گوگل اجازه اجرای بازی های اندروید را از طریق لانچر اختصاصی اش فراهم میکند

گوگل تصمیم گرفته که یک نسخه بتا از google play games را برای رایانه های شخصی منتشر کند، این اپلیکیشن در کشورهای هنگ کنگ، کره جنوبی و تایوان به شکل محدود در دسترس قرار گرفته و به علاقمندان بازی های اندروید اجازه میدهد که بازی معروف این پلتفرم را روی رایانه های شخصی اجرا کنند، با مایکت همراه باشید.

طبق گفته گوگل وقتی که شما اکانت خود را از گوشی موبایل به دسکتاپ انتقال میدهید، فعالیت ها، دستاوردها و تمام سیوهای شما به شکل خودکار منتقل خواهد شد و اصلا نیازی نیست که نگران گم شدن آن ها باشید.

اپلیکیشن Google Play Games Beta در هنگ کنگ، کره جنوبی و تایوان راه اندازی شده است و بعد از پشت سرگذاشتن تست های اولیه انتظار رمیرود که در کشورهای دیگر هم منتشر شود، علاقمندان به استفاده از این برنامه میتوانند از گوگل و یک اکانت جیمیل استفاده کنند، شما میتوانید همان اکانتی که به تلفن همراه شما متصل است را استفاده کنید، البته گوگل اعلام کرده که در اپلیکیشن گوگل پلی گیمز برای ویندوز، هنوز تمامی موارد به شکل کامل در دسترس نیست و به مرور زمان کامل تر خواهد شد.

این لانچر به طور اختصاصی توسط گوگل ساخته شده و به بازیکنان اجازه میدهد تا بازی های اندروید را از طریق لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی دانلود و سپس آن ها را تجربه کنند، یک ویژگی جذابی که این اپلیکیشن دارد این است که شما می توانید بازی را روی گوشی پیکسل خود متوقف کرده و سپس ادامه آن را از طریق ویندوز از سر بگیرید. بخش Google play points هم که امتیازات ویژه ای به کاربران میدهد، به شکل رایگان در دسترس است و به نظر میرسد گوگل به شکل جدی قصد دارد که با برنامه های شبیه ساز اندروید به رقابت بپردازد.

گوگل سعی دارد که بازار خودش را گسترش دهد و از دنیای اندروید کمی دورتر شود، بازیکنان اکنون قادر هستند که به راحتی بازی های بزرگ اندروید را دانلود و اجرا کنند و در عین حال با صفحات موس و کیبورد هم هماهنگی کامل را داشته باشند، این ویژگی جنجالی سال گذشته و در هنگام معرفی ویندوز یازده برای اولین بار خودش را نشان داد اما به نظر میرسد که وقت آن فرا رسیده که از این این ویژگی هیجان انگیز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×