بازی Clash Mini برای موبایل در برخی از کشور‌ها دسترس قرار گرفت

عناوین شرکت سوپرسل «Supercell» همواره یکی از پرطرفدارترین عناوین موبایلی بوده‌اند، این شرکت با ارمغان آوردن عناوین معروفی همچون کلش آف کلنز «Clash of Clans»، کلش رویال «Clash Royale» و براول استارز «Brawl Stars» به یکی از برترین ناشرهای عناوین موبایلی تبدیل شده است؛ حال، این شرکت با عرضه‌ی عنوان جدیدی در دنیای کلش‌آف‌کلنز به‌نام Clash Mini قصد ایجاد موفقیتی در مقیاس کلش رویال را برای باری دیگر دارد. با ما همراه باشید.

بازی کلش مینی‌ «Clash Mini» عنوانی دیگر در سبک استراتژی و کارتی از سوی شرکت سوپرسل است که درحال حاضر در حالت عرضه‌ی اولیه یا Soft Launch قرار دارد و به‌تازگی در پنج کشور فنلاند، نروژ، سوئد، دانمارک و ایسلند در دسترس قرار گرفته است.

همان هیجان، اما در مقیاس کوچک‌تر!

سبک این بازی تقریبا همانند بازی پرطرفدار و معروف کلش رویال «Clash Royale» است، اما با این تفاوت که شما قرار نیست از برج‌های خود دفاع کنید؛ بازیکنان بایستی با پیاده‌سازی نیرو‌های مختلف در میدان نبرد، حریف‌های خود را شکست دهند و با حداقل یک نیروی زنده از جنگ بازگردند تا برنده شوند.

همانند بازی کلش رویال شما نیز همچنین قابلیت ارتقای کارت‌های خود را خواهید داشت و همچنین می‌توانید از صندوق‌ها یا چالش‌های مختلف کارت‌های جدید دریافت کرده و در برابر حریف‌های خود استفاده کنید؛ بازی شامل حالت‌های مختلفی است که بازیکنان می‌توانند از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنند و به بازی بپردازند.

تاریخ عرضه و اطلاعات تکمیلی

بازی کلش مینی ابتدا در نوامبر سال 2021 مصادف با آبان ماه 1400 در کنار عناوین دیگری از دنیای کلش با نام‌های Clash Quest و Clash Heroes نیز معرفی شد و حالا با وارد شدن در حالت عرضه‌ی اولیه، در برخی از کشور‌ها از جمله کشور فنلاند، نروژ، سوئد، دانمارک و ایسلند در دسترس قرار گرفته است.

البته به گفته‌ی شرکت سوپرسل، آن‌ها به مرور زمان قرار است از این بازی در کشورهای بیشتری نیز پشتیبانی کنند. بنابراین برای تجربه‌ی این اثر در حال حاضر، شما بایستی از ابزارهای تغییر IP استفاده کرده و با IP یکی از کشورهای ذکر شده به بازی بپردازید، درست همانند بازی وارزون موبایل.

جمع‌بندی

بازی کلش مینی، جدیدترین عضو از مجموعه بازی‌های کلش است که قصد دارد محبوبیت‌های عناوین پیشین خود را دوباره کسب کند. این اثر هم‌اکنون در دست توسعه‌قرار دارد و به تازگی وارد حالت دسترسی اولیه شده‌است، بنابراین برای اطلاعات بیشتر و تاریخ عرضه‌ی نهایی، فعلا بایستی منتظر بمانیم؛ برای جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های اندروید و موبایل، با مجله مایکت همراه باشید.

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×