اولین انیمه بر اساس زندگی بروس لی سال 2024 منتشر می‌شود

«خاندان لی» در راه است

هم‌زمان با پنجاهمین سالروز اکران فیلم اژدها وارد می‌شود (Enter the Dragon)، شنون لی پروژه‌ای به نام خاندان لی (House of Lee) را معرفی کرد که انیمه‌ای سریالی بر اساس زندگی بروس لی است. این اثر در سال 2024 پخش خواهد شد. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

اخیرا از اولین انیمه‌ای بر اساس زندگی بروس لی با پخش یک تریلر رونمایی شده است. این اثر که House of Lee نام دارد، هم‌زمان با پنجاهمین سالروز بزرگداشت فیلم Enter the Dragon که اثری فوق‌العاده جذاب در سبک هنرهای است، توسط دختر بروس لی، شنون، معرفی شد. این پروژه حاصل همکاری Bruce Lee Entertainment، پلتفرم محتوایی Shibuya و هم‌بنیانگذار آن، امیلی یانگ، خواهد بود.

نسخه 4K فیلم «اژدها وارد می‌شود» در روزهای 13 و 16 آگوست در بیش از 650 سینمای آمریکا به نمایش درآمد. تریلر انیمه «خاندان لی» هم در سالن‌های سینما هم‌زمان با پخش فیلم Enter the Dragon پخش شد. این انیمه قرار است در سال 2024 به منتشر شود.

آیکون فیلم اژدها وارد می‌شود Enter the Dragon
فیلم

اژدها وارد می‌شود

Enter the Dragon

تماشای فیلم اژدها وارد می‌شود

اولین انیمه بر اساس زندگی بروس لی در سال 2024 پخش می‌شود

شنون لی داستان House of Lee را با الهام از چندین داستان شخصی خلق کرده و تصمیم گرفته از قالب انیمه برای روایت قصه‌اش استفاده کند. در واقع او این شکل از رسانه را برای به تصویر کشیدن صحنه‌های اکشن، ارائه مفاهیم فرهنگی، به کار بردن المان‌های فانتزی و تاریخی مناسب‌تر می‌داند. Bruce Lee Entertainment مدت‌ها بود که قصد داشت پروژه‌ای انیمیشنی بر اساس زندگی بروس لی بسازد. حالا این اتفاق قرار است رخ دهد و ما در این اثر بروس لی را به عنوان شخصیت اصلی داستان خواهیم دید. این انیمه اثری در ژانر اکشن و فانتزی خواهد بود و در آن شخصیت اصلی داستان باید گروهی از مبارزان را با خود همراه کرده و به نبرد با نیروهای تاریکی بپردازد.

خاندان لی پروژه‌ای مستقل است که Bruce Lee Entertainment و Shibuya در حال ساخت آن هستند و برای تولید آن کمپینی راه انداخته‌اند تا حامی و اسپانسر جذب کنند. شنون لی یکی از طرفداران انیمه کوتاه White Rabbit است که توسط پلتفرم Shibuya تولید شده و همین علت هم موجب شده که آن‌ها را برای همکاری انتخاب کند. این انیمه کوتاه با همکاری Shibuya و امیلی یانگ ساخته شده است.

دنیس چنگ، یکی از مدیران Bruce Lee LLC، بود که برای اولین بار انیمه خرگوش سفید را به لی نشان داد. او در خصوص تیم Shibuya حسابی تعریف و تمجید کرده و از خلاقیت و سخت‌کوشی آن‌ها را مورد ستایش قرار داده بود. به همین دلیل هم عقیده داشت که آن‌ها پتاسیل‌های زیادی دارند و همکاری با این تیم می‌تواند به پروژه‌ای موفق بینجامد.

منبع: GameRant

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×