حضور گراس در بازی مورتال کمبت 1 تایید شد

تریلر جدید بازی مورتال کمبت 1 (Mortal Kombat 1) نشان از بازگشت شخصیت گراس دارد و در کنار لیو کانگ دیده می‌شود. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

گراس در لیست اصلی شخصیت‌های بازی مورال کمبت 1 قرار دارد و یکی از محافظان Hourglass به حساب می‌آید. او حالا پس از مرگ نگهبان زمان قبلی یعنی کرونیکا، برای لیو کانگ کار می‌کند.

این دومین حضور گراس در مجموعه Mortal Kombat به حساب می‌آید. ما اولین‌بار او را به عنوان یک شخصیت منفی در بازی Mortal Kombat 11 دیده بودیم. اما حالا به نظر می‌رسد نقش او کاملا دست‌خوش تغییر شده و با لیو کانگ کار کرده و از او و اهداف‌اش دفاع می‌کند. با این حال با توجه به آن چه در تریلر جدید از رفتار لیو کانگ نسبت به دشمنان‌ بد شانس‌اش می‌بینیم، ممکن است شخصیت کاملا هم مثبت نباشد.

در کنار این که نقش او در بازی Mortal Kombat 1 نشان داده شد، برخی از حرکات جدیدش هم به نمایش درآمد. جای تعجب نداشت که این موارد زمان‌محور و حسابی ویرانگر بودند. یکی از حرکات باعث بی‌حرکت ماندن حریف می‌شد و در این حین و پیش از به حرکت درآمد او، کراس می‌توانست آسیب بسیار زیادی وارد کند.

با این که ما چیزهای زیادی از او دیدیم، اما در این ویدیو هم لیو کانگ است که نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند. در حرکتی که به نظر Fatality می‌رسد، نگهبان زمان حریف خود را به درون فضا کشیده و تماشا می‌کند که بدن‌اش چطور توسط یک سیاه چاله به آرامی تکه تکه می‌شود. گراس هم بی‌کار نمی‌نشیند و با به وجود آوردن یک طوفان شن و گرفتن صورت حریف در مقابل آن باعث می‌شود پوست صورت او کنده شده و جمجمه‌اش دیده شود. این حرکات واقعا به جذابیت بازی می‌افزایند.

حضور گراس در بازی Mortal Kombat 1 تایید شد

به طور کلی باید بگوییم که در بازی مورتال کمبت 1 شما می‌توانید نبردهای جذابی را تا پای مرگ تجربه کنید. علاوه بر این، حضور Kameoها هم حسابی به سرگرم‌کننده‌تر شدن نبردها کمک می‌کنند. برای مثال گراس می‌تواند داریوس را به سمت دشمن‌اش پرتاب کند. به نظر می‌رسد کامئوها از آسیب دیدن ترسی ندارند.

این تریلر جدید از بازی Mortal Kombat 1 در DreamCon به نمایش درآمد که در واقع به رقابت‌های مورتال کمبت 11 مربوط می‌شد. پیش از به اشتراک گذاشته شدن اخبار نسخه جدید ما شاهد رقابت گیمرها با یکدیگر بودیم. حالا که چند هفته بیش‌تر تا انتشار نسخه جدید فاصله ندارید، این شاید آخرین فرصتی باشد که بتوانید رقابت‌های زنده Mortal Kombat 11 را تماشا کنید. هرچند پس از عرضه بازی جدید احتمالا گیمرهای زیادی به سراغ آن خواهند رفت.

در واقع همین حالا هم برخی از گیمرها این بازی را تجربه کرده‌اند. در تست ماه قبل بود که دسترسی به برخی از گیمرها داده شد و آن‌ها توانستند کمبوهای مختلفی را یاد بگیرند.

بازی قرار است در تاریخ 28 شهریور ماه (19 سپتامبر) روی ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه شود.

آیکون فیلم مورتال کامبت Mortal Kombat
فیلم

مورتال کامبت

Mortal Kombat

تماشای فیلم مورتال کمبت

منبع: TheGamer

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×