حساب کاربری
چگونه حساب کاربری بسازم؟
برای ساخت حساب کاربری، بعد از باز کردن اپلیکیشن مایکت، از بخش مارکت من به قسمت ورود / ثبت نام مراجعه کنید. برای ساخت حساب کاربری تلفن خود را ثبت نمایید. با ثبت شماره تلفن خود در مایکت میتوانید: بعد از خرید، برنامه را در دستگاههای دیگر خود نصب کنید. رسید خرید دریافت کنید. با...
چگونه میتوانم تلفن یا ایمیل ثبت شده را تغییر دهم؟
طبق تغییرات جدید، امکان تغییر/حذف تلفن یا ایمیل حساب کاربری وجود ندارد. لطفا در صورت وجود هرگونه مشکلی از این بابت آن را برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت بررسی نماییم.
پیامک کد تایید را دریافت نمیکنم، چه کار کنم؟
گاهی اوقات ممکن است به دلیل بروز برخی اختلالات، نتوانید کد تایید خود را از طریق پیامک دریافت کنید. توجه داشته باشید که ۲۸ ثانیه پس از درخواست ارسال کد تایید از طریق پیامک، در صورتی که آن را وارد نکنید، گزینه دیگری تحت عنوان «تماس تلفنی گویا» برای شما نمایش داده میشود. شما میتوانید...
نحوه دریافت تیک آبی حساب کاربری
مایکت به کاربران واجد شرایط، در حساب کاربری تیک آبی اختصاص می دهد که نشان دهنده اصالت و اعتبار دارنده حساب کاربری است. شرایط لازم برای ارسال درخواست داشتن تیک آبی عبارتند از: شماره تلفن شما در حساب کاربری تان ثبت شده باشد حداقل ۶ ماه از ثبت حساب کاربری شما در مایکت گذشته باشد...
شماره تلفن یا ایمیلی که با آن حساب کاربری ساخته ام را فراموش کردم
اگر قبلا خریدی انجام داده باشید، یکی از رسیدهای خرید خود را از طریق ایمیل support@myket.ir یا از طریق ارسال پیام به پشتیبانی به ما ارسال کنید؛ تیم پشتیبانی مایکت در اسرع وقت این مشکل را بررسی میکند تا اطلاعات حساب کاربری مجددا در اختیار شما قرار گیرد. ورود به حساب کاربری مایکت از طریق...
هنگام ورود به حساب کاربری با خطای لاگین بیش از حد مجاز مواجه میشوم.
جهت استفاده از مایکت لزومی به لاگین در حساب کاربری وجود ندارد. استفاده از هر حساب کاربری فقط بر روی تعداد محدودی دستگاه امکانپذیر است. لطفا از لاگین بیش از حد بر روی دستگاههای دیگر خودداری نمایید.