تست بتای بازی جدید فاینال فانتزی موبایل آغاز شد

اسکوئر انیکس قرار است بتای محدودی برای بازی Final Fantasy VII Ever Crisis برگزار کند، نسخه جدید فاینال فانتزی برای هردو پلتفرم اندروید و آی او اس در حال ساخت است و قرار است که در سال 2023 منتشر شود، با مجله مایکت همراه باشید.

مکانیک‌های جدید در بازی جدید فاینال فانتزی

هدف نسخه جدید بازی فاینال فانتزی موبایل ارائه یک تجربه کلاسیک است که الهام گرفته از نسخه‌های قدیمی این مجموعه است، در این بازی علاوه بر مکانیک‌های قدیمی موارد جدیدی هم اضافه شده که بازی را متفاوت و در عین حال سخت تر خواهد کرد، به جز این موارد شخصیت‌های قدیمی این سری هم درون بازی حضور دارند و شما می‌توانید از آن‌ها برای نابود کردن دشمنان خود استفاده کنید.

داستان هیجان انگیز و متفاوت

داستان این قسمت ماجرای یک قهرمان جوان به نام سفیروس خواهد بود که به دنبال این است در میان هرج و مرج مسیری برای خودش پیدا و سرنوشتش را تغییر دهد، این عنوان شخصیت‌های قدیمی را در کنار سفیروس به بازی اضافه می‌کند که شما می‌توانید با آن ها اعامل داشته باشید و در راستای پیشرفت بازی و داستان از آن‌ها کمک بگیرید.

بازی جدید فاینال فانتزی اندروید نوید یک سیستم مبارزاتی جدید در سبک RPG را می‌دهد که قرار است شما را به دنیایی کاملا متفاوت ببرد، بازی دارای عناصر شخصی سازی و سفارشی سازی اسلحه و زره‌ها بوده که شما در طول تجربه این عنوان می‌توانید تغییرات لازم را اعمال کنید؛ علاوه بر این موارد بازی این اجازه را می‌دهد که یک گروه سه نفره بسازید و به شکل همزمان از سه شخصیت مختلف استفاده کنید و باس فایت‌ها و مبارزات بازی را به خوبی پشت سر بگذارید. این قابلیت برای اولین بار است که در مجموعه فاینال فانتزی به کار گرفته شده و سازندگان امید زیادی دارند که بازیکنان نسبت به آن واکنش‌های مثبتی نشان دهند.

برای پیش ثبت نام و ورود به بتای بازی می‌توانید به وبسایت رسمی اسکوئر انیکس مراجعه کنید، این تست چند روزی است آغاز شده و چهارشنبه 7 تیر ماه هم قرار است که به اتمام برسد. بازی Final Fantasy VII Ever Crisis به شکل رایگان عرضه خواهد شد و بعد از انتشار نسخه جهانی در مایکت هم برای دانلود قرار می‌گیرد، این عنوان در حال حاضر مراحل تست خود را پشت سر میگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×