فروش Axie Infinity از 4 میلیارد دلار در بازار NFT فراتر رفت

بر اساس داده‌های CryptoSlam، یک سرویس پیشرو ردیابی NFT، عنوان شده که فروش توکن های بازی اکسی اینفینیتی از 4 میلیارد دلار فراتر رفته و به اولین عنوانی تبدیل شده که توانسته این رکورد را به نام خودش ثبت کند، با مایکت همراه باشید.

به گفته الکساندر لارسن، یکی از بنیانگذاران Axie Infinity، توسعه‌دهندگان بازی 100 درصد درآمد حاصل از فروش را دریافت می‌کنند، اما مدل کسب‌وکار Axie متفاوت است و 4.25 درصد از هر معامله به عنوان فی و یا کارمزد به خزانه توکن های Axie اضافه میشود.

اگر نمیدانید که این بازی چطور کار میکند باید بدانید که اکسی اینفینتی یک عنوان مبتنی بر ارزهای دیجیتال است که گیمپلی آن شباهت زیادی به پوکمون یونیت دارد و میتوانید با استفاده از خرید و فروش اکسی ها از طریق آن کسب درآمد کنید.

جالب است بدانید که در 24ساعت گذشته و در حین نوشتن این خبر، اکسی اینفینیتی با 2 میلیون و صد و چهل و سه هزار دلار، سومین NFT پر فروش در بازارهای مالی غیرمتمرکز بوده که نشان میدهد این بازی در مسیر خوبی قرار گرفته و همچنان با قدرت ادامه میدهد. شروع جدی این بازی در سال 2021 بود و از آن موقع تا به حال، توکن AXS که یکی از واحد های اصلی این بازی است، 18/000 درصد رشد داشته است.

با اینکه سال 2022 با رکود در بازارهای مالی شروع شده اما خرید و فروش NFT ها افزایش داشته و حجم معاملات یک رکورد تاریخی از خود به جای گذاشته است، تا جایی که در ماه ژانویه بیش از 7 میلیارد دلار توکن غیر قابل معاوضه در کل دنیا معامله شده است.

بازی اکسی اینفینیتی برای کاربران ایرانی هم از طریق مایکت در دسترس است و اگر علاقمند هستید که اطلاعات تازه ای از این عنوان بدست بیاورید، می توانید بخش های مختلف مجله مایکت را دنبال کرده و آموزش های تخصصی این بازی را مطالعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×