۵ فیلم مورد انتظار نتفلیکس در سال ۲۰۲۳

با ورود به نیمه دوم سال ۲۰۲۳، نتفلیکس با رونمایی از فیلم‌های آینده‌اش، همچنان توجه مخاطبان جهانی را به خود جلب می‌کند. تا این لحظه واضح شده که مشترکین نتفلیکس واقعاً تأثیر اعتصاب نویسندگان و بازیگران در سال 2023 را به طور واقعی احساس نخواهند کرد. نتفلیکس به‌اندازه کافی فیلم و سریال اصلی تأمین کرده است تا مخاطبان تاثیر اعتصابات را حس نکنند اینکه آیا این وضعیت در سال 2024 ادامه خواهد داشت یا نه در هاله‌ای از ابهام است. 

در حال حاضر نتفلیکس نه‌تنها تولید سینمایی خود را تقویت می‌کند، بلکه نیم نگاهی هم به فصل جوایز دارد و انتظار دارد با پخش فیلم‌های شاهکار جایزه اسکار بهترین فیلم را به دست آورد. همان‌طور که به ماه‌های پایانی سال نزدیک می‌شویم، توجه خود را بر روی پنج فیلم برتر و مورد انتظار نتفلیکس که اواخر سال 2023 منتشر خواهند شد، بگذارید. در ادامه پنج فیلم از مهم‌ترین آثارس که مخاطبان منتظر پخش آن‌ها هستند را معرفی خواهیم کرد.

1- قاتل (the killer) 

دیوید فینچر فیلم قاتل

  • تاریخ انتشار: 19 آبان

دیوید فینچر آثاری مثل “دختر گمشده”، “مانک” را ساخته است و فیلم هیجان‌انگیز اکشنی به نام “قاتل” در آینده نزدیک منتشر خواهد شد. این فیلم بر اساس مجموعه رمان‌های گرافیکی فرانسوی اثر الکسیس نولنت و هنرمند لوک ژاکامون ساخته شده است، اما در آمریکا به طور گسترده شناخته شده نیست. این وضعیت به‌زودی ممکن است تغییر کند، زیرا مایکل فاسبندر در نقش کریستین، قاتل حرفه‌ای، نقش اصلی فیلم را بازی می‌کند.

جزئیات داستان در حال حاضر کمی نامشخص است، اما از بازیگران این فیلم می‌توان به تیلدا سوئینتون، چارلز پارنل، ارلیس هاوارد، سوفی شارلوت، سالا بیکر، کری اومالی، امیلیانو پرنیا و گابریل پلانکو اشاره کرد. “قاتل”شاید یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های اکشن نتفلیکس از زمان “استخراج ۲” و “قلب استون” باشد. 

2- دنیا را پشت سر بگذار (leave the world behind)

دنیا را پشت سر بگذار

  • تاریخ انتشار: 17 آذر

“دنیا را پشت سر بگذار” با بازی جولیا رابرتس، ماهرشالا علی، ایتان هاوک، می‌هالا هیروئلد، فرح مکنزی، چارلی اوانز و کوین بیکن بر اساس رمانی به همین نام اثر رومان آلام ساخته شده است و داستان زندگی یک زوج، آماندا (رابرتس) و کلی (هاوک) که در تعطیلات به همراه فرزندانشان، آرچی (چارلی اوانز) و رزی (فرح مکنزی) در یک محل اجاره‌ای اقامت دارند، را روایت می‌کند. وقتی میزبانان خانه اجاره‌ای، جورج (علی) و روث واشنگتن (هیروئلد)، به طور ناگهانی حاضر می‌شوند و به آن‌ها اعلام کنند که یک قطعی برق اتفاق افتاده و به‌ ظاهر تمام دستگاه‌های ارتباطی قطع شده است، مشخص می‌شوند که این حادثه محدود به موردی خاص نیست و دنیای مدرنی که می‌شناختند، ممکن است دیگر بازنگردد و نابود شده باشد.

3- فرار مرغی: طلوع ناگت (chicken run: dawn of the nugget)

فرار مرغی: طلوع ناگت

  • تاریخ انتشار: 24 آذر

“فرار مرغی” یک موفقیت غیرمنتظره در حوزه انیمیشن بود. به دلیل محبوبیت دائمی این فیلم، نتفلیکس با تولید یک دنباله به نام “فرار مرغی: طلوع ناگت” این داستان شگفت‌انگیز را ادامه داد. همانند فیلم اصلی، “طلوع ناگت” نیز یک انیمیشن استاپ موشن است و داستان آن در فاصله کمی پس از اتفاقات فیلم اول اتفاق می‌افتد. راکی رودز (زکری لویی) و همسرش، جینجر (تاندوی نیوتون)، جمعیت خروس‌ها و مرغ‌هایی که به آزادی رسیده‌اند را رهبری کرده‌اند و اکنون دختری به نام مالی (با صداپیشگی بلا رمزی) دارند. در حالی که مرغ‌ها و خروس‌ها فکر می‌کنند محلی کامل برای زندگی بی‌خطر  و به دور از دست انسان‌ها پیدا کرده‌اند. متأسفانه، یک تهدید نیز در افق‌های دور در حال ظهور است که همه چیز را تهدید می‌کند.

4- مایسترو (maestro) 

مایسترو

  • تاریخ انتشار: 29 آذر

نتفلیکس با فیلم جدیدی به نام “مایسترو” که یک بیوگرافی جدید است و توسط بردلی کوپر کارگردانی و نویسندگی شده است و در آن به نقش آهنگساز معروف لئونارد برنستین پرداخته است، وارد رقابت اسکار سال 2023 شده است.

 این فیلم رابطه لئونارد با همسرش، فلیسیا مونتیالگره که نقش آن توسط کری مالیگان ایفا می‌شود، را بررسی می‌کند. مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی همراه با کوپر در این فیلم حضور دارند و تیم بازیگری بسیار موفقی نیز کنارشان هستند، از جمله مت بومر، مایا هاک، سارا سیلورمن، مایکل یوری، گیدئون گلیک، سام نیوولا، میریام شور و الکسا سوینتون.

5- ماه یاغی: قسمت اول فرزند آتش (rebel moon: part one child of fire)

ماه یاغی: قسمت اول فرزند آتش

  • تاریخ انتشار: 1 دی

آیا زک اسنایدر می‌تواند فیلمی حماسی کمتر از چهار ساعت بسازد؟ این یک سؤال سخت است؛ “ماه یاغی” مدتی است که ساخته شده و بهتر است به این فکر کنید که چه شاهکاری قرار است پخش شود و همچنین به “جنگ ستارگان زک اسنایدر” فکر کنید. اسنایدر بازیگرانی چون جیمون هونسو، چارلی هانام، میشیل هویسمن، استاز نیر، دونا با، ری فیشر، کلئوپاترا کولمن، ای دافی، آنتونی هاپکینز، جنا مالون، اد اسکرین و فرا فی را کنار هم آورده تا این شاهکار سینمایی را بسازد. این فیلم،یکی از بزرگترین بلاک باسترهای نتفلیکس در دسامبر خواهد بود

سخن پایانی

به‌طورکلی، تنوع فیلم‌هایی که در اواخر سال ۲۰۲۳ بر روی نتفلیکس منتشر می‌شوند، نشان‌دهنده تلاش و توجه این پلتفرم به ارائه محتوای جذاب و گوناگون به مخاطبان خود است. از انیمیشن‌های پرانرژی و علمی تخیلی تا بیوگرافی‌های هیجان‌انگیز و فیلم‌های اکشن، این فهرست انتظارات بالا را برآورده می‌کند و به‌شدت توجه همه علاقه‌مندان به سینما و تلویزیون را جلب می‌کند. از فیلم‌هایی که در این مجموعه معرفی شدند، انتظارات بالایی برای خلق تجربه‌های سینمایی منحصربه‌فرد و جذاب در اواخر سال ۲۰۲۳ داریم. از ۱۰ نوامبر تا ۲۲ دسامبر، ما شما را به تماشای این آثار هنری دعوت می‌کنیم و مشتاقانه منتظر شروع یک دوره جدید از تجربه‌های سینمایی و تلویزیونی بر روی نتفلیکس هستیم.

منبع: digitaltrends

دکمه بازگشت به بالا
تماشای رایگان ×