«اینستاگرام تردز» از مایکت منتشر شد

آغاز رسمی جنگ متا و توییتر

«اینستاگرام تردز» (Instagram Threads) برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS رسما عرضه شد و همین حالا در مایکت در دسترس کاربران قرار دارد. مارک زاکربرگ مدیرعامل متا که بیش از 11 سال است در توییتر بدون هیچ فعالیتی حضور دارد، چند ساعت پیش اولین توییتش را منتشر کرد و خبر انتشار تردز را به شکل رسمی اعلام کرد.

آیکون برنامه Threads, an Instagram app

Threads, an Instagram app

حجم:

دانلود Threads

تردز جدیدترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی میکروبلاگینگ است که توسط متا توسعه یافته و یکی از قدرتمندترین جایگزین‌های توییتر است. به گفته زاکربرگ این پلتفرم موفق شد تنها دو ساعت پس از انتشار 2 میلیون کاربر را به خودش جلب کند طبق پیش‌بینی مدیرعامل متا به زودی بیش از یک میلیارد کاربر خواهد داشت.

زاکربرگ در یکی از پست‌های تردز توضیح داد که این پلتفرم با چشم‌اندازی برای ایجاد یک فضای عمومی باز و دوستانه برای گفتگو طراحی شده است و بهترین ویژگی‌های اینستاگرام را دریافت و آن‌ها را برای ارائه یک تجربه جدید و منحصربه‌فرد ترکیب کرده است.

تردز به شکل رسمی 6 جولای و مطابق با 15 تیر منتشر شد و البته به نظر می‌رسد زاکربرگ زودتر به آن دسترسی داشته؛ زیرا نخستین پستش را در تاریخ 4 جولای منتشر کرده. در هر صورت در روزهای آینده باید منتظر واکنش‌های ایلان ماسک به این رقیب تازه‌نفس باشیم و ببینیم آیا تردز می‌تواند جایگزین توییتر شود یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×