فیلم ترسناک مرد عنکبوتی در حال ساخت است

به نظر می‌رسد کارل قرار است کلاه گاوچرانی خود را با یک لباس خاص و قدرت پرتاب تار عوض کند. گفته می‌شود که قرار است یک فیلم مرد عنکبوتی در ژانر وحشت با بازی چندلر ریگز ساخته شود. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

چندلر ریگز، بازیگر معروف سریال The Walking Dead، قرار است در یک فیلم مرد عنکبوتی جدید در نقش پیتر پارکر ظاهر شود؛ اثری که ظاهرا ترسناک خواهد بود.

فوتیجی از ریگز در حال بازی در یک بازسازی در فضای مجازی دست به دست می‌شود. هنوز اسم یا داستان فیلم مشخص نیست و تنها چیزی که می‌دانیم این است که این اثر یک فیلم ترسناک بر اساس مرد عنکبوتی مارول خواهد بود؛ اثری که در آن شخصیت‌هایی مثل پیتر پارکر، عمو بن، زن‌عمو می، گون استیسی و مری جین حضور دارند.

این ویدیوها ابتدا توسط کاربری به نام اندی چن در تیک‌تاک در دسترس قرار گرفت و در ادامه در پلتفرم X هم پخش شد. در این فوتیج‌ها ما چندلر ریگز، بازیگر معروف سریال مردگان متحرک، را در حال بازی در نقش پیتر پارکر می‌بینیم.

فیلم مرد عنکبوتی در ژانر وحشت در دست ساخت است

ریگز نقش کارل گریمز، پسر شخصیت اصلی سریال مردگان متحرک که ریک نام داشت را عهده‌دار بود و در اکثر قسمت‌های این مجموعه تلویزیونی پرطرفدار شبکه AMC حضور داشت. !!! خطر اسپویل سریال The Walking Dead در ادامه پارگراف !!! هرچند ریگز یکی از هنرپیشه‌های دوست‌داشتنی در این سریال بود، اما پس از حضور در هشت فصل متوالی، به خاطر گاز یک واکر کشته شد. مرگ او یکی از جنجال‌برانگیزترین تصمیمات سازندگان سریال مردگان متحرک بود. ریگز پس از جدایی از این سریال در گفتگو با رسانه The Hollywood Reporter گفت: «می‌خوام یه وقفه یه ساله داشته باشم و بیش‌تر روی بازیگری تمرکز کنم. جدایی از The Walking Dead تصمیم من نبود. همه‌اش مربوط می‌شد به داستان. همه‌ی چیزی که واسه ریک و میشون و بقیه شخصیت‌ها هم اتفاق افتاد مربوط به بخش روایی بود.»

این اولین باری نیست که ریگز تلاش می‌کند در نقش مرد عنکبوتی ظاهر شود و پیش‌تر هم شاهد ابراز علاقه او برای بازی در این نقش بوده‌ایم. او در سال 2018 در مصاحبه با رسانه Comic Book اظهار کرده بود که برای بازی در نقش مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Homecoming تست داده، اما این نقش در نهایت به تام هالند رسیده است.

اندی چن، نویسنده و کارگردان، قرار است پروژه فیلم مرد عنکبوتی جدید را در ژانر وحشت پیش ببرد. کسی که از کل فرآیند کار مستندسازی کرده و ویدیوی او در تیک‌تاک حدود 4 میلیون بار دیده شده است. این فیلم‌سازی تا به حال کلی فیلم کوتاه در ژانر وحشت ساخته که می‌توانید در کانال یوتیوب‌اش به تماشای‌شان بپردازید. جدیدترین آن‌ها هم اثری شبیه به فیلم Talk To Me است که The Gateway Drug نام دارد. در این فیلم کوتاه ما با گروهی از نوجوانان همراه هستیم که پس از مصرف مواد مخدر دچار توهم می‌شوند و روح می‌بینند.

در انتها هم باید اشاره کنیم هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای فیلم مرد عنکبوتی جدید مشخص نشده است. همچنین نام و داستان آن هم هنوز معلوم نیست.

آیکون فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه Spider-Man: Far from Home
فیلم

مرد عنکبوتی: دور از خانه

Spider-Man: Far from Home

تماشای فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه

منبع: GamesRadar

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماشای رایگان ×