دسته‌های جدید ایکس باکس معرفی شد

مایکروسافت (Microsoft) از جدیدترین نسخه‌های ویژه دسته‌های ایکس باکس رونمایی کرد. این کنترلرها طراحی منحصربه‌فردی دارند و می‌توانند حسابی نظر گیمرها را جلب کنند. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

مایکروسافت نسخه‌ای جدید از دسته‌های ایکس باکس را معرفی کرد که در کنار کنترلرهای متنوع و جذاب این شرکت قرار می‌گیرند. این شرکت از زمان معرفی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس مدام از دسته‌های جدیدی رونمایی می‌کند تا رضایت کاربران‌اش را جلب کند. حتی کاربران می‌توانند از طریق Xbox Design Labs دست به شخصی‌سازی مدل استاندارد یا Elite کنترلرها بزنند و آن‌ها را مطابق سلیقه خود تهیه کنند.

از آن جایی که به تاریخ عرضه بازی مورد انتظار Starfield از شرکت بتسدا (Bethesda) که اثری فضایی و در سبک نقش‌آفرینی (RPG) محسوب می‌شود نزدیک می‌شویم، ایکس باکس اخیرا دست به معرفی دسته‌هایی زد که به تعداد محدود با تم استارفیلد طراحی شده‌اند. همچنین هدست‌های ایکس باکس هم برای اولین بار با تم مخصوص نمایش داده شدند. کنترلرهای دارای طرح استارفیلد با ترکیب رنگی سفید و خاکستری همراه بوده و جذابیت زیادی دارند. این دسته‌ها سومین کنترلرهای ایکس باکس سری ایکس هستند که با تم بازی‌های انحصاری ایکس باکس عرضه می‌شوند. اولین مدل از دسته‌های دارای تم خاص روی نسخه الیت اعمال که دارای رنگ سبز Halo Infinite و تم Master Chief بود. کنترلر دیگر هم با تم Forza Horizon 5 همراه بود و در آن ترکیبی از رنگ صورتی و زرد دیده می‌شد. امسال مایکروسافت مدلی سازگار با محیط زیست را هم با نام Remix Special Edition عرضه کرد که از مواد قابل بازیافت ساخته شده بود.

حالا ایکس باکس قرار است نسخه‌ی ویژه دیگری را هم از دسته‌های بی‌سیم خود در سال جاری میلادی راهی بازار کند. دسته Stormcloud Vapor با تیزری کوتاه و 15 ثانیه‌ای در پلتفرم X توسط ایکس باکس معرفی شد. این کنترلر سرمه‌ای رنگ بوده و خط‌های مشکی مرمری روی خود دارد و در یک تصویر دارای پس‌زمینه‌ای است که در آن رعد و برق دیده می‌شود و در پس‌زمینه دیگر شاهد طرح بخار هستیم. تمام آنالوگ‌ها و دکمه‌های این دسته دارای همان رنگ سرمه‌ای بوده و بامپرها و تریگرها مشکی‌رنگ هستند. این کنترلرها در تاریخ 17 مرداد ماه (8 آگوست) راهی بازار می‌شوند و از همین حالا در فروشگاه ایکس باکس در حال پیش‌فروش قرار گرفته‌اند.

دسته‌های جدید ایکس باکس معرفی شد

البته خرید دسته Stormcloud Vapor قرار است مزایای دیگری هم برای خریداران داشته باشد. مثلا با خرید این کنترلر یک پس‌زمینه اختصاصی و پویا در دسترس کاربران ایکس باکس قرار می‌گیرد. این پس‌زمینه شبیه به طرح روی دسته بوده و دارای ترکیب رنگی سرمه‌ای و مشکی است و حالتی بخارمانند را همراه دارد. البته این اولین مدل ویژه از کنترلرهای ایکس باکس سری ایکس نیست که با پس‌زمینه اختصاصی در دسترس قرار می‌گیرد. دسته دارای تم استارفیلد هم پس‌زمینه‌ای متحرک که نام این بازی نقش‌آفرینی را نمایش می‌دهد، در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. متاسفانه کسانی که دسته Stormcloud Vapor را نمی‌خرند، نمی‌توانند از پس‌زمینه جذاب آن استفاده کنند. البته شما پس‌زمینه‌های پویای زیادی با طرح‌های مربوط به بازی‌ها وجود دارند که کاربران می‌توانند به صورت رایگان به سراغ‌شان بروند.

کنترلر Stormcloud Vapor درست پیش از ورود به نیمه دوم ماه آگوست عرضه می‌شود. در نیمه دوم این ماه قرار است شاهد عرضه بازی‌های مهمی باشیم. علاوه بر این، ادامه سال هم برای گیمرها حسابی هیجان‌انگیز خواهد بود. با این که کاربران ایکس باکس به لطف امکان شخصی‌سازی ظاهری کنترلر از طریق Xbox Design Labs دست‌شان برای انتخاب دسته باز است، اما با این وجود این که می‌بینیم یک مدل اختصاصی از دسته الیت قرار است در کنار نسخه دارای تم مستر چیف عرضه شود، خوشحالی کاربران را به همراه دارد. از آن جایی که بازی‌های مهمی نظیر Hellblade 2، Avowed و Fable در راه هستند، کاربران ایکس باکس باید انتظار معرفی طراحی‌های بیش‌تر و جالب‌تری را در آینده داشته باشند.

منبع: GameRant

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×