بهترین اپلیکیشن اخبار فوتبال ایران و جهان زنده - مجله مایکت | دنیای تکنولوژی و فیلم و سریال

بهترین اپلیکیشن اخبار فوتبال ایران و جهان زنده

شما به عنوان یک طرفدار پر و پا قرص، حتماً بخشی از ذهن‌تان همیشه درگیر اخبار فوتبال است. اخبار تلويزیون، روزنامه‌ها و سایت‌های خبری ورزشی (مانند ورزش3 ، نود90 ، طرفداری و…) را هر روز چک می‌کنید تا در جریان جدیدترین اتفاقات دنیای فوتبال قرار بگیرید.

برایتان مهم است که بدانید فلان لیگ کی شروع می‌شود یا آن بازیکن با کدام باشگاه قرارداد می‌بندد یا آن یکی گُلر درجه یک جهانی، چندمین گل را به تیم حریف زده است؛ چند روز قبل از بازی‌های مهم، همه فکر و ذکرتان برد تیم‌تان است و اخبار مربوط به چیدمان تیم و تاکتیک‌های مربی و انتخاب داور را پیگیری می‌کنید؛ در روز بازی از دقایق اول صبح هیجان‌زده هستید و البته نگران از اینکه نکند به علت مشغله کاری یا ماندن در ترافیک سنگین یا پخش زنده نداشتن بازی از تلویزیون یا هر دلیل دیگری، نتوانید بازی تیم محبوب‌تان را تماشا کنید.

این‌ها همه دغدغه‌های یک شیفته فوتبال است و برای ما قابل درک؛ بنابراین در این مطلب می‌خواهیم با معرفی چند اپلیکیشن مفید، کمی از نگرانی‌های فوتبالی شما را کاهش دهیم.

اخبار فوتبال ایران و جهان، هر لحظه در موبایل تان!

در سال‌های اخیر با عمومی شدن تلفن‌های هوشمند، هر روز انواع و اقسام برنامه‌ها برای برطرف کردن نیازهای روزمره یا حتی تعریف نیازهای جدید، توسط شرکت‌های برنامه نویسی داخلی و خارجی عرضه می‌شوند. برنامه‌های اخبار فوتبال که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، برنامه‌هایی هستند که مختص سینه چاکان محبوب‌ترین بازی جهان، یعنی فوتبال ساخته شده‌اند. با نصب این برنامه‌ها بر روی گوشی موبایل تان، می‌توانید لحظه به لحظه در جریان تمام اتفاقات دنیای فوتبال قرار بگیرید.

ویژگی‌ این برنامه‌ها به طور کلی، به شرح زیر است:

  • شما را در جریان آخرین اخبار تمام لیگ‌های داخلی و خارجی قرار می‌دهند.
  • اتفاقات مهم و گل‌های بازی‌های در جریان را از طریق اعلان موبایل (notification) اطلاع رسانی می‌کنند.
  • بعد از پایان هر بازی، اطلاعات و آمار دقیق آن (مانند درصد مالکیت توپ، تعداد کارت‌های زرد و قرمز و…) در این اپلیکیشن‌ها قابل مشاهده هستند.
  • جدول رده بندی لیگ‌ها و همچنین جدول انجام بازی‌ها به صورت روزانه در داخل برنامه در دسترس شماست.
  • ویدیوهای برتر مانند صحنه‌های گل‌زنی، اتفاقات مهم در بازی‌ها مانند خطاها یا آفسایدها، مصاحبه با مربیان و بازیکنان و… در این اپلیکیشن‌ها نمایش داده می‌شوند.
  • تیتر اول روزنامه‌های ورزشی سراسر کشور به صورت روزانه در برنامه قرار می‌گیرد تا به راحتی و رایگان در جریان اخبار قرار بگیرید.
  • و…

علاوه بر ویژگی‌های گفته شده، در برخی از این اپلیکیشن‌ها قسمت جذابی برای رقابت و پیش‌بینی بازی‌ها در نظر گرفته شده است که با ثبت نام در برنامه می‌توانید در آنها شرکت کنید و با صدها یا هزاران کاربر در سراسر ایران و جهان نتایج بازی‌ها و رویدادهای مهم فوتبالی را پیش‌بینی کنید. با پیش‌بینی درست یا جواب درست به سوال‌ها می‌توانید جایگاه‌تان را در جدول رده بندی شرکت کنندگانی که از سراسر ایران و جهان هستند، ارتقا دهید. در بعضی از برنامه‌ها، برای جذابیت و هیجان بیشتر رقابت‌ها، جوایز نقدی برای برندگان تعیین شده است.

بهترین برنامه‌های اخبار فوتبال ایران و جهان

در ادامه بهترین برنامه‌های اخبار فوتبال داخلی و خارجی را فهرست کردیم که می‌توانید آنها را از مایکت دانلود و نصب کنید.

۱) فوتبالی

آیکون برنامه فوتبالی | نتایج زنده فوتبال

فوتبالی | نتایج زنده فوتبال

حجم:۲۹.۹ مگابایت

دانلود برنامه

۲) فوتبال 11

آیکون برنامه فوتبال 11 - نتایج زنده فوتبال

فوتبال 11 – نتایج زنده فوتبال

حجم:۱۸.۲ مگابایت

دانلود برنامه

۳) اخبار ورزشی

آیکون برنامه اخبار ورزشی

اخبار ورزشی

حجم:۱۲ مگابایت

دانلود برنامه

۴) برنامه Soccer Scores – FotMob

آیکون برنامه FotMob - Soccer Live Scores

FotMob – Soccer Live Scores

حجم:۲۶.۲ مگابایت

دانلود برنامه

۵) برنامه SofaScore – Live Scores, Fixtures & Standings

آیکون برنامه Sofascore - Sports live scores

Sofascore – Sports live scores

حجم:

دانلود برنامه

خوب است بدانید این برنامه‌ها علاوه بر ویژگی‌های کلی‌ای که در این نوشته در موردشان صحبت کردیم، هرکدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که با نصب‌شان می‌توانید از آنها استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×