انتشار حالت جذاب و مورد انتظار بازیکنان Marvel Snap در آپدیت جدید

کمپانی مارول (Marvel) با عرضه‌ی بازی مهیج و سرگرم کننده‌ی MARVEL SNAP که عنوانی استراتژیک و کارتی است، باری دیگر ثابت کرد که می‌تواند طرفداران بازی‌های ویدیویی را راضی نگه‌ دارد. به‌زودی آپدیت جدید این بازی منتشر خواهد شد و با خود حالت مورد انتظار این بازی را به ارمغان می‌آورد. تجربه این بازی جذاب به علاقه‌مندان عناوین کارتی و استراتژیک به شدت توصیه می‌شود، با ما همراه باشید.

تاریخ انتشار آپدیت جدید Marvel Snap

سال گذشته استودیوی توسعه‌دهنده‌ی بازی Marvel Snap به‌نام سِکِند دینر (Second Dinner) شایعات حول محور حالت جدید PvP (بازیکن در برابر بازیکن) این بازی را تایید کرد؛ همچنین چندی پیش این استودیو اخبار تکمیلی را درباره‌ی این حالت ارائه داده و تاریخ عرضه‌ی آن را نیز مشخص کرد.

حالت جدید این بازی که Battle Mode vs. Friends نام دارد، ابتدا در ماه نوامبر 2022 مصادف با آبان ماه 1401 تایید شد و سپس وبسایت رسمی بازی Marvel Snap در یک پست تاریخ انتشار رسمی‌ آن را فاش کرد؛ طبق این پست حالت Battle Mode این بازی قرار است در تاریخ 31 ژانویه 2023 مورخ 11 بهمن ماه 1401 به انتشار برسد.

آیکون بازی MARVEL SNAP

MARVEL SNAP

حجم:۱۴۵.۲ مگابایت

دانلود Marvel Snap

ارمغان‌های جذاب آپدیت جدید بازی Marvel Snap

همانطور که از نامِ این حالت قابل مشاهده است، قرار است به بازیکنان اجازه‌ی ایجاد مسابقات دوستانه در برابر یکدیگر را می‌دهد. استودیوی توسعه‌دهنده‌ی این عنوان در سال گذشته برنامه‌ی خود را برای به‌روزرسانی‌های آینده‌ی این بازی منتشر کرده بود که حالت Battle Mode هم میان این برنامه‌ها به چشم می‌خورد، در اصل این حالت به‌عنوان راهی متفاوت و تازه برای بازی کردن این اثر طراحی شده است.

پس از انتشار این به‌روزرسانی بازیکنان می‌توانند برای یکدیگر یک مسابقه ساخته و با استفاده از کد مخصوصی که برای هر بازیکن ساخته‌ می‌شود وارد بازی دیگری شوند. و در نهایت در برابر یکدیگر به رقابت بپردازند.

ویژگی جدید Series Drop

با انتشار این به‌روزرسانی، بازیکنان شاهد سیستم جدیدی به‌نام Series Drop خواهند بود، به نقل از وبسایت بازی Marvel Snap سیستم Series Drop به شرح زیر است:

” با هر Series Drop، کارت‌های سری 5 تبدیل به سری 4 شده، کارت‌های سری 4 به سری 3 تبدیل می‌شوند، علاوه بر این کارت‌ها پس از انتقال به سری پایین‌تر 10 برابر در فروشگاه Collector’s Reserves رایج‌تر خواهند شد و همچنین افت قیمت زیادی را در فروشگاه بازی تجربه خواهند کرد. “

البته پستی که در وبسایت رسمی Marvel Snap به انتشار رسیده است مشخص نمی‌کند که Series Drop تاثیری روی کارت‌های Thanos یا Galactus خواهد گذاشت یا خیر. اما خبر خوب اینجاست که پس از این به‌روزرسانی به‌دست آوردنن کارت‌های مختلف بسیار آسان خواهد شد.

ویژگی series drop در بازی مارول اسنپ

تغییرات جزئی و ویژگی‌های کوچک اضافه شده در این آپدیت

استودیوی Second Dinner همچنین ویژگی جدیدی به‌نام First Edition Badge را معرفی کرد، First Edition Badges در اصل نشان‌های کوچکی هستند که مشخص می‌کنند فردی یک کارت را پیش از اینکه قابلیت Series Drop فعال شود در لیست کارت‌های خود داشته است.

علاوه بر این استودیوی Second Dinner اعلام کرد که قرار است تغییراتی را روی فروشگاه بازی انجام دهد. در حال حاضر بزرگترین مشکل آن‌ها در دسترس نبودن کارت‌های جدید برای بازیکنانی است که سری 3 را کامل کرده‌اند .بنابراین درحال کار روی تغییراتی است که این مشکل را حل نماید. برای اخبار بیشتر در حوزه‌ی بازی و تکنولوژی با مجله‌ی مایکت همراه باشید.

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×