کارگردان فیلم هالک شگفت‌انگیز (Incredible Hulk) از دنباله‌های کنسل شده این اثر می‌گوید

فیلم هالک شگفت انگیز (Incredible Hulk) در سال 2008 بود که با بازی ادوارد نورتون روی پرده سینما رفت، اما پس از خرید مارول توسط دیزنی (Disney) ایفای نقش شخصیت هالک برعهده مارک رافلو  گذاشته شد. کارگردان این اثر اخیرا درباره دنباله‌های کنسل شده این فیلم صحبت کرده است. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

لویی لتریر، کارگردان فیلم هالک شگفت‌انگیز، در جدیدترین صحبت‌های‌اش از دنباله‌های کنسل شده این اثر حرف زده است. فیلم Incredible Hulk در سال 2008 با بازی ادوارد نورتون اکران شده بود.

لتریر در مصاحبه با رسانه ComicBook گفت که یک برنامه کامل برای ساخت دنباله‌هایی برای این اثر داشته و می‌خواسته هالک‌های دیگر که در کتاب‌های کامیک شاهدشان حضورشان هستیم را به دنیای سینما بیاورد. او گفت: «قرار بود به سراغ هالک خاکستری و هالک قرمز برویم. در برنامه‌های‌مان کلی چیز جالب برای ارائه داشتیم.»

در آثار بعدی که هالک در آن‌ها حضور داشت، مارک رافلو در نقش بروس بنر ایفای نقش کرد. اولین حضور او هم مربوط به فیلم The Avengers می‌شود که در سال 2012 اکران شد. در این اثر ما شاهد یک خط داستانی کاملا متفاوت بودیم و این شخصیت ارتباطی روایی با آن چه در فیلم هالک شگفت‌انگیز دیده بودیم، نداشت. اریک بانا هم دیگر بازیگری محسوب می‌شود که نقش هالک را در اثری به کارگردانی انگ لی ایفا کرده است؛ فیلمی که در سال 2003 به نمایش درآمد. علاوه بر این، در یک سریال از شبکه CBS که از ستل 1977 تا 1982 پخش می‌شد و چند فیلم تلویزیونی، لو فریگنو در نقش هالک و بیل بیکسبی در نقش بروس بنر حضور پیدا کردند.

آیکون فیلم هالک شگفت‌انگیز The Incredible Hulk
فیلم

هالک شگفت‌انگیز

The Incredible Hulk

تماشای فیلم هالک شگفت‌انگیز

کارگردان فیلم هالک شگفت‌انگیز (Incredible Hulk) از دنباله‌های کنسل شده این اثر می‌گوید

حق مالکیت معنوی مربوط به این شخصیت شرایط پیچیده‌ای دارد. در واقع از سال 2009 و پیش از خرید استودیوهای مارول توسط دیزنی، حقوق اصلی مربوط به ساخت هر اثری که در آن شخصیت هالک محور اصلی داستان بوده، به شرکت Universal Pictures تعلق داشته است. در نتیجه شرکت یونیورسال پیکچرز می‌تواند مانع از ساخت هر اثری شود که به صورت مستقل به شخصیت هالک می‌پردازد. با این حال این شرکت نمی‌توان از حضور این کاراکتر در دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول جلوگیری کند. مارک رافلو تا به حال نقش هالک را در آثاری نظیر Iron Man 3، Thor: Ragnarok، Captain Marvel، Shang-Chi، Legend of the Ten Rings، نسخه‌های مختلف انتقام‌جویان و … ایفا کرده است. او حتی در سریال She-Hulk: Attorney at Law که از شبکه دیزنی پلاس پخش شد هم حضور داشت.

لویی لتریر در ادامه صحبت‌های خود گفت: «هالک شخصیتی پیچیده در دنیای مارول است. هالک گاهی حالتی عادی دارد و گاهی هم عصبانی می‌شود. مواردی مثل هالک خاکستری و هالک باهوش کمی حالت بچه‌گانه‌تری دارند.»

لتریر که اخیرا فیلم Fast X هم به کارگردانی او روی پرده‌های سینما رفته، در مصاحبه خود به این موضوع اشاره کرد که شخصیت موجود در فیلم هالک شگفت‌انگیز خیلی با آن چه قرار بوده پس از شخصیت‌پردازی بیش‌تر ارائه شود، فاصله دارد.

با این حال هنوز این احتمال وجود دارد که مخاطب‌ها بتوانند هالک قرمز را در دنیای سینما ببینند. در واقع گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد در این خصوص که ممکن است شخصیت تاندربولت راس با بازی هریسون فورد در فیلم Captain America: New World Order به هالک قرمز تبدیل شود؛ در حالی که شخصیت بتی راس با بازی لیو تایلر به Red She-Hulk تبدیل خواهد شد.

فورد این ادعاها را نه رد کرده و نه تایید کرده است. در گفتگو با رسانه ComicBook از او پرسیده شد که چنین اتفاقی برای شخصیت‌اش خواهد افتاد یا نه و او در پاسخ گفت: «هالک قرمز چیست؟»

منبع: TheHollywoodReporter

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×