‌های مختلف نظر بدهید.
  • در جشنواره‌های مایکت شرکت کنید.


چگونه حساب‌کاربری بسازم؟

ساختن حساب با اپلیکیشن مایکت:

بعد از باز کردن برنامهٔ مایکت، از منوی مایکت /پروفایل را انتخاب کنید. برای ساخت حساب‌کاربری ایمیل یا تلفن خود را وارد کرده و کد دریافتی را وارد نمایید.

ساختن حساب با سایت:

ابتدا با مرورگر گوشی خود وارد سایت مایکت www.myket.ir شوید. بعد از منوی مایکت / ورود / از این بخش گزینه " عضو مایکت نیستید؟" راانتخاب کنید، با وارد کردن ایمیل و رمز دلخواه حساب کاربری بسازید.


رمز حساب‌کاربری رافراموش کردم

ابتدا وارد سایت مایکت شوید. از بخش ورود به حساب گزینه "رمز مایکت را فراموش کرده‌اید؟" انتخاب کنید. در مرحلهٔ بعد ایمیل خود را وارد کرده تا رمز جدید به ایمیل شما ارسال شود.


کد ‌شناسایی(فعال‌سازی) رادریافت نمی‌کنم

کد شناسایی(فعال‌سازی) بعد از ساخت حساب ارسال می‌شود، اگر این کد‌ را دریافت نکرده‌اید بعد اتمام زمان تعیین شده گزینه "ارسال مجدد کد" را انتخاب کنید.


اطلاعات حساب‌کاربری ام (ایمیل/تلفن) راحذف کردم

اگر با ایمیل یا تلفن از مایکت خرید کرده باشید یکی از رسیدهای خرید خود را با ایمیل Support@myket.ir یا از بخش تماس به ما ارسال کنید تا امکان بازیابی اطلاعات فراهم شود.


خرید و پرداخت

چگونه از مایکت خرید کنم؟

می‌توانید با یکی از روش‌های زیر برنامه‌ یا محصولات درون برنامه‌ای بخرید :

روش اول: خرید با اعتبار مایکت

با این روش فرآیند خرید ساده است. فقط کافیست دکمه خرید را انتخاب کرده تا هزینه از اعتبار شما کم شود. برای افزایش اعتبار از منوی مایکت/پروفایل را انتخاب کرده و گزینه "افزایش+" را کلیک کنید.

روش دوم: خرید با پرداخت بانکی از داخل برنامه مایکت

با این روش فرآیند خرید ساده است. فقط کافیست دکمه خرید را انتخاب کرده تا هزینه از اعتبار شما کم شود. برای افزایش اعتبار از منوی مایکت/پروفایل را انتخاب کرده و گزینه "افزایش+" را کلیک کنید.

روش دوم: خرید با پرداخت بانکی از داخل برنامه مایکت

با هر کارت بانکی که به شبکهٔ شتاب متصل باشد، امکان خرید از مایکت وجود دارد. با داشتن مشخصات زیر می‌توانید خرید کنید:

شماره کارت

رمز دوم کارت (رمز اینترنتی)

روش سوم: پرداخت با اعتبار سیم‌کارت(همراه‌اول - ایرانسل - رایتل)

برای پرداخت از اعتبار سیم کارت ابتدا شماره موبایل‌ خود را از منوی مایکت/ مدیریت حساب/ ثبت کنید. با این کار، در زمان خرید، درگاه مربوط به اپراتور مربوطه (همراه‌اول - ایرانسل - رایتل) به شما نمایش داده می‌شود.


چگونه می توانم کد‌ هدیه تهیه کنم؟

شما می‌توانید از منوی مایکت / بخش کد‌ هدیه / خرید کارت هدیه، کارت هدیه بخرید. برای استفاده از این کارت‌ها نیز از منوی مایکت / گزینهٔ کد‌ هدیه را انتخاب کرده و کد روی کارت هدیه را وارد کنید تا اعتبار مایکتی شما افزایش یابد.


چگونه از کد تخفیف استفاده کنم؟

برای استفاده از کد تخفیف خود هنگام خرید از مایکت، بعد از باز شدن صفحهٔ پرداخت روی عبارت «کد تخفیف داری؟» کلیک کنید و در محل مشخص شده کد تخفیف خود را ثبت کنید. بعد از آن خرید خود را با هزینهٔ کمتر انجام دهید.


برنامه‌های خریده شده‌ام را کجا ببینم؟

از منوی مایکت/ برنامه‌های من/ خریده شده‌ها می‌توانید برنامه‌‌هایی را که خریده‌اید ببینید.


پول از حسابم کم شد، اما برنامه رادریافت نکردم.

به منوی مایکت/ برنامه های من/تراکنش‌ها بروید.
اگر خرید شما موفق ثبت شده از بخش خریده شده‌ها برنامه ‌را می‌توانید دانلود کنید.
اگر خرید شما ناموفق ثبت شده طبق قانون بانک بعد از ۷۲ ساعت پول به حساب شما باز می‌گردد. در صورت وجود هرگونه مشکل بعد از این زمان با مایکت تماس بگیرید.


بعد از تعویض گوشی چگونه برنامه‌هایی را که خریده‌ام به گوشی جدید منتقل کنم؟

قبل از تعویض گوشی از منوی مایکت/پروفایل/تنظیمات، انتهای صفحه گزینهٔ خروج از حساب‌کاربری را انتخاب کنید.

در گوشی جدید با همان حساب‌کاربری که خرید کرده اید وارد مایکت شده و از منوی مایکت/ برنامه‌های من/ خریده شده‌ها می‌توانید برنامه‌‌هایی را که قبلا خریده‌اید، دانلود کنید.
برای محصولات درون برنامه‌ای نیز با همان حساب ‌کاربری که خرید کرده‌اید وارد مایکت شوید و سپس در برنامهٔ موردنظر خود وارد شده و محصول را دریافت کنید.


چگونه خرید درون‌برنامه‌ای انجام دهم؟

برای خرید درون‌برنامه‌ای از درون برنامه یا بازی، به صفحهٔ پرداخت مایکت هدایت شده و بعد از انجام عملیات خرید، دوباره به محیط برنامه یا بازی برمی‌گردید

خرید درون‌برنامه‌ای، در سایر گوشی‌های شما هم قابل استفاده هستند؛ کافیست روی آنها مایکت نصب شده و با حساب‌کاربری‌ خود وارد شوید.

لیست خریدهای درون‌برنامه‌ای را می‌توانید با مراجعه به منوی مایکت/ برنامه‎های من/خریده شده‌ها/ سابقهٔ خرید ببینید.


پرداخت من موفق بود، اما محصول رادریافت نکردم

اگر محصولی را که خریدید فعال نشده، از برنامه‌های من/تراکنش‌‌ها، رسید خرید موفق‌ خود را پیدا کرده و گزینهٔ گزارش خطا را انتخاب کنید، تا مشکل برای سازنده ارسال شود. پاسخ سازنده را می‌توانید از بخش پیام‌ها در منوی مایکت ببینید.


چگونه می‌توانم اعتبار حساب‌کاربری‌ام را به حساب بانکی برگردانم؟

اگر اعتبار مایکتی‌ خود را اشتباه شارژ کرده اید کافیست با همان حساب‌کاربری‌ از بخش پشتیبانی، درخواست بازگشت وجه خود را به همراه اطلاعات زیر ارسال کنید.

نام و نام‌خانوادگی، شماره شبای حساب بانکی، نام بانک صاحب حساب، مبلغ واریزی

در حال حاضر واریز مبالغ تنها یک‌بار در ماه انجام می‌شود. از صبر شما متشکریم.


کاربرد اعتبار مایکتی چیست و چگونه می‌توانم آن را افزایش دهم؟

با اعتبار مایکت فرآیند خرید ساده است. فقط کافیست دکمه خرید را انتخاب کرده تا هزینه از اعتبار شما کم شود. برای افزایش اعتبار از منوی مایکت/پروفایل را انتخاب کرده و گزینه "افزایش+" را کلیک کنید.
در مرحلهٔ بعد میزان اعتبار مورد نظرتان را انتخاب کرده و با یکی از درگاه‌ها پرداخت را انجام دهید.


چگونه از اعتبار سیم کارتم خرید کنم؟

برای پرداخت از اعتبار سیم کارت(رایتل یا ایرانسل) ابتدا شماره موبایل‌ خود را در پروفایل مایکت ثبت کنید. با این کار، در زمان خرید، درگاه مربوط به اپراتور مربوطه (رایتل یا ایرانسل) به شما نمایش داده می‌شود.
در حال حاضر، به دلیل محدودیت اپراتورها، فقط برای خریدهای کمتر از ۲۰.۰۰۰ تومان می‌توان از اعتبار سیم‌کارت استفاده کرد.


چگونه می‌توانم یک برنامه را بازگشت دهم؟

بعد از خرید برنامه، دکمهٔ «بازگشت برنامه» به مدت دو روز فعال است که در بخش تراکنش‌ها (منوی مایکت / برنامه‌های من) قسمت سه نقطه سمت چپ رسید مورد نظر نمایش داده می‌شود. در صورتی که از برنامه رضایت نداشته باشید با انتخاب دکمهٔ «بازگشت برنامه»، مبلغ پرداختی به اعتبار مایکت شما برمی‌گردد.
توجه داشته باشید با بازگشت برنامه، فایل برنامه را هم باید از گوشی خود حذف کنید و این امکان برای هر برنامه یک بار قابل استفاده است. در یک روز حداکثر ۳ برنامه و در یک ماه حداکثر ۱۰ برنامه، قابل بازگشت است.


دانلود، نصب و به‌روزرسانی برنامه‌ها

توصیه‌های امنیتی برای نصب برنامه‌ها

لطفا به این موارد دقت کنید:
  • برنامه‌ها و بازی‌هات رابه هیچ عنوان از منابع نامعتبر تهیه نکنید.
  • قبل از نصب هر برنامه حتماً به دسترسی‌هایش توجه کنید. این موضوع بسیار مهم است، زیرا یک برنامه را دانلود کنید و این برنامه دسترسی‌هایی مثل «ارسال پیامک» و «دسترسی به شماره‌های تماس» داشته باشد و از طرف شما برای دیگران پیامک ارسال نماید، یا اینکه یک برنامهٔ محتوایی به دوربین یا GPS دسترسی داشته باشد و از این طریق بدون اطلاع‌ شما موقعیت و تصاویر شما را برای دیگران ارسال کند. موقعیت و تصاویر محیطی که در اون هستی رو برای دیگران ارسال کند.
ما در مایکت، برنامه‌های ارسالی را با دقت کامل بررسی کرده و اجازهٔ انتشار برنامه‌های مخرب را نمی‌دهیم. علاوه بر این تمامی برنامه‌های مایکت با آنتی‌ویروسهای AMC Security، Dr.web، McAfee بررسی می‌شوند.
در صورت مشاهدهٔ هرگونه رفتار مشکوک از هر برنامه، می‌توانید به مایکت گزارش دهید تا سریعا توسط ما بررسی شود.


دانلود زمان‌دار چگونه کار می‌کند؟

کافیست از منوی مایکت، قسمت "تنظیمات" دانلود زمان‌دار را فعال کرده، و زمان اجرای دانلود را تنظیم کنید. برای هر برنامه دکمهٔ دانلود زمان‌دار در کنار دکمه‌ٔ "دانلود" وجود دارد که در صورت انتخاب برنامه به لیست دانلود زمان‌دار اضافه می‌شود.
در قسمت مدیریت دانلود بخش دانلود زمان‏‌دار، که می‌توانید برنامه‌‏هایی که به لیست اضافه کرده‌اید دیده و یا ویرایش نمایید.


به‌روز‌رسانی برنامه‌ها چگونه انجام می‌شود؟

به‌روز‌رسانی برنامه‌های توسط سازندهٔ آنها انجام می‌شود. توجه داشته باشید برای به‌روز‌رسانی برنامه‌های پولی حتما باید وارد حساب‌کاربری خود شوید تا نیاز به پرداخت دوباره برای به‌روز‌رسانی نداشته باشید.


برنامه‌ای راقبلا خریدم برای دانلود دوباره‌ آن باید هزینه‌ای پرداخت کنم؟

اگر خرید با حساب‌کاربری انجام شده باشد کافیست با همان ‌وارد مایکت شوید و دانلود را بدون پرداخت انجام دهید.


به‌روز‌رسانی هوشمند چیست؟

با به‌روزرسانی هوشمند (به‌روزرسانی دلتا) در حجم دانلود شما صرفه‌جویی شده و تنها کدهای جدید بارگذاری می‌شود.
در صفحهٔ برنامه‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند می‌توانید حجم تغییرات و میزان صرفه‌جویی را ببینید.


چرا نسخه‌ٔ بعضی از برنامه‌ها در مایکت بالاتر از گوگل‌پلی‌ است؟

نسخه‌ای که در گوگل‌پلی نمایش داده می‌شود نسخهٔ سازگار با گوشی شماست نه نسخهٔ آخر برنامه. اما مایکت به دلیل تطابق با آخرین نسخه اندروید، نسخهٔ آخر برنامه را ارائه میدهد.


در دانلود برنامهٔ خریداری ‌شده مشکل دارم

این مشکل معمولاً به چند دلیل ایجاد می‌شود که می‌توانید برای رفع‌ آن، موارد زیر رابررسی کنید:
  • مشکل در اتصال اینترنت:لطفاً از شرکت ارائه‌دهندهٔ خدمات اینترنت دیگه‌ای استفاده کنید. احتمالاً با این تغییر، مشکل‌ شما رفع شود.
  • پر شدن حافظهٔ گوشی: برای بررسی این مورد مطمئن شوید که بیشتر از حجم برنامه‌ای که می‌خواهید دانلود کنید، حافظهٔ خالی داشته‌باشید. در صورت رفع نشدن مشکل، از طریق بخش پشتیبانی مشکل خود را ارسال کنید.


برنامه پس از دانلود نصب نمی‌شود، چه کار کنم؟

این موضوع می‌تواند به چند دلیل باشید:
  • پربودن حافظه دستگاه
  • اشکال در دانلود کامل بستهٔ برنامه و در نتیجه دریافت خطای تجزیه موقع نصب
  • خطا موقع نصب نسخهٔ جدید یک برنامه؛ که در این‌صورت کافیست نسخه قبلی راحذف کرده و آخرین نسخه را دانلود کنید.
  • عدم تطابق برنامه با نسخه اندروید یا گوشی خود
  • در صورتی که برنامه راخریده اید می‌توانید برای پس دادن برنامه از سرویس بازگشت برنامه مایکت استفاده کنید.


چرا بعضی اوقات سرعت دانلود پایین است؟

سرعت دانلود مربوط به شبکه اینترنت بوده و متاسفانه این مشکل از سمت ما قابل پیگیری نیست. معمولا به دلایلی خارج از کنترل ما، مثل کندی سراسری اینترنت یا مشکل سرویس‌دهنده اینترنت، این مشکلات به‌وجود میاد. اما اگر مشکل کندی سرعت را فقط در مایکت دارید از بخش "پشتیبانی" این موضوع را به ما اطلاع دهید.


چرا برای بعضی از برنامه‌ها در قسمت دانلود "ناسازگار" نوشته شده است؟

برنامه‌ها برای نصب روی گوشی نیازمندی‌هایی دارند، اگر بعضی از برنامه‌ها ناسازگارند، نسخه‌ٔ مناسب گوشی خود توسط سازنده ارائه نشده یا در مایکت وجود ندارد. در این صورت، در صفحهٔ برنامه به جای گزینهٔ نصب عبارت «ناسازگار» نشان داده می‌شود.


برنامه‌ها

چرا نظر من منتشر نشده است؟

در مایکت نظراتی که شامل موارد زیر باشد رد شده و منتشر نمی‌شود:
  • استفاده از الفاظ رکیک
  • درخواست و دعوت به چت
  • نقض قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • توهین به مقدسات، مقامات، اشخاص و قومیت‌ها
  • هر نوع تبلیغ
  • نوشتن لینک و آدرس سایت‌های دیگر
  • نوشتن شماره تلفن، ایمیل و اطلاعات تماس به عنوان نظر
  • نوشتن نام کاربری افراد در سایت‌های مختلف مثل آی‌دی تلگرام و ...
  • نظرات مخالف با عرف جامعه
  • نوشتن نظرات غیر‌مرتبط با برنامه


چرا نمی‌توانم روی یک برنامه‌ نظر بدهم؟

برای نظردهی باید برنامه را نصب کرده باشید و با حساب کاربری خود وارد مایکت شوید.


چگونه برنامه‌ای را نشان کنم؟

امکان نشان کردن برنامه‌ برای دسترسی سریع بعدی به آن برنامه است. برای این کار در صفحه برنامهٔ مورد نظرت، بالای صفحه، آیکون نشان‏کردن وجود دارد.
برای دیدن لیست برنامه‌هایی که نشان کردی؛ کافیه وارد حساب‌کاربری‌ت بشی، و از منوی مایکت/ برنامه‌های من / بخش نشان‌شده‌ها بهشون دسترسی داشته باشی.
برای دیدن لیست برنامه‌هایی که نشان کرده‌اید کافیست وارد حساب‌کاربری خود شده، و از منوی مایکت/ برنامه‌های من / بخش نشان‌شده‌ها به آن‌ها دسترسی داشته باشید. برای حذف یک برنامه از لیست نشان‌شده‌ها؛ سه نقطهٔ مقابلِ اسم برنامه رادر همین لیست لمس کنید و بعد گزینهٔ «حذف نشان» را انتخاب کنید.


چگونه برنامه‌های راخارجی راترجمه کنم؟(چالش ترجمه)

در مایکت امکانی وجود دارد تا برنامه‌های پرطرفدار توسط مایکتی‌ها ترجمه شود. شما می‌توانید این برنامه‌ها را از لیست چالش ترجمه انتخاب کرده و ترجمه کنید.
همهٔ ترجمه‌ها توسط پشتیبانی بررسی می‌شوند و در صورت تایید همراه با عکس پروفایل مترجم در صفحهٔ همان برنامه نشان داده می‌شود.


چگونه می‌تونم با توسعه‌دهندهٔ یک برنامه‌ تماس بگیرم؟

برنامهٔ مایکت راباز کنید. در صفحه جزئیات هر برنامه، اطلاعات تماس سازنده در پایین صفحه نوشته شده است.


چگونه یک برنامه را پیدا کنم؟

مایکت را باز کنید. در پایین صفحه اول، روی آیکون جستجو کلیک کنید. می‌توانید اسم برنامه‌ٔ مورد نظرتان رابه انگلیسی یا فارسی تایپ کنید.
اگر بعد از جستجو، برنامهٔ مورد نظر شما در مایکت نبود، کافیست گزینهٔ جستجوی بیشتر را زده تا از گوگل‌پلی دانلود کنیم.

چگونه برنامه‌ درخواست دهم؟

با جستجوی پیشرفتهٔ مایکت می‌توانید برنامه‌های خارجیِ رایگان رامستقیما از گوگل پلی دهید. کافیست بعد از جستجو در مایکت، اگر برنامه‌ای را نیافتید گزینهٔ جستجوی بیشتر را زده تا بعد از جستجو در گوگل‌پلی آن برنامه را درخواست دهید.
اگر برنامهٔ پیشنهادی‌شما ایرانی یا خارجی پولی‌ست لازم است اسم دقیق برنامه و سایت یا مارکتی که برنامه در آن وجود دارد برای ما ارسال کنید تا پیگیری شود.


چگونه به فایل‌های نصب برنامه‌ها دسترسی داشته باشم؟

از منوی مایکت / تنظیمات / قسمت مدیریت حافظه، گزینهٔ «نگه‌داشتن فایل نصب برنامه» رافعال کنید تا فایل‌ها در حافظهٔ گوشی شما ذخیره شود
البته به دلیل پر شدن سریع حافظهٔ گوشی خود این کار را توصیه نمی کنیم.


دانلود برنامه‌های هک شده (مود شده) از مایکت امکان پذیر است؟

ما به حقوق توسعه‌دهندگان ایرانی و خارجی احترام می‌گذاریم و از ارائه این برنامه‌ها معذوریم.


در کار با یک برنامه‌ به مشکل برخوردم

اگه به هر دلیلی مشکلی در استفاده از برنامه دارید یا برای دادن پیشنهاد و موارد مشابه در برنامه‌ها، با توجه به اینکه فقط توسعه‌دهنده امکان تغییر برنامه یا اصلاح آن را دارد، خواهشمندیم این موارد را با سازندهٔ برنامه مطرح کنید. برای این کار می‌توانید در صفحهٔ جزئیات برنامه، اطلاعات تماس سازنده را دریافت کنید.


برای دانلود برنامه‌ای که از مایکت خریدم با پیام «یافت نشد» مواجه می شوم

برنامهٔ مورد نظرشما احتمالا در مایکت غیر فعال شده است. اما می‌توانید از منوی مایکت بخش پشتیبانی، نام دقیق برنامه و توکن خرید برنامه را برای ما ارسال کنید تا بعد از بررسی، مبلغ برنامه به شما برگشت داده شود.

توجه داشته باشید محصولات درون پرداخت به دلیل مصرفی بودن شامل این موضوع نمی‌شود.

گزارش تخلفات

چگونه از یک برنامه شکایت کنم؟

در صورتی که بعد از اجرای برنامه، محتوا و یا عملکرد آن با توضیحات‌ برنامه مغایرت داشت کافیست در پایینِ صفحه جزئیات برنامه گزینهٔ "ارسال گزارش تخلف" راانتخاب کنید.
ما همه‌ٔ شکایت‌ها را بررسی کرده و در صورت صحت گزارش اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.


گزارش تخلف یک کاربر

اگر در مایکت یک کاربر عکس پروفایل، نام مستعار، نظر، دربارهٔ من و ... نامناسب داشت کافیست از صفحه پروفایل کاربر با انتخاب آیکون گزارش تخلف این مورد را به ما اطلاع دهید.


برنامهٔ مایکت

چگونه دوستانم رابه مایکت دعوت کنم؟

می‌توانید از منوی مایکت گزینهٔ معرفی مایکت به دوستان را انتخاب کرده، و لینک مایکت رابرای دوستانت ارسال کنید.


با برنامهٔ مایکت مشکل دارم

ما در ‌مایکت به دنبال ارائه خدمات در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز هستیم، اما به دلایل مختلف ممکن است بعضی اوقات در این موضوع وقف ایجاد شود. اگر به مشکلاتی مثل عدم نمایش محتوا در صفحه اول، مشکل جستجو یا عدم کارکرد صحیح بخشی از مایکت روبرو شدید مطمئن باشید که تیم ما در حال تلاش برای رفع مشکل است و در صورتی که بعد از مدتی مشکل حل نشد، کافیست از طریق بخش پشتیبانی موضوع رامطرح کنید.


برنامهٔ مایکت چه دسترسی‌هایی دارد.

اجرای برنامهٔ مایکت نیاز به دسترسی‌هایی دارد که موقع نصب، این دسترسی ها را می گیرد:
  1. تماس مستقیم با شماره تلفن‌ها
    directly call phone numbers
    android. permission. CALL_PHONE
    یکی از شیوه‌های پرداخت در مایکت، پرداخت از طریق کدهای USSD و برای اجرای آن، دسترسی تماس مستقیم با شماره تلفن‌ها لازم است.

  2. خواندن وضعیت تلفن و شناسه
    read phone status and identity
    android. permission. READ_PHONE_STATE
    اطلاعاتی از قبیل روشن یا خاموش بودن صفحهٔ گوشی را در اختیار مایکت می‌گذارد تا در شرایط مختلف رفتار مناسبی نشان دهد.

  3. موقعیت مکانی تقریبی (مبتنی بر شبکه)
    approximate location
    android. permission. ACCESS_FINE_LOCATION
    برای نمایش دادن برنامه‌های متناسب با موقعیت کاربر استفاده می‌شود. با فعال بودن موقعیت‌ شما در تنظیمات گوشی، مایکت برنامه‌های متناسب با موقعیت‌ شما راپیشنهاد می دهد.

  4. تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه
    modify/delete SD card contents
    android. permission. WRITE_EXTERNAL_STORAGE
    این دسترسی برای دانلود برنامه‌ها روی حافظهٔ خارجی گوشی استفاده می‌شود.

  5. خواندن کارت حافظه
    read external storage
    android.permission.READ_EXTERNAL_STORAGE
    این دسترسی هم برای خواندن برنامه‌های دانلود شده روی حافظهٔ خارجی دستگاه استفاده می‌شود.

  6. یافتن حساب‌ها در گوشی تحت عنوان مخاطبین یا Contacts))
    find accounts on the device
    android.permission.GET_ACCOUNTS
    موقع ثبت‌نام در مایکت اگر حسابی را در گوشی خود ثبت کرده باشید به صورت پیش‌فرض اسم حساب‌کاربری‌ شما با این حساب تکمیل می شود تا کار رابرای ثبت‌نام ساده‌تر کند و مجبور به ورود دوبارهٔ اطلاعات نباشید.

  7. دسترسی کامل به اینترنت
    full Internet access
    android.permission.INTERNET
    تقریباً همهٔ امکانات مایکت با وجود همین دسترسی ممکن می‌شوند. امکاناتی از قبیل دانلود برنامه‌ها، ورود به حساب‌کاربری، مشاهدهٔ برنامه‌ها و اکثر صفحات مایکت.

  8. پرداخت از طریق مایکت
    payment through MYKET
    ir.mservices.market.BILLING
    اکثر برنامه‌های ارائه‌شده در مایکت از این دسترسی برای پرداخت‌های درون برنامه‌ ای استفاده می‌کنند و این کار را از طریق سرویس ارائه‌شده از طرف مایکت انجام می دهند. برنامهٔ مایکت این دسترسی رابرای سیستم عامل اندروید تعریف می‌کند تا این دست از برنامه‌ها بتوانند از طریق آن سرویس‌های لازم رابه کاربر ارائه دهند. مشخصه که بدون وجود برنامهٔ مایکت در گوشی، پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای نیز بی‌استفاده می‌شوند و در نتیجه برنامه‌ها نمی‌توانند سرویس کاملی به کاربر ارائه کنند.

  9. مشاهدهٔ اتصالات شبکه
    view network connections
    android.permission.ACCESS_NETWORK_STATE
    اگر گوشی شما به اینترنت متصل نباشد، مایکت از طریق این دسترسی به موضوع پی برده و به شما اطلاع می دهد.

  10. مشاهدهٔ اتصالات Wi-Fi
    view Wi-Fi connections
    android.permission.ACCESS_WIFI_STATE
    در تنظیمات مایکت گزینه‌ای وجود دارد تا اگر کاربر ترجیح دهد می تواند با شبکهٔ موبایل، برنامه‌ها یا به‌روز‌رسانی رادریافت نکند، این گزینه رافعال کنید تا برنامه‌ها رافقط با شبکهٔ Wi-Fi دانلود کنید.

  11. اجرا شدن در هنگام راه‌اندازی
    run at startup
    android.permission.RECEIVE_BOOT_COMPLETED
    به دلیل حیاتی بودن سرویس پرداخت درون برنامه‌ای که برای اجرای برنامه‌هایی که با پرداخت درون برنامه‌ای پیاده‌سازی شده، (با توجه به توضیحاتی که در مورد دهم به آنها اشاره شد) لازم است موقع روشن شدن گوشی، مایکت کارش را شروع کند تا این‌ نوع برنامه‌ها بتوانند از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای مایکت استفاده کنند.

  12. کنترل لرزش
    control vibration
    android.permission.VIBRATE
    اگر نسخه‌ای جدید از مایکت در دسترس باشد، دستگاه با لرزش به کاربر اطلاع می دهد.

  13. ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
    prevent device from sleeping
    android.permission.WAKE_LOCK
    این مورد برای اطمینان از دانلود صحیح برنامه‌ها‌ست تا وقتی صفحهٔ گوشی خاموش است، مایکت مطمئن باشد که برنامه‌ها کامل دانلود می شوند. بعد از دانلود برنامه‌ها، مایکت این قفل را رها می کند.

  14. افزودن میانبر
    install shortcut
    com.android.launcher.permission.INSTALL_SHORTCUT
    در تنظیمات مایکت گزینه‌ای وجود دارد تا درصورت ترجیح کاربر، بعد از نصب برنامه‌ها میانبر آنها به صفحهٔ خانهٔ گوشی شما اضافه شود. این دسترسی مجوز انجام این کار را می دهد.


همکاری با ما

برنامه‌ای را که ساختم چگونه در مایکت قرار دهم؟

برای ارائه برنامه‌های اندرویدی در مایکت کافیست در آدرس developer.myket.ir به عنوان توسعه‌دهنده ثبت نام کنید. لینک فعال‌سازی به ایمیل‌ شما ارسال می‌شود. لطفاً صندوق‌ورودی(INBOX) یا پوشهٔ هرزنامه(SPAM) رابررسی کرده و روی لینک ارسالی کلیک کنید.

توجه:
* لطفاً از کامپیوتر و آخرین نسخهٔ مرورگر Chrome یا Firefox برای ثبت نام استفاده کنید.
**حساب‌کاربری توسعه‌دهنده و کاربر در مایکت یکسان است و اگر یک‌بار از سایت یا برنامهٔ مایکت ثبت‌نام کرده اید می‌توانید با همان حساب وارد پنل توسعه‌دهنده شوید.


می‌خواهم در مایکت کار کنم

برای آگاهی از فرصت‌های شغلی موجود در مایکت می‌توانید به اینجا مراجعه کرده و در صورت تمایل رزومهٔ خود را ارسال کنید.


من توسعه دهنده هستم و مشکل دارم

با استفاده از لینکdeveloper.myket.irوارد پنل توسعه دهنده‌ها شده و از بخش ارتباط با مدیریت گزینهٔ پشتیبانی انتخاب کنید یا با دکمهٔ بازخورد مشکل و عکس خطا را ارسال کنید. می‌توانید مستقیما با ایمیل developer@myket.ir موضوع را مطرح نمایید.


مای‌نت

مای‌نت چیست؟

یک شبکهٔ اجتماعی داخل مایکت است تا کاربرها بتوانند با هم در مورد برنامه‌ها تبادل نظر کنند. در این شبکه شما می‌توانید بقیهٔ کاربرها رادنبال کنید، در صفحهٔ پروفایل‌ خود لیستی از برنامه‌های مورد علاقه خود ثبت کنید و به دوستانتان پیشنهاد دهید.


مارکت پلاس

مارکت پلاس چیست؟

بخشی از مایکت است که شما می‌توانید به به بیش از ۴۰۰۰ برنامه و بازی پولی به صورت رایگان دسترسی داشته‌باشید.


چگونه مشترک مارکت‌پلاس شوم؟

برای خرید اشتراک مارکت‌پلاس کافیست از منوی مایکت وارد مارکت‌پلاس شده و روی دکمه خرید اشتراک در بالای صفحه بزنید. در صفحهٔ باز شده نوع اشتراک خود را انتخاب کرده و بعد از پرداخت هزینه مشترک شده و به همهٔ برنامه‌های مارکت‌پلاس دسترسی خواهید داشت.


In order to install this app, you should download and install Myket first. The will be automatically installed then.

×

Install Myket on your device

Install