پرفروش‌ترین لوازم جانبی مخصوص بازی در سال 2023 چیست؟

یک آمار جدید نشان می‌دهد پرفروش‌ترین لوازم جانبی مخصوص بازی در سال 2023 در آمریکا چیزی است که شاید خیلی از افراد انتظارش را نداشته باشند. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

اخیرا در گزارش یکی از تحلیلگران مشخص شده که پرفروش‌ترین لوازم جانبی سال 2023 در کشور آمریکا دسته DualSense Edge برای پلی استیشن 5 بوده است. کنترلر دوال سنس اج در واقع نسخه پرمیوم دسته اصلی PS5 به حساب می‌آید و با قیمتی بالاتر عرضه شده تا بتواند نظر گیمرهایی که حرفه‌ای‌تر هستند را جلب کند. در واقع این کنترلر نسبت به نسخه اصلی قابلیت‌های بیش‌تری دارد که می‌تواند در برخی مواقع به دردتان بخورد.

دسته DualSense Edge محصولی کاملا قابل شخصی‌سازی است و به کاربران اجازه می‌دهد در صورت لزوم کپ‌های آنالوگ‌ها یا دکمه‌های پشتی کنترلر را عوض کنند. علاوه بر این، شما می‌توانید سطح حساسیت آنالوگ‌ها را تنظیم کنید تا کنترل دقیق‌تری روی گیم‌پلی داشته باشید و بتوانید بازی‌ها را بهتر تجربه کنید. همچنین کاربر می‌تواند پروفایل‌های مختلفی برای خود ساخته و به سرعت در مواقع خاص بین آن‌ها جابه‌جا شود. بد نیست اشاره کنیم که حالا دسته نسبت به قبل کم‌تر از دست‌تان لیز می‌خورد و به همین خاطر می‌توانید مدت بیش‌تری از آن استفاده کنید. آمار به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد این کنترلر در حال حاضر از نظر درآمد، پرفروش‌ترین لوازم جانبی مخصوص بازی سال 2023 در آمریکا به حساب می‌آید.

مت پیسکاتلا، مدیر اجرایی و تحلیلگر صنعت بازی‌های ویدیویی در Circana، این اطلاعات را به اشتراک گذاشته و گفته است کنترلر دوال سنس اج توانسته به رتبه نخست پرفروش‌ترین لوازم جانبی مخصوص بازی در سال 2023 در کشور آمریکا برسد. این دسته در ماه ژوئن هم در همین لیست صدرنشین بود و اگر به آمار نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که آمار فروش آن نسبت به بازه زمانی مشابه در سال 2022 رشد 14 درصدی را تجربه کرده است. علاوه بر این، این گزارش نشان می‌دهد که دسته دوال سنس پلی استیشن 5 هم در لیست پرفروش‌ترین لوازم جانبی مخصوص بازی در ماه ژوئن سال جاری، رتبه چهارم را در اختیار داشته است.

پرفروش‌ترین لوازم جانبی مخصوص بازی در سال 2023

با توجه به این که این آمار با توجه به فروش دلاری لوازم جانبی است، دیدن کنترلر DualSense Edge در صدر جدول چندان تعجب‌برانگیز نیست. این دسته گران‌قیمت برای گیمرها حدود 200 دلار آب می‌خورد که نسبت به کنترلر 70 دلاری دوال سنس رقم بسیار بیش‌تری به حساب می‌آید. اما به هر حال با توجه به این که دسته قیمت بالایی دارد، اما باز هم توانسته آمار خوبی را برای سونی (Sony) ثبت کند.

اگر شما هم از طرفداران پلی استیشن هستید و قصد دارید کنترلر دوال سنس اج را خریداری کنید، باید به شما اخطار دهیم که این محصول شارژدهی ضعیفی دارد. در نتیجه اگر آن را تهیه کنید، باید بارها آن را به شارژر وصل کنید. اما خبر خوب این است که این دسته با یک کابل 2.8 متری عرضه می‌شود که به خاطر اندازه‌اش اجازه می‌دهد از فاصله دور بتوانید بدون دردسر بازی‌های موردعلاقه‌تان را تجربه کنید.

گزارش Circana اطلاعات جالب دیگری را هم در خصوص فروش بازی‌های ویدیویی در سال 2023 به همراه داشت. این گزارش نشان می‌دهد بازی Hogwarts Legacy توانسته تا این جا صدرنشین پرفروش‌ترین بازی‌های سال جاری میلادی باشد. بازی‌های Diablo 4 و The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom هم رتبه‌های بعدی را در اختیار دارند. در این لیست نام بازی‌های Star Wars Jedi: Survivor و Resident Evil 4 هم دیده می‌شود. قابل ذکر است که بازی دیابلو 4 پرفروش‌ترین بازی ماه ژوئن بود و Final Fantasy 16 و Street Fighter 6 هم به ترتیب رتبه دوم و سوم را در اختیار داشتند.

منبع: GameRant

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×