پدرو پاسکال و استیو یون از تجربه مواجهه با زامبی‌ها در«آخرین بازمانده از ما» و «مردگان متحرک» گفتند

نامزدهای احتمالی امی رو در روی هم

پدرو پاسکال و استیو یون به تازگی در مصاحبه‌ای از تجربیاتشان درباره رویارویی با زامبی‌ها در دنیاهای متفاوت «آخرین بازمانده از ما» (The Last Of Us) و «مردگان متحرک» (The Walking Dead) گفتند، درباره ستاره‌هایی که با آن‌ها همکاری داشتند صحبت کردند و دانششان درباره بازی‌های ویدیویی را به اشتراک گذاشتند. این دو بازیگر در چند سال اخیر طرفداران زیادی داشتند با این حال به دلیل حضور در سریال‌های «آخرین بازمانده از ما» HBO و «بیف» (Beef) نتفلیکس شهرت فزاینده‌ای پیدا کردند.

پاسکال و یون تا این جای کار کاملا بر فضای سریال سازی سلطه دارند. نقش‌آفرینی پاسکال در نقش مرد موقر و تنهایی به نام جول که باید دختر بچه‌ای به نام الی را در آخر‌الزمان شیوع قارچ سرچماقی به سلامت به مقصد برساند، با استقبال فوق العاده ای از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد. یون هم در نقش دنی چو سریال «بیف» در شمایل مکانیکی که در مضیقه مالی قرار دارد، حسابی خوش درخشید و از نامزدهای احتمالی جایزه امی به حساب می‌آید.

پدرو پاسکال در آخرین بازمانده از ما

این دو بازیگر به تازگی در برنامه Actors on Actors ورایتی در گفتگویی صمیمانه مقابل هم قرار گرفتند و درباره تجربیات اخیرشان صحبت کردند. در بخشی از این گفتگو پاسکال و یون درباره یکی از تجربیات مشترکشان با هم صحبت کردند؛ رویارویی با زامبی ها. یون در این باره گفت: «احساس می‌کنم به شکل‌های مختلفی با تو در ارتباط هستم. زمانی که «مردگان متحرک» را فیلم‌برداری می‌کردیم- اثری که از نظر معنوی با سریال تو در ارتباط است- بازی «آخرین بازمانده از ما» منتشر شد و من 12 ساعت متوالی آن را بازی کردم».

پاسکال هم از خاطره اولین باری که «مردگان متحرک» را تماشا کرد، و پیش‌بینی اش درباره ستاره شدن یون گفت. او همچنین اعتراف کرد تا پیش از حضور در اقتباس سریالی «آخرین بازمانده از ما» چیزی درباره این بازی ویدیویی معروف نمی‌دانسته و از طریق خواهرزاده‌هایش با آن آشنا شده. او در بخشی دیگر از گفتگو درباره هم‌بازی‌اش بلا رمزی صحبت کرد و گفت علیرغم سن کم بینش جامعی از شخصیت الی داشته و در طول فیلمبرداری به آن اتکا می‌کرده. یون هم به همکاری با الی وانگ در «بیف» اشاره کرد و گفت علیرغم رفتار حرفه‌ایش بسیار قابل اعتماد و دلسوز بوده.

جالب است بدانید برنامه Actors on Actors ورایتی معمولا پیش‌بینی دقیقی از نامزدهای امی دارد و به همین دلیل هم پیش‌بینی می‌شود پدرو پاسکال و استیو یون هر دو میان نامزدهای امی امسال حضور داشته باشند. از پروژه‌های آینده پاسکال می‌توان به سریال My Dentist’s Murder Trial شبکه HBO و فیلم کمدی The Uninvited اشاره کرد. حضور یون هم در Thunderbolts مارول استودیوز و تازه‌ترین اثر کارگردان برنده اسکار بونگ جون هو تائید شده است.

منبع: gamerant

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماشای رایگان ×