5 تا بهترین بازی های دخترانه و آرایشی اندروید 2020

از روزهایی که بازی‌های ویدیویی فقط برای سرگرمی پسرها ساخته می‌شد، مدت زیادی گذشته است. این روزها به لطف هزاران بازی متنوعی که برای پلتفرم‌های مختلف و در سبک‌های متنوع ساخته می‌شوند، همه از جمله دختران می‌توانند از بازی کردن لذت ببرند. فرقی نمی‌کند علاقه‌مند به بازی‌های اکشن باشید یا فکری، ماشین بازی، نقش آفرینی و یا هرسبک دیگری؛ همیشه گزینه‌های بسیار زیادی برای بازی کردن دارید. در پلتفرم محبوبی مانند گوشی‌های هوشمند، استودیوهای بازی سازی زیادی به طور اختصاصی و مرتب، بازی دخترانه و بازی پسرانه عرضه می‌کنند. بازی‌هایی که نه تنها از نظر گیم پلی جذابیت و پیچیدگی کافی را دارند، بلکه از نظر زیبایی شناسی هم ویژگی‌های لازم یک بازی دخترانه را دارا هستند.

در این نوشته قصد داریم ۵ بازی دخترانه محبوب را به شما معرفی کنیم که می‌توانند برای دختران با سن‌های مختلف جذاب باشند. پس با ما همراه باشید.

 

۱) بازی Disney Frozen Free Fall

دو نسخه انیمیشن جذاب Frozen آنقدر محبوبیت و موفقیت‌های چشمگیر داشته‌اند که لیست معرفی بازی دخترانه برای اندروید را با بازی‌ای الهام گرفته از این انیمیشن‌ها آغاز کنیم.

بازی Disney Frozen Free Fall یک بازی پازل جور کردنی است که در آن باید تکه‌های یخ همرنگی که در کنار هم قرار می‌گیرند، بشکنید و امتیاز بگیرید.

این بازی در منطقه حکمرانی ارندال می‌گذرد و شخصیت‌های محبوب انیمیشن Frozen مانند آنا و السا، برای گذراندن مراحل همراه شما هستند. با پیشرفت در بازی مناطق مختلفی از سرزمین ارندال را کشف می‌کنید و به آنها حیات می‌بخشید و شخصیت‌های محبوب بیشتری که هر کدام قدرت منحصر به فرد خود را دارند، Unlock می‌کنید.

این بازی دخترانه، یک بازی دیتادار با حجم بالاست و گرافیک قوی‌ای دارد. با کمک سرویس Google Cloud می توانید روند بازی‌تان را در دستگاه‌های مختلف اندرویدی با یکدیگر همگام‌سازی کنید و هیچ مرحله از بازی را ازدست ندهید.

این بازی را همراه با دیتای آن می‌توانید به راحتی از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی Disney Frozen Free Fall Games

Disney Frozen Free Fall Games

حجم:۱۳۵.۱ مگابایت

دانلود بازی

 

۲) بازی Cooking Fever

در Cooking Fever شما یک آشپز تمام عیار هستید. این بازی دخترانه آشپزی، در سبک آرکید ساخته شده است و شما در آن یک آشپز رستوران هستید و مسئولیت سیر کردن شکم مشتریان‌تان را دارید. در ابتدای بازی، یک آشپزخانه کم امکانات با منوی محدودی از غذاها در اختیارتان قرار می‌گیرد و از آنجایی که هنوز رستوران شناخته شده‌ای ندارید، مشتریان کمی به شما مراجعه می‌کنند. پس باید با پخت سریع و خوب غذاها رضایت همین مشتریان اندک را جلب کنید تا کم کم در سطح شهر معروف شوید و مشتریان‌ بیشتری به رستوران شما بی‌آیند. به این ترتیب پول خوبی به دست ‌می‌آورید و می‌توانید امکانات بیشتری تهیه کنید و غذاهای متنوعی به منو اضافه کنید.

Cooking Fever بیش از 750 مرحله دارد و تنوع بازی با کمک رستوران‌های مختلف و غذاهای متنوع، بیشتر و بیشتر می‌شود. گرافیک برنامه سه بعدی و قابل قبول است و این موضوع در کنار گیم پلی بازی، کمک می‌کند تا Cooking Fever درگیر کننده و البته اشتها آور شود.

این بازی اشتها آور را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی Cooking Fever: Restaurant Game

Cooking Fever: Restaurant Game

حجم:۱۶۴.۲ مگابایت

دانلود بازی

 

۳) بازی My Talking Angela

بازی دخترانه

My Talking Angela تجربه نگه داری از یک حیوان خانگی را برای شما شبیه سازی می‌کند. در این بازی شما وظیفه دارید تا از یک گربه دوست داشتنی و سخنگو، به اسم آنجلا نگه داری کنید، با او حرف بزنید، به او غذا بدهید، حمامش کنید، لباس‌های متنوع به او بپوشانید، با او به خرید و گردش بروید و ده‌ها کار دیگر که وقت گذراندن با آنجلا را جذاب می‌کند.

بعد از مدتی آنجلا تبدیل به حیوان خانگی محبوب شما می‌شود و می‌توانید از او عکس و ویدیو تهیه کنید و در شبکه‌های اجتماعی تان به اشتراک بگذارید. این بازی دخترانه برای اندروید ، درجه سنی E را دریافت کرده است و این یعنی هرکسی با هر سنی می‌تواند از آن لذت ببرد.

My Talking Angela را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی My Talking Angela

My Talking Angela

حجم:۸۶.۹ مگابایت

دانلود بازی

 

۴) بازی ماجراهای هالی : سالن شادی

ماجراهای هالی : سالن شادی یک بازی ایرانی در سبک شبیه سازی است. در این بازی شما به هالی کمک می‌کنید که سالن‌های شادی مختلف را در سراسر جهان مانند لندن، پاریس، ونیز و…، اداره کند. با پیشرفت در بازی، هالی می‌تواند برای سالن‌های خود کارمند استحدام کند، تجهیزات متنوع و لباس و جواهرات بخرد.

مأموریت‌های دیگری هم در کنار بازی اصلی برای هالی در نظر گرفته شده است مثل پخت کیک، پخت سوشی و غذاهای متنوع دیگه، برگزاری مراسم عروسی و کمک به عروس و داماد در انتخاب لباس و … که به تنوع بیشتر بازی کمک می‌کنند.

این بازی را استودیوی بازی‌سازی «بازیلند» با حجم نسبتا کم و به زبان فارسی عرضه کرده است که این مزیت گیم پلی بازی را برای تمام سنین ساده‌ و روان کرده است.

ماجراهای هالی : سالن شادی را از مایکت دانلود کنید:

⚠️ در حال حاضر این اپلیکیشن از حالت انتشار خارج شده است.

 

۵) بازی Pastel Girl

Pastel Girl یک بازی دخترانه آرایشگری با گرافیک زیبا و متفاوت است که یادآور انیمه‌های ژاپنی‌ست. گیم پلی این بازی بسیار ساده و در عین حال سرگرم کننده است. در Pastel Girl همانطور که از اسمش پیداست با یک کاراکتر دختر سروکار دارید و باید او را زیبا کنید. تغییر رنگ مو، پوست، چشم‌ها، پوشاندن لباس‌های مختلف و رنگارنگ، انتخاب آیتم های تزیینی، انتخاب تصویر زمینه و …، همگی امکاناتی هستند که در این بازی در اختیار شما قرار می‌گیرند تا بتوانید دختر درون بازی را به سلیقه خودتان زیبا کنید.

استفاده از بعضی آیتم‌های این بازی دخترانه برای اندروید ،نیازمند پرداخت درون برنامه ای است اما بدون آنها هم فقدان بزرگی در روند بازی احساس نمی‌شود. در پایان هر دور از بازی، می‌توانید تصویر دختری که با سلیقه شما آرایش شده است را در شبکه‌های اجتماعی‌تان به اشتراک بگذارید.

Pastel Girl را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی Pastel Girl : Dress Up Game

Pastel Girl : Dress Up Game

حجم:۵۸ مگابایت

دانلود بازی

 

 


دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×