شایعه: نینتندو سوییچ 2 در سه ماهه اول 2024 عرضه می‌شود

بالاخره انتظارها به پایان می‌رسد؟

مدت‌ها است که درباره مدل جدید از کنسول محبوب نینتندو (Nintendo) گمانه‌زنی‌های زیادی مطرح می‌شود. اما حالا به نظر می‌رسد که قرار است نینتندو سوییچ 2 در سال 2024 راهی بازار شود. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

نینتندو از زمان عرضه کنسول سوییچ توانسته آمار خیره‌کننده‌ای را در امر فروش ثبت کند. این دستگاه حتی حریف قدرتمند خود یعنی پلی استیشن 4 را نیز پشت سر گذاشته است. اما حالا دیگر خیلی از زمان انتشارش گذشته و سخت‌افزارش تا حدی قدیمی شده است. در نتیجه انتظار می‌رود در آینده نه چندان دور شاهد عرضه نسخه جدید آن باشیم.

اگر چه هنوز به هیچ عنوان نمی‌توانیم با اطمینان درباره بازه زمانی احتمالی عرضه نینتندو سوییچ 2 صحبت کنیم، اما اطلاعاتی که توسط MoneyDJ به اشتراک گذاشته شده، حاکی از احتمال عرضه آن در سال 2024 است. این شرکت پیش‌تر هم در سال 2016 وقتی که سوییچ هنوز با اسم رمز NX شناخته می‌شد، اطلاعات درستی در رابطه با آن منتشر کرده بود.

بر اساس ادعای مطرح شده در سایت MoneyDJ، شرکت Hongzhun چین که در تولید کیس‌های فلزی فعالیت دارد، در سال 2024 فروش زیادی را تجربه خواهد کرد. از آن جایی که این تولیدکننده یکی از تامین‌کنندگان قطعات کنسول نیز هست، انتظار می‌رود دلیل این افزایش فروش، شروع عرضه نینتندو سوییچ باشد. هرچند مشخص نیست که منظور از سه ماهه‌ی اول در این سایت، سه ماهه اول تقویم است یا سه ماهه اول سال مالی شرکت نینتندو. اگر این خبرها صحت داشته باشند، زمان زیادی تا انتشار نینتندو سوییچ 2 فاصله نخواهیم داشت. پس باید انتظار داشته باشیم اواخر سال 2023 یا اوایل 2024 نینتندو دست به معرفی رسمی کنسول جدیدش بزند.

با این که 6 سال از زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ می‌گذرد، اما این دستگاه هیچ ضعفی از خود نشان نداده و آثار جدیدش هم فروش خوبی را تجربه می‌کنند. برای مثال نسخه جدید از فرنچایز The Legend of Zelda تحت عنوان Tears of the Kingdom طی سه روز از زمان انتشارش به فروش 10 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرد. حال باید دید نینتندو در نسل جدید کنسول‌اش نیز می‌تواند موفقیت‌های گذشته را تکرار کند یا نه.

منابع: wccftech و tech4gamers

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×