فیلم مایسترو از بردلی کوپر در سایت راتن تومیتوز امتیاز فوق‌العاده‌ای کسب کرد

فیلم مایسترو (Maestro) از نتفلیکس در ژانر درام، بیوگرافی و موزیکال که در آن بردلی کوپر و کری مولیگان نقش‌آفرینی می‌کنند، بازخوردهای خوبی از سوی منتقدین دریافت کرده است. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

فیلم درام و موزیکال Maestro به کارگردانی بردلی کوپر چند روز پیش در فستیوال فیلم ونیز نمایش داده شد و به نظر می‌رسد بینندگان حسابی از آن راضی بوده‌اند.

در این اثر به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و فیلم‌نامه‌نویسی بردلی کوپر، ما شاهد زندگی لئونارد برنستاین هستیم که یکی از آهنگسازهای افسانه‌ای دنیای به حساب می‌آید. بردلی کوپر در این فیلم نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کند و عملکرد او در بازیگری و سایر بخش‌ها به قدری خوب بوده که ساخته جدیدش حدود 10 دقیقه در سالن نمایش مورد تشویق ایستاده حضار قرار گرفت. از آن جایی که نقدهای اولیه فیلم مایسترو منتشر شده باید بگوییم که این اثر توانسته بیش از انتظار ظاهر شود و بازخوردهای مثبت زیادی را کسب کند.

این اثر که روایتی است از زندگی برنستاین و روابط پیچیده‌ای که با همسرش، فلیسیا مونته‌آلگره کُن برنستاین (با بازی کری مولیگان)، داشته، توانسته حسابی مخاطب‌ها را جذب کند. در حال حاضر این فیلم از 35 نقد در سایت Rotten Tomatoes میانگین امتیاز 91 درصد را کسب کرده و فقط 2 منتقد نسبت به آن نظر چندان مثبتی نداشته‌اند. فیلم Maestro تا به این لحظه در سایت IMDB هم میانگین نمره 6.8 از 10 را به دست آورده است.

فیلم مایسترو از بردلی کوپر در سایت راتن تومیتوز امتیاز فوق‌العاده‌ای کسب کرد

با این که هنرنمایی بازیگران، فیلم‌برداری و عملکرد فیلم در بخش صوتی مورد تعریف و تمجید قرار گرفت، اما استفاده بینی مصنوعی برای گریم شخصیت اصلی موضوعی بود که جنجال زیادی به راه انداخت. این اتفاق حتی باعث شدن در نشست خبری ونیز میکاپ آرتیست فیلم به این سروصداها واکنش نشان دهد. این موضوع و بحث و جدل‌های اخیر خود یکی از دلایلی است که باعث می‌شود مخاطب‌ها منتظر اکران این اثر باشند.

علی‌رغم عدم حضور کوپر در زمان پخش فیلم Maestro به دلیل اعتصاب اتحادیه بازیگران، حضار مشخصا از تلاش و کوشش او هم در زمینه بازیگری و هم کارگردانی به گرمی تقدیر کردند. این بازخوردها یادآور آن چیزی است که در اثر موفق قبلی او یعنی فیلم A Star Is Born دیده بودیم؛ اثر دیگری که اولین فیلم کارگردانی شده توسط بردلی کوپر به حساب می‌آمد و آن هم در ژانر درام عاشقانه و موزیکال بود. با این که فعلا فقط یک تیزر از فیلم مایسترو توسط نتفلیکس منتشر شده، اما از همین حالا می‌توان آن را یکی از مدعیان مهم در فصل جوایز پیش رو در نظر گرفت. چرا که بازخوردهای منتقدین نسبت به آن کاملا مثبت بوده است.

در این اثر کنار بردلی کوپر و کری مولیگان بازیگرانی نظیر مت بومر، مایا هاک و سارا سیلورمن هم حضور دارند. جاش سینگر در امر فیلم‌نامه‌نویسی این فیلم به کوپر کمک کرده و استیون اسپیلبرگ و مارتین اسکورسیزی تهیه‌کنندگان مشترک این اثر هستند. در واقع ابتدا قرار بود خود اسپیلبرگ فیلم Maestro را کارگردانی کند، اما پس از تماشای فیلم «ستاره‌ای متولد شده است»، این وظیفه بر دوش بردلی کوپر گذاشت.

فیلم مایسترو قرار است در تاریخ 1 آذر ماه (22 نوامبر) ابتدا به صورت محدود در سالن‌های سینما به نمایش درآید و سپس در تاریخ 29 آذر ماه (20 دسامبر) روی نتفلیکس پخش شود.

منبع: CBR

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×