شایعه: گالاکتوس شرور اصلی فیلم چهار شگفت‌انگیز است

شایعات اخیر نشان می‌دهد که در ریبوت فیلم چهار شگفت‌انگیز، تمرکز اصلی روی نبرد شخصیت‌های اصلی با گالاکتوس خواهد بود. این سوپرویلن یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های منفی در کتاب‌های کامیک مارول است. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

در پادکست The Hot Mic که در آن جف اسنایدر و جان روشا حضور داشتند، اعلام شد که گالاکتوس قرار است آنتاگونیست اصلی ریبوت فیلم Fantastic Four باشد. به نظر می‌رسد ایفای نقش این سوپرویلن بزرگ به آنتونیو باندراس پیشنهاد شده است. این شخصیت پیش‌تر در فیلم Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer که در سال 2007 اکران شده بود، حضور داشت. گالاکتوس یک موجود غول‌پیکر، قدرتمند و ترسناک است و توانایی این را دارد که ویرانی زیادی به وجود آورد و سیاره‌های مختلف را به نابودی بکشاند.

گالاکتوس

اولین حضور گالاکتوس در مجموعه  کتاب‌های کامیک چهار شگفت‌انگیز (خلق شده توسط استن لی و جک کربی) بود؛ در آن جا ما با او به عنوان یک شخصیت بیگانه آشنا شدیم. در واقع شماره 48 از مجموعه Fantastic Four ما را با سه‌گانه‌ای همراه کرد که داستان آن حول محور یک موجود بیگانه و غول‌پیکر بود. در ادامه این شخصیت در آثار بیش‌تری حضور پیدا کرد و توانست به فیلم‌های مربوط به این فرنچایز هم اضافه شود. شخصیت گالاکتوس در سیاره Taa متولد شده و گفته می‌شود که میلیاردها سال از عمر او می‌گذرد.

در فیلم‌های Fantastic Four (محصول 2005) و Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer از مجموعه چهار شگفت‌انگیز ما شاهد تقابل ویکتور ون دووم، ملقب به دکتر دووم، و گالاکتوس با آقای شگفت‌انگیز، زن نامرئی، مشعل انسانی و تینگ بودیم. در فیلم Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer گالاکتوس آنتاگونیست اصلی بود که شخصیت سیلور سرفر (Silver Surfer) با بازی داگ جونز توانست او را متوقف کند.

⚠️ در حال حاضر این فیلم از حالت انتشار خارج شده است.

در آن اثر گالاکتوس ظاهر متفاوتی داشت. در واقع او به جای این که یک موجود غول‌پیکر با ظاهر انسانی باشد، به شکل یک توده ابری کیهانی درآمده بود. تیم استوری، کارگردان آن اثر، اعتقاد داشت که انتخاب این فرم برای این سوپرویلن تصمیم درستی نبوده است. اما او در این رابطه که چه کسی تصمیم آخر را برای حضور گالاکتوس با این شکل و شمایل گرفته، صحبت نکرد. فعلا مشخص نیست که این آنتاگونیست در ریبوت فیلم چهار شگفت‌انگیز به چه شکلی حضور دارد، اما گفته می‌شود که آنتونیو باندراس، صداپیشه شخصیت‌های زورو و شرک، احتمالا در این نقش صداپیشگی خواهد کرد.

فعلا جزئیات زیادی درباره این فیلم به اشتراک گذاشته نشده است و مت شکمن، کارگردان فیلم Fantastic Four، و فیلم‌نامه‌نویسان اثر یعنی جاش فردمن و جف کپلن درباره داستان و شخصیت‌های حاضر در اثر سکوت کرده‌اند. البته علاوه بر گالاکتوس، اخیرا اعلام شده که ونسا کربی، بازیگر آثاری نظیر The Crown و Mission Impossible: Fallout، قرار است نقش سو استورم را بازی کند. این اثر احتمالا در سال 2025 روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

منبع: CBR

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×