10 دلیل که ددپول 3 بهترین گزینه برای بازگشت ولورین است

خبرهای جدید در خصوص ددپول 3 (Deadpool 3) این که است که هیو جکمن در نقش ولورین بازی خواهد کرد. این خبر را رایان رینولدز در صفحه شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرد. هرچند که با توجه به پایان بندی لوگان، امکان بازی این بازیگر برای این نقش بعید بود اما به هر حال اتفاق افتاد. به هر حال بازی جکمن در نفش ولورین می‌تواند اتفاق جالبی باشد تا دیدن Deadpool 3 را از دست ندهیم.

1- هیو جکمن در لباس کمیکی دیدنی است

ما طی بیست سال گذشته موفق به دیدن جکمن در لباس کمیک نبودیم. خوشبختانه بلاخره در Deadpool 3 شاهد این موضوع خواهیم بود که می‌تواند جالب باشد. این موضوع پس از انتشار پست اینستاگرامی بازیگر این فیلم مطرح شد. البته که ما کلاه ولورین را نمی‌بینیم اما کت و شلوار زرد و آبی می‌تواند برای تایید این موضوع کافی باشد.

2- رابطه ایجاد شده ددپول و مردان ایکس

پوستر فیلم X-Men

ما قبل از این فیلم با دو دنیای ددپول و مردان ایکس آشنا شده‌ایم. هر دو این فیلم‌ها وارد دنیای مارول خواهند شد و این موضوع می‌تواند بسیار جذاب باشد.

3- امکانی برای ایفای نقش بسیاری از بازیگران وجود دارد

طی بیست سال اخیر، بازیگران زیادی توسط مردان ایکس و ددپول شناخته شدند و نزد مردم محبوب بودند. در تمامی فیلم‌های ساخته شده تا به امروز این افراد در کنار یکدیگر نبودند اما، با توجه به اخبار جدید از Deadpool 3، امکان دیدن این ستاره‌های درخشان در این فیلم وجود دارد. ضمن اینکه حضور «جنیفر گارنر» در نقش الکترا در این فیلم حتمی خواهد بود.

4- دیدن هیو جکمن و رایان رینولدز در کنار یکدیگر

deadpool 3

کسانی که تا به امروز دنبال‌کننده مجموعه ددپول و مردان ایکس بوده‌اند قطعا شیفته بازی این دو بازیگر هستند. شاید ترکیب این دو نفر آرزوی بسیاری از طرفدارانشان باشد که در سری جدید ددپول به واقعیت خواهد پیوست. قطعا این زوج در کنار یکدیگر می‌توانند هر بیننده‌ای را به وجد بیاورند.

5- ماجراجویی کامل بعدی برای ددپول

deadpool 3

در صفحه تویتر رایان رینولدز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه Deadpool 3 یک فیلم سفر جاده‌ای با ددپول و ولورین خواهد بود. اما کسی گمان نمی‌کرد که «جکمن ولورین» بازی کند. زیرا از دیزنی این اتفاق بعید بود. مواجه شخصیت ددپول با ولورین بسیار جالب است زیرا در قسمت‌های قبلی ما شاهد رفتار او با دیگر شخصیت‌ها بوده‌ایم اما در اینجا احتمال زیاد یک شخصیت بی تفاوت از ددپول خواهیم دید که به نوع خود بسیار جذاب خواهد بود.

6- ولورین با فیلمی با رتبه R بازمی‌گردد

deadpool 3

رتبه R یعنی سطح خشونت و سنگدلی در این فیلم عالی است. در فیلم‌های قبلی این خشونت به اندازه‌ای که در فیلم لوگان بود، وجود نداشت. اما گویا قرار است در این سری ما شاهد همان مقدار خشونت و سنگدلی باشیم.

7- ولورین در قلب یک کمدی

deadpool 3

کمدی یکی از ویژگی‌های خاص ددپول بود که سایر فیلم ها ابر قهرمانی نیز نتوانستند از آن با این کیفیت استفاده کنند. شاید در «مردان ایکس: درجه یک» صحنه‌های خنده‌داری را دیده باشیم اما قطعا به اندازه ددپول نبوده است. اما حالا در این قسمت شاهد ولورین در یک فیلم کمدی خواهیم بود. لذت این فیلم زمانی بیشتر می‌شود که ولورین در موقعیت‌های کمدی در کنار ددپول است.

8- امکان تبدیل شدن به یکی از بزرگترین فیلم‌های فاز 5

deadpool 3

نقشه‌ای که MCU داد بسیار پیچیده است اما با توجه به گفته‌ها، به نظر می‌رسد که این فیلم جز فیلم‌های بزرگ باکس آفیس در فاز 5 باشد. حتما افراد زیادی برای تماشای رینولدز و جکمن به سینماها خواهند آمد که می‌تواند آن را به بزرگترین لایو اکشن تبدیل کند.

9- پایان لوگان بی تاثیر خواهد بود

deadpool 3

در لوگان همه چیز به گونه‌ای پایان یافت که بسیاری از منتقدان را نیز با خود درگیر کرده بود. اما با بازی مجدد جکمن در نقش ولورین بسیاری از مخاطبان نگران تاثیر این فیلم بر روی پایان لوگان هستند. اما نکته‌ی که باید بدانیم این است که Deadpool 3 در دنیای امروز اتفاق می‌افتد و لوگان مربوط به آینده ( سال 2029) است. بنابراین نگرانی بابت پایان لوگان باقی نمی‌ماند.

10- شانس دیدن ولورین‌های مختلف

deadpool 3

این امکان وجود دارد که ما در این قسمت شاهد یک ولورین تازه و متفاوت باشیم که می‌تواند فیلم را بسیار خاص و متمایز کند. رینولدز در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که قرار است شخصیت های جدید و تازه‌ای را مشاهده کنیم. جکمن هم مانند طرفدارانش قصد نداشت به پایان لوگان آسیبی وارد شود. به همین خاطر در این قسمت باید شاهد شخصیتی منحصر به فرد در خصوص آن باشیم تا به هیچ قسمتی آسیب وارد نشود.

دکمه بازگشت به بالا
تماشای رایگان ×