ولورین در فیلم ددپول 3 با ماسک معروف‌اش ظاهر می‌شود؟

طبق گفته برخی از منابع به نظر می‌رسد پوشش شخصیت ولورین با بازی هیو جکمن در فیلم ددپول 3 (Deadpool 3) از استودیو مارول قرار است دقیقا مشابه آن چیزی باشد که در کتاب‌های کامیک دیده‌ایم. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

طرفداران طی چند وقت اخیر نظریه‌های مختلفی درباره حضور ولورین در فیلم ددپول 3 مطرح کرده‌اند. حالا شایعاتی مطرح شده که می‌گویند ظاهر این شخصیت قرار است مشابه آن چیزی باشد که طرفداران در منبع الهام اثر دیده‌اند.

اگر چه احتمالا اکران فیلم Deadpool 3 به خاطر اعتصاب اتحادیه نویسندگان با تاخیر مواجه خواهد شد، اما طرفداران با این وجود همچنان برای دیدن ماجراهای جدید وید ویلسون لحظه‌شماری می‌کنند. شایعات پیرامون این اثر حاکی از این هستند که مارول قصد دارد در این فیلم از شخصیت‌های X-Men استفاده کند؛ ایکس من یکی از معروف‌ترین گروه‌های ابرقهرمانی به حساب می‌آید. با این که طرفداران هیجان زیادی دارند که ببینند این اثر چه چیزی برای ارائه خواهد داشت،‌ اما اکثر افراد بیش‌تر چشم‌انتظار دیدن دوباره هیو جکمن در نقش ولورین هستند؛ مخصوصا بعد از این که تصاویر منتشر شده از این شخصیت نشان می‌داد قرار است این کاراکتر را با ظاهری مشابه آن چه در کتاب‌های کامیک دیده‌ایم، ببینیم. البته لباس ولورین بدون آستین نیست، که یعنی این شخصیت از نظر پوشش شباهت دقیقی به کامیک بوک‌ها نخواهد داشت، اما به هر حال این پوشش زرد و آبی شباهت زیادی به آن چیزی دارد که در منبع الهام دیده بودیم.

حالا با انتشار پست جدیدی توسط حساب کاربری CanWeGetSomeToast در پلتفرم X، اشتیاق طرفداران برای دیده ظاهر ولورین در فیلم Deadpool 3 بیش‌تر از قبل شده است. در پست جدید این اکانت نوشته شده که: «من می‌توانم کاملا تایید کنم که شخصیت وولورین با بازی هیو جکمن در فیلم ددپول 3 ماسکی مشابه کتاب‌های کامیک دارد و قسمت مربوط به چشم‌ها هم سفید رنگ است.» این پست همراه با تصویری از کاور Return of Wolverine که توسط استیون مک‌نیون تصویرگری شده، به اشتراک گذاشته شد تا نشان دهد ظاهر شخصیت به چه شکلی خواهد بود.

وولورین در فیلم Deadpool 3 با ماسک معروف‌اش ظاهر می‌شود؟

هنوز تایید نشده که ولورین با ماسک قرار است در فیلم Deadpool 3 ظاهر شود یا نه و هنوز عکسی با این شکل و شمایل از صحنه فیلم‌برداری منتشر نشده است. طرفداران معتقدند که سازندگان تصمیم دارند در تریلر اول این فیلم ولورین را با ماسک‌اش نشان دهند. در نتیجه فعلا باید صبر کنید، چرا که هنوز مشخص نیست چه زمانی قرار است تریلر اول این اثر پخش شود.

درست است که بسیاری از طرفداران منتظر دیدن ولورین در لباس مشهورش هستند، اما فیلم ددپول 3 اثری نیست که بخواهیم صرفا به خاطر دیدن لباس معروف یک ابرقهرمان جهش‌یافته انتظارش را بکشیم. این اثر بیش از این‌ها است و رایان رینولدز، بازیگر نقش اول این فیلم، درباره آن می‌گوید: «آن چه ما در این اثر معرفی کرده‌ایم (کاراکتر ولورین) به اندازه کافی از شخصیتی که او (هیو جکمن) می‌شناخت و با آن آشنایی داشت تفاوت دارد و این موضوع موجب می‌شود او بتواند تجربه‌ای کاملا جدید داشته باشد.» با این که 20 سال از اولین نقش‌آفرینی هیو جکمن در قالب شخصیت ولورین می‌گذرد، اما بسیاری از طرفداران انتظار دارند که در فیلم Deadpool 3 با جذاب‌ترین و زیباترین نسخه از این جهش‌یافته کانادایی روبه‌رو شوند.

البته حضور ولورین تنها چیزی نیست که باعث لحظه‌شماری مخاطب‌ها برای اکران فیلم ددپول 3 می‌شود. بلکه ممکن است شخصیت‌های جدیدی هم در این اثر حضور داشته باشند و حتی برخی شایعات به ارتباط پیدا کردن احتمالی آن با سریال Loki اشاره دارند. همین موارد هم باعث شده که طرفداران زیادی چشم‌انتظار رفتن این اثر روی پرده‌های سینما باشند. فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ 14 اردبیهشت 1403 (3 می 2024) اکران شود.

منبع: GameRant

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×