آپدیت جدید Rampage 5.0 برای گارنا فری فایر در دسترس قرار گرفت

کمپین Rampage در بازی گارنا فری فایر تجربه‌ای فوق‌العاده برای بازیکنان در سراسر جهان بود که با بازخوردهای مثبتی همراه بود. با معرفی نسخه پنجم و آخر این کمپین، یعنی Rampage: Finale در بازی فری فایر، انتظارات طرفداران به اوج خود رسیده و همه گیمرها منتظر یک نمایش فوق العاده هستند. نمایش نهایی بین دو رویداد مختلف Rampage و Horizon خواهد بود و قول تجربه‌ای منحصربه‌فرد به همراه جوایز ویژه را به گیمرهای علاقه مند به این بازی می‌دهد، با مجله مایکت همراه باشید.

آخرین آپدیت Rampage در گارنا فری فایر

کاربران از زمان انتشار اولین نسخه این رویداد در سال 2019 از آن لذت می‌بردند و همواره این رویداد با واکنش‌های مثبتی همراه بود. با دیدن این هیجان، توسعه‌دهندگان گارنا به نسخه پنجم و نهایی رویداد و کمپین Rampage رسیده‌اند. در طول این رویداد، گیمرها فرصتی دارند تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد از رابط کاربری ویژه و جدید بازی، جوایز انحصاری و موارد دیگر را پیدا کنند.

رویداد Rampage 5.0 جوایز هیجان‌انگیزی را برای بازیکنان Free Fire به ارمغان می‌آورد. رابط کاربری جدید امروز در بازی آپدیت می‌شود و بازیکنان را تشویق میکند که ماموریت های فرعی و پر از اکشن بازی را تا تاریخ 26 اوت به اتمام برسانند و در این مدت یک باندل جدید به اسم Ink flow هم در بازی قابل خرید است که به شکل محدود و زمان دار در دسترس بوده است.

Rampage: Finale شامل یک ویدیوجدید است که تصویر نهایی بزرگی که گیمرها به زودی تجربه خواهند کرد، را نشان می‌دهد. با هدف ترکیب فناوری های جدید با بدن‌ انسان، نیروهای Horizon که توسط سونیا رهبری می‌شوند، در طول سال‌ها تعداد زیادی آزمایش ژنتیکی انجام داده‌اند. بازیکنان تحت هدایت یکی دیگر از قهرمانان به این جنگ می‌پیوندند و در جنگ‌ها با نیروهای Horizon در کمپین Rampage، به منظورجلوگیری از یک فاجعه انسانی شرکت خواهند کرد.

بازیکنان به مجموعه‌ای متنوع از اشیاء که قابلیت جمع آوری دارند و در مدت محدود به در دسترس هستند، دسترسی خواهند داشت، مانند باندل Ink Stroke ، Ink Hyperbook، کاتانا و ایموت‌های جدید و باندل Mars Warclasher که یک نسخه افسانه‌ای از لباس کارگردان از نسخه چهارم کمپین Rampage یعنی Rampage: United است.

همچنین، از ۱۷ تا ۲۳ اوت، Craftland حالت جدید PvP Rampage در بازی حضور خواهد داشت. برای تکمیل این حالت، بازیکنان باید تیم‌هایی چهار نفره تشکیل داده و اسلحه‌هایی با تم Rampage بدست آورند. همچنین، بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که لباس‌های خاص Rampage از ایونت‌های قبلی را پوشیده و در مبارزات شرکت کنند.
این آپدیت ویژگی‌های جدیدی دارد و یکی از جذاب‌ترین ایونت‌های برگزار شده در گارنا فری فایر تا به امروز بوده، پس اگر به این بازی علاقه مند هستید، هرچه زودتر این عنوان را روی گوشی خود نصب کرده و یا به آخرین نسخه از طریق مایکت به‌روزرسانی کنید.

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×