خرید و پرداخت
چگونه از مایکت خرید کنم؟
با یکی از روشهای زیر میتوانید برنامه یا محصولات درون برنامهای را از طریق مایکت خریداری کنید: روش اول: خرید با اعتبار مایکتی (کیف پول مایکت) برای خرید از طریق اعتبار مایکتی (کیف پول مایکت) لازم است موجودی اعتبار مایکتی را به اندازه یا بیشتر از مبلغ محصول، بسته یا اشتراک مد نظر خود شارژ...
نحوه رفع مشکل خرید
نگران نباشید؛ در صورتی که در روند خرید خود از مایکت با مشکل مواجه شدید و نیاز به دریافت راهنمایی دارید، میتوانید از روش زیر برای برقراری ارتباط با پشتیبانی کاربران مایکت انتخاب کنید: مراجعه به بخش تراکنشها در حساب کاربری مایکت از قسمت «مارکت من» گزینه «تراکنشهای پرداخت» را انتخاب کنید. در اینجا شما...
پول از حسابم کم شد، اما برنامه را دریافت نکردم
در صورت بروز خطا در انجام تراکنش پرداخت مایکت، درون اپلیکیشن مایکت، به قسمت مارکت من/ تراکنشهای پرداخت بروید. ۱.اگر خرید شما موفق ثبت شده، از قسمت مارکت من وارد بخش تراکنشهای پرداخت شوید و اسم برنامهی خریداری شده را لمس کنید تا وارد صفحهی برنامه شده و بتوانید برنامه را دانلود کنید. ۲. اگر...
چگونه اعتبار حساب کاربری را به کارت بانکی خود برگردانم؟
دکمه «پیام به پشتیبانی» مایکت را لمس و اطلاعات خواسته شده زیر را در آن بارگذاری کنید.۱. علت درخواست۲. مبلغ۳. شماره کارت۴. شماره موبایللازم به ذکر است اطلاعات وارد شده در قسمت کارت بانکی، باید اطلاعات همان کارتی باشد که خرید با آن انجام شده است.پس از ارسال اطلاعات مذکور به تیم پشتیبانی، مبلغ به...
برنامه را قبلا خریداری کردهام اما نمیتوانم آن را بهروزرسانی کنم.
برای آپدیت برنامه های خریداری شده، می بایست ابتدا با حساب کاربری که خرید را انجام داده اید، وارد مایکت شوید سپس برنامه مورد نظر خود را بهروزرسانی کنید.
چگونه برنامههایی را که خریدم را به گوشی جدید منتقل کنم؟
اگر قصد تعویض گوشی تلفن همراه خود را دارید، قبل از تعویض گوشی از بخش مارکت من گزینه حساب کاربری را انتخاب کرده و با انتخاب سه نقطه سمت چپ در بالای صفحه گزینه خروج از حساب کاربری را انتخاب کنید. در گوشی جدید با همان حساب کاربری که خرید را انجام دادهاید وارد مایکت...
رفع مشکل پرداخت درون برنامهای در برخی گوشیها
در صورتی که در پرداخت درونبرنامهای با مشکل مواجه شدید، میتوانید با انجام این دو مرحله مشکل را حل کنید: ۱. وارد صفحه تنظیمات برنامه ها در دستگاه خود شوید: صفحه تنظیمات مایکت در زبان انگلیسی صفحه تنظیمات مایکت در زبان فارسی ۲. برنامه مایکت را در بخش Apps یا برنامهها پیدا کنید، سپس روی...
برنامههای خریداری شدهام را کجا ببینم؟
از قسمت مارکت من گزینه “تراکنشهای پرداخت” را انتخاب کنید و اسم برنامهی خریداری شده را لمس کنید تا وارد صفحهی برنامه شده و بتوانید برنامه را دانلود کنید. با جستجوی هر برنامه ای که قبلا خریداری کرده اید و ورود به صفحه آن برنامه در مایکت نیز میتوانید به آسانی برنامه را مجددا دانلود...
محصول خریداری شده را نمیتوانم در گوشی جدید فعال کنم.
اگر در استفاده از محصول با مشکلی مواجه شدید، لطفاً بررسی کنید که در زمان آغاز بازی/برنامه با حساب کاربریتان وارد مایکت نیز شده باشید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، با توسعهدهندهٔ برنامه مکاتبه فرمایید.
چگونه یک برنامه خریداری شده را پس بدهم؟
در صورتی که برنامه ای را از مایکت خریداری کرده اید، اما انتظار شما را برآورده نکرد، میتوانید آن را پس داده و پول خود را دریافت کنید. هیچ شرطی برای برگشت دادن برنامه وجود ندارد. صرفا در صورت تمایل شما به بازگشت وجه، این کار طی ۲۴ ساعت پس از خرید قابل انجام است....
اعتبار حساب کاربریام را اشتباه شارژ کردم
درصورتیکه اعتبار حساب کاربری خود را به اشتباه شارژ نمودهاید، تا یک ماه فرصت دارید تا خطای پیش آمده را اعلام نمایید و درخواست بازگشت وجه به کارت بانکی خود را از طریق پشتیبانی مایکت ثبت نمایید. لازم به ذکر است عودت وجه تنها به همان کارتی که با آن پرداخت صورت گرفته است، امکانپذیر...
خرید از کیف پول دیجیپی و آپ
کاربران مایکت میتوانند با کیف پول دیجیپی و آپ، به راحتی از مایکت خریدهای خود را انجام دهند. توجه داشته باشید در صورتی که یک خرید ناموفق باشد، مبلغ مربوط به آن به اعتبار مایکتی شما اضافه میشود و میتوانید از این اعتبار برای خریدهای آتی در مایکت استفاده کنید. همچنین، امکان بازگشت اعتبار حساب...
پرداخت از طریق سیم کارت برای من وجود ندارد
از تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، بر اساس دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اپراتورهای موبایل، روش ارائه کلیه خدمات ارزش افزوده تغییر کرد. از تاریخ مذکور خرید محتوا با استفاده از شارژ یا اعتبار عادی سیم کارت ممنوع گردید. متاسفانه سرویس پرداخت از طریق شارژ سیم کارت نیز در زمره خدمات محتوایی محسوب...