بازی جدید سازندگان bitlife منتشر شد

در این بازی شما میتوانید نقش های مختلف یک سگ را پیش روی خود ببینید، به عنوان مثال یک سگ خانگی باشید یا در خیابان ها به شکل مستقل زندگی کنید، با کلیک روی هر کدام از این نقش ها قادر خواهید بود یک بازی جدید را شروع کنید و به ادامه زندگی خود بپردازید، تفاوت این عنوان با بازی بیت لایف در این است که آنقدر خبری از شخصی سازی نیست و شما نمیتوانید سن و سال خیلی خاص یا چهره کاملا متفاوتی برای خود انتخاب کنید. بازی Dog Life یک بازی نقش آفرینی تازه است که توسط شرکت Candywriter LLC ساخته و برای گوشی های اندروید و آی او اس در دسترس قرار گرفته است.

این بازی دومین قسمت از مجموعه bitlife است و ما را به یک دنیای جدید با نقش های تازه میبرد، بازیکنان می توانند زندگی یک سگ دوست داشتنی را از همان روزهای کودکی تا بزرگسالی شبیه سازی کنند و در هر مرحله به او کمک کنند که چالش هایی که پیش رو دارد را از میان ببرد، آیکون بازی هم یک سگ دوست داشتنی است که ما را به یاد ارز دیجیتال دوج کویین می اندازد.

در این بازی شما میتوانید نقش های مختلف یک سگ را پیش روی خود ببینید، به عنوان مثال یک سگ خانگی باشید یا در خیابان ها به شکل مستقل زندگی کنید، با کلیک روی هر کدام از این نقش ها قادر خواهید بود یک بازی جدید را شروع کنید و به ادامه زندگی خود بپردازید، تفاوت این عنوان با بازی بیت لایف در این است که آنقدر خبری از شخصی سازی نیست و شما نمیتوانید سن و سال خیلی خاص یا چهره کاملا متفاوتی برای خود انتخاب کنید.

بازی ویژگی های جذابی دارد که باعث میشود شما مرتب به آن سر بزنید، شبیه سازی خانه ها، انسان ها و سایر حیوانات خانگی به بهترین شکل ممکن انجام شده و حتی شما میتوانید جزئیات بویایی یک سگ را بررسی کنید، همچنین مینی گیم های بسیار زیادی در بازی وجود دارد که قطعا از دیدگاه یک حیوان خانگی (سگ) جذاب است، و اگر شما به عنوان گیمر کمی زاویه دیدتان را تغییر دهید، چیزهای بامزه ای میبینید.

سازندگان بازی سعی کرده اند یک سبک کاملا جدید را پایه گذاری کنند و به بازیکن اجازه میدهند که یک ماجراجویی بی پایان را ادامه دهند، شما از میان ده ها نژاد مختلف میتوانید یکی را انتخاب کنید، اینکه ژرمن شپرد باشید یا یک بولداگ فرانسوی، کاملا به انتخاب خودتان بستگی دارد.

اگر از علاقمندان به حیوانات و زندگی آنها هستید همین الان بازی Doglife اندروید را از مایکت دانلود کنید و از تجربیات خودتان درباره این بازی، برای ما و سایر کاربران بنویسید، منتظر نظرات شما هستیم.

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×