دانلود بازی توپی – معروف ترین بازی های توپی فکری و مرحله ای جدید

توپ احتمالا یکی از اولین وسایل بازی‌ای باشد که همه ما را در کودکی به خود مشغول کرده است. قبل از اینکه حتی بتوانیم راه برویم تا امروز که افراد بالغی هستیم، توپ بازی همچنان یکی از بهترین و آسان‌ترین سرگرمی‌های ماست. با پیشرفت تکنولوژی، تمام بازی‌های نوستالژیکی که با توپ انجام می‌دادیم برای گوشی‌های موبایل طراحی شدند تا توپ بازی را راحت و در دسترس کنند. در این مسیر و در چند سال گذشته، شاهد بازی های توپی‌ متفاوتی بودیم که تصورات ما را از توپ بازی تغییر دادند. این بازی‌ها دیگر بازی‌های ورزشی مثل فوتبال، بسکتبال و والیبال یا بازی‌هایی مثل بیلیارد و بولینگ نبودند که توپ در آن‌ها صرفا یک شی برای بازی بوده باشد. در این بازی‌ های توپی جدید، توپ‌ها نقش و مأموریت‌های متنوعی دارند تا ما را در دنیای بازی «برنده» کنند.

بازی‌های توپی‌ای که در این مطلب می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، بازی‌های کم حجم و اعتیادآوری هستند که با مراحل جذاب و زیادی که دارند، می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. پس با ما همراه باشید.

۱) بازی سر ضرب

سر ضرب

سر ضرب یک بازی توپی ایرانی اعتیاد آور است. اگر علاقه مند به فوتبال هستید، این بازی می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. اما سر ضرب با بازی فوتبالی که در ذهنتان است تفاوت دارد. گیم پلی این بازی به این صورت است که باید توپ فوتبال را با حرکت دادن انگشت بر اسکرین گوشی، از موانع و بازیکنانی که می‌خواهند جلوی شما را بگیرند، عبور دهید به دروازه برسانید و گل بزنید.

سرضرب را هم می‌توانید آفلاین و هم آنلاین بازی کنید. در حالت آنلاین می‌توانید با دوستان و سایر بازیکنان تورنومنت‌های آنلاین بدهید و در چالش‌های هفتگی شرکت کنید و در جدول رده بندی صعود کنید. هر جقدر در بازی پیشرفت کنید امکاناتی مانند توپ‌های مختلف و شوت‌های تکنیکی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

گرافیک بازی سرضرب سه بعدی و جذاب است و کنترل توپ که یکی از مهمترین ویژگی های یک بازی توپی است، روان و ساده است.

بازی سر ضرب را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی سر ضرب 1 : فوتبال فانتزی

سر ضرب 1 : فوتبال فانتزی

حجم:۱۱۵.۸ مگابایت

دانلود بازی

 

۲) بازی Rolling Sky

Rolling Sky

بازی توپی Rolling sky بازی‌ای به سبک رانر بی پایان است که برای انجام آن، احتیاج به تمرکز و سرعت عکس العمل بالا دارید. در این بازی باید یک توپ متحرک پرسرعتی را در یک مسیر مستقیم طوری هدایت کنید تا بتواند از موانع و پستی و بلندی‌های زیاد مسیر عبور کند و به مقصد یا همان انتهای مرحله برسد.

این بازی با یک دست و فقط با چپ و راست کردن انگشت بر روی صفحه انجام می‌شود و توپ هنگام رسیدن به موانعی که نیاز به پرش دارند، خودش این کار را انجام میدهد. این شاید شما را در مورد سادگی بازی فریب دهد اما باید بدانید که این بازی به هیچ عنوان ساده نیست و در هر محله با چالش های جدیدی روبرو می‌شوید.

در این بازی پنج صحنه مختلف وجود دارد که هر کدام شامل چندین مرحله است. موقع ورود به هر یک از این صحنه‌ها پیامی بالای صفحه مشاهده می‌کنید که می‌گوید: «تنها ۶۰ درصد از بازیکنان توانسته‌اند تمام این مراحل را بگذرانند.». وسوسه کننده است، نه؟ توجه داشته باشید که برای انجام بعضی از مراحل Rolling Sky نیاز به اینترنت دارید. همچنین بعضی از قابلیت‌های این بازی خریدنی هستند.

Rolling Sky را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی Rolling Sky

Rolling Sky

حجم:۷۴.۱ مگابایت

دانلود بازی

۳) بازی Red Ball 4

Red Ball 4

مینیون‌های شیطانی ِ مربع شکل حمله کرده‌اند و می‌خواهند زمین را به شکل مربعی در بیاورند و حالا چشم امید همه به سوی توپ قرمزی است که شما کنترل آن را در دنیای بازی Red Ball 4 در اختیار دارید. بازی Red Ball 4 یک بازی به سبک آرکید است که در ۵ صحنه طراحی شده است و در هر صحنه، ۱۵ مرحله جذاب وجود دارد که با انجام آنها، داستان بازی را پیش می‌برید و در انتها زمین را از دست مینیون‌های مربعی نجات خواهید داد.

 

گرافیک این بازی قابل قبول و شبیه به انیمیشن‌های کودکانه است. البته درجه سنی در نظر گرفته شده برای این بازی E است و این یعنی تمام سنین می‌توانند این بازی را انجام دهند و از آن لذت ببرند. Red Ball 4 در گوشی به صورت افقی اجرا می‌شود؛ کنترل دست راست برای پرش و کنترل‌های دست چپ برای به عقب و جلو هدایت کردن توپ است. برای انجام هر مرحله از این بازی باید خلاق باشید و توپ قرمز را از راه‌های مختلف به انتهای مرحله برسانید. دقت کنید که از بین بردن مینیون‌ها مانند ستاره‌هایی که جمع می‌کنید، شامل امتیاز می‌شود؛ پس علاوه بر خلاق بودن، باید شجاع و مبارز هم باشید.

Red ball 4 را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی Red Ball 4

Red Ball 4

حجم:۸۵.۲ مگابایت

دانلود بازی

۴) بازی Stack Ball

Stack Ball

بازی stack ball یک بازی آرکید سه بعدی است که در آن با یک توپ سرکار دارید و یک برج چرخان؛ برجی که از ده‌ها صفحه روی هم چیده شده تشکیل شده است. انجام این بازی به این صورت است که شما باید به وسیله توپ صفحات برج را بشکنید و به پایین آن برسید.

اما بازی به همین سادگی‌ها نیست. در بین صفحات رنگی برج چرخان که می‌توانید آنها را با کشیدن توپ به سمت پایین بشکنید و از آنها عبور کنید، صفحاتی هم هستند که تمام یا بخشی از آنها به رنگ مشکی است. توپ شما قدرت این را ندارد که این صفحات تیره و سنگین را بشکند، بنابراین در برخورد با آنها می‌ترکد و از بین میرود. پس باید خیلی مواظب باشید!محیط این بازی به علت استفاده از رنگ‌های خاص و پرانرژی، در هر مرحله متنوع است. کنترل توپ در بازی ساده است به طوری که می‌توانید بازی را با یک دست انجام دهید. تعداد مراحل زیاد است و با رد کردن مراحل مختلف، برای توپ‌تان ویژگی‌هایی مثل آتشین بودن به دست می‌آورید که قدرت آن را افزایش میدهد.

این بازی جذاب و درگیرکننده را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی Stack Ball - Crash Platforms

Stack Ball – Crash Platforms

حجم:۳۴.۹ مگابایت

دانلود بازی

۵) بازی Color Bump 3D

توپ بازی با موبایل

بازی توپی Color Bump 3D ممکن است در نگاه اول یک بازی ساده و بدون هیجان به نظر برسد اما بعد از گذراندن تنها چند مرحله، به هدف سازندگان این بازی پی خواهید برد. گیم‌پلی این بازی ساده است و همراه با حرکت سیال و نرم توپ (که البته می‌توانید با حرکت سریع انگشت به آن کمی سرعت دهید) بیشتر از هر چیز دیگر به بازیکن حسی «آرامش بخش» را منتقل می‌کند.

در این بازی شما در هر مرحله وظیفه دارید که یک توپ متحرک را در مسیر مستقیمی که مملو از احجام بی شمار است هدایت کنید تا به خط پایان برسد. این احجام دو رنگ متفاوت دارند: یک دسته همرنگ توپ هستند که برخورد با آنان هیچ مشکلی ندارد و دسته دیگر رنگ متفاوتی دارند که اگر توپ به آنها برخورد کند، می‌شکند.

گرافیک و محیط بازی همانطور که در ویدیوی بالا قابل مشاهده است، ساده و با کیفیت دارد. هیچ موسیقی متنی برای بازی در نظر گرفته نشده است و تنها گاهی صدای برخورد توپ و البته ویبره را حس می‌کنید. نکته مهم در مورد این بازی که می‌تواند آن را به بازی اعتیادآوری تبدیل کند، داشتن مراحل بی پایان است. در ویدیوی بالا گذراندن مرحله 1389م را می‌توانید مشاهده کنید!

Color Bump 3D را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی Color Bump 3D: ASMR ball game

Color Bump 3D: ASMR ball game

حجم:۱۰۷.۸ مگابایت

دانلود بازی

۶) بازی !Tiles Hop: EDM Rush

توپ بازی با موبایل

!Tiles Hop: EDM Rush هم مانند بازی Rolling sky یک بازی در سبک رانر بی پایان است. در این بازی شما به عنوان بازیکن باید سعی کنید که توپ جهنده‌ای را بر روی صفحات مربعی فرود بیاورید. اما ویژگی‌ای که این بازی را نسبت به تمام بازی‌های این سبک منحصر به فرد می‌کند، «موزیک» است. حرکت توپ و چیدمان صفحات فرود مطابق با ریتم آهنگی‌ست که در بازی حال پخش است. بنابراین در این بازی هماهنگی واکنش دست‌تان و آنچه که گوش‌هایتان می‌شنود، مهارت مورد نیاز برای برنده شدن است.

گرافیک Rolling Sky با توجه به اینکه بازی بر اساس موزیک طراحی شده است، فضاهایی مانند کلوپ‌های موسیقی و دیسکو را تداعی می‌کند؛ محیطی نیمه تاریک که درخشان‌ترین اشیا در آن توپ و مربع‌های فرود هستند که به نوعی ساز‌های موسیقی در این بازی هستند.

در آپدیت جدید این برنامه علاوه بر صدها آهنگی که بازی برای انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهد، امکان استفاده از آهنگ‌های روی گوشی موبایل‌تان را هم دارید. به این ترتیب می‌توانید آهنگ مورد علاقه‌تان را بشنوید و با ریتم آن بازی کنید. پس همین حالا سری به لیست آهنگ‌های داخل گوشی‌تان بزنید، هدفون‌تان را روی گوش‌ها بگذارید و این بازی را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی Tiles Hop: EDM Rush

Tiles Hop: EDM Rush

حجم:۱۲۳.۳ مگابایت

دانلود بازی

۷) بازی Ballz

ballz

‌Ballz ممکن است در نگاه اول شما را یاد بازی معروف 2048 بی اندازد. اما این دو بازی کاملا باهم تفاوت دارند. در واقع بالز بسیار شبیه به بازی کلاسیک توپ و تخته است که در آن باید به وسیله یک تخته که روی سطح زمین قرار دارد، از برخورد یک توپ جهنده به زمین جلوگیری کنید و در عوض آن را به بلوک‌هایی که در بالای صفحه قرار گرفته اند بزنید تا از بین بروند.

گیم پلی Ballz هم با اندکی تفاوت شبیه به همین است. تفاوت در اینجاست که در این بازی توپی تخته ای وجود ندارد؛ شما یک توپ در اختیار دارید که با پیشرفت در بازی، تعداد آن بیشتر می‌شود و باید آن را به سمت بلوک‌هایی نشانه بگیرید که روی هر کدام عددی وجود دارد و این عدد نشان دهنده تعداد توپ‌هایی است که برای از بین بردن بلوک باید به آن بزنید. چیزی که در Ballz اهمیت دارد نشانه گیری و استراتژd خوب است& چون بلوک ها رفته رفته به سمت پایین می‌آیند و در عین حال عدد بلوک‌های جدید آنها بیشتر می‌شود و از بین بردن آن زمان بیشتری می‌طلبد. بنابراین باید با مهارت خوب و با تعداد توپ‌های بیشتری که به دست می‌آورید، به سرعت بلوک ها را از بین ببرید.

بازی هیجان انگیز Ballz را دانلود و نصب کنید:

آیکون بازی Ballz

Ballz

حجم:۳۲.۹ مگابایت

دانلود بازی

۸) بازی Dig This!

Dig This!

 بازی Dig this در نگاه اول ساده به نظر می رسد. در این بازی باید با انگشت تان حفاری کنید و توپ را طوری هدایت کنید که داخل فنجان بی افتد. اما بازی به این سادگی‌ها هم نیست. در هر مرحله چالش جدیدی سر راه شما قرار می‌گیرد که برای حل آن باید از خلاقیت و نیروی ذهن‌تان کمک بگیرید تا بتوانید توپ را در فنجان قرار دهید.

بازی Dig this بیش از 400 مرحله دارد که با گرافیکی سه بعدی و با کیفیت طراحی شده‌اند و قرار است که ذهن شما و دانش فیزیک شما را به چالش بکشند. این بازی را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی Dig This!

Dig This!

حجم:۸۵.۷ مگابایت

دانلود بازی

۹) بازی Knock Balls

Knock Balls

Knock Balls یک بازی توپی از استودیوی بازی سازی مطرح Voodoo است. در این بازی همانطور که شاید از نامش حدس بزنید، باید با یک توپ جنگی به سمت اهدافی که در مقابل قرار گرفته‌اند توپ شلیک کنید و آنها را خراب کنید. در هر مرحله برای تخریب کامل سازه هدف، تعداد مشخصی توپ در اختیار دارید و باید بتوانید با همان تعداد، کل هدف را از بین ببرید. هر چقدر بتوانید از توپ‌های کمتری استفاده کنید، توپ‌های باقیمانده دوبرابر می‌شوند و در مرحله بعدی به توپ‌هایتان اضافه می‌شوند.

 برای رد کردن هر مرحله در بازی، Knock Balls نیاز به نشانه گیری دقیق و دقت بالا دارید. بازی گیم پلی‌ای ساده دارد اما می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول کند. گرافیک و دقت و کنترل روی توپ، همانطور که از استودیو Voodoo انتظار می‌رود، از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

این بازی را دانلود و نصب کنید:

آیکون بازی Knock Balls

Knock Balls

حجم:۸۵.۱ مگابایت

دانلود بازی

معروف ترین بازی توپی برای کامپیوتر کدام است؟

بازی معروف Pinball که در آغاز در ماشین های بازی عرضه شد، و بعد اولین بار حضور مجازی خود را در دسته بازی های ویندوز XP داشت، احتمالا معروف‌ترین بازی توپی برای کامپیوتر است. این بازی در کنار بازی توپ و تخته در این مطلب هم به آن اشاره شد، از قدیمی‌ترین بازی‌های توپی کامپیوتری هستند.

آیا بازی توپی آفلاین است؟

تمام بازی‌های توپی که در این مطلب به شما معرفی کردیم، حالت آفلاین دارند؛ اما نمیتوان گفت تمام بازی‌های توپی آفلاین یا آنلاین هستند، بسته به گیم پلی بازی، این حالت متفاوت است.

آیا بازی توپی حجم بالا یا نیاز به دانلود دیتا دارد؟

حجم بازی‌های توپی‌ای که در این مطلب به شما معرفی کردیم، عموما کمتر از 100 مگابایت هستند و به راحتی بر روی گوشی‌های اندرویدی نصب و اجرا می‌شوند و فضای زیادی را از حافظه داخلی و رم دستگاه شما را اشغال نمی‌کنند.

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×